/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Materiale til undervisning
Fra : klanger
Vist : 616 gange
100 point
Dato : 12-02-07 18:55

Hej

Har været så letsindig og love nogle gode bekendte (endnu) at lave lidt undervisning for dem på deres pc.

De er "alle" helt på begynderstadiet og skal derfor lære det helt forfra!

Nu mangler jeg lidt undervisningmateriale, opgaver ect. og gerne i f.eks word som jo nok skal være noget af det første de skal/vil lære lidt om.

Men alt har interesse der kan interissere nybegyndere!

Har Googlet men ikke rigtigt fundet noget, endnu

Er der en der ved hvor jeg kan finde noget sådant til download? (gratis helst)

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-07 18:59

Køb et par stykker af "dummies" hæfterne......

Så yre er de heller ikke.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-02-07 19:39

Biblioteket har også mange bøger om emnet.

Hvis du starter undervisningen før du har undervisningsmaterile, så brugte "min" lærer at forklarer om alle ikonerne i Word. Skriftstørrelser, understeget, lup osv

Jeg syntes det er et flot tilbud du giver dine venner

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-07 19:49

http://www.praestkjaer.dk/index.html

http://www.kenddinpc.dk/default.asp?menuid=0&submenu=0

og netop biblioteket har en hel del bøger der kan lånes efter behovet bliver større

ps.. dine bekendte får ret meget ud af at læse hjælpefilerne (hjælp) i hvert enkelt program - det glemmer de fleste - ligesom hjælp&support også er rimelig overset - min erfaring med nybegyndere er bare at sørge for at de ikke er bange for at der skal ske noget ved at klikke sig rundt

god fornøjelse

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 100 point
Dato : 12-02-07 21:06

Her er nogle udmærkede opgaver i Word, ganske vist for Avedøre Gymnasium, men alligevel
http://www.agweb.dk/ITintro/Opgave%201.htm

(Når der bedes om godkendelsesoplysninger, klik på annuller)

Håber, de har et rødt, nypudset æble med til læreren !!!

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 12-02-07 21:41

Tak for svaret Balcanard. Og også tak for kommentarerne til dig og de andre, de var gode også....

Men lad os nu se hvor meget de lærer

Men endnu engang tak for alle svarene, men kun en kan jo desværre få pointene!

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 12-02-07 21:53

Velbekomme og held & lykke med din nye gerning