/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kæresten utro??
Fra : storm-p1
Vist : 1888 gange
20 point
Dato : 10-02-07 17:43

Hej med jer,

Er fornyeligt (1 måned) siden begyndt at komme sammen med en fantastisk sød pige.
Skal lige siges jeg er 19 år og ikke fantastisk erfaren, hvorfor jeg ikke har så godt et kendskab til den kvindelige krop.

Problemet kom igår da jeg var på besøg hos kæresten for at sige farvel (hun tager 2 uger på ferie) og vi lå og hyggede os. Efter en ½ times nusseri begynder jeg at slikke hendes skede.
Men da jeg begynder at slikke hende kan jeg mærke og se der er en hvid/gennemsigtigt snot/æggehvideagtig creme i hendes skede, jeg bliver helt paf og mister fuldstændigt lysten til sex da jeg overhovedet ikke forstår det...ville selvf. ikke spørge hende om hun havde sæd i skeden, men da hendes trusser også er smurt ind i 'cremen' (meget hvid og nærmest 'smøreost-agtig') spørger jeg hende hvad det er??

Hun smiler og svarer at det er fordi hun tænder så meget på mig...det vil jeg meget gerne have afklaret om det er normalt?

Vil virkelig sætte pris på det hvis i kan afklare hvorvidt det er normalt med sådan en hvid/gennemsigtig form for creme i skeden ved ophidselse. Den forsvandt langsomt jo mere jeg slikkede hende...

jeg har det ret forfærdeligt

MVH
Klaus

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 10-02-07 17:46

Det er helt normalt..

Det er kvindens "glidecreme" som kommer nu hun tænder på dig,

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 30 point
Dato : 10-02-07 17:53

Det er helt normalt.
Det var synd det skulle ødelægge noget for jer.. Måske skulle du søge lidt flere oplysninger om den kvindelige krop i al almindelighed.

Men ellers er den bedste måde at få viden jo at spørge. Og det har du også gjort. Så har du bare et problem at du ikke tror på, hvad din kæreste fortæller dig.
Det er usmart. HUN ved jo bedst hvad der er normalt for HENDE. Så du skulle helst kunne blive ved med at spørge hende når der er noget der undrer dig..

Du har i hvert fald ikke nogen grund til at mistro hende. Så pas på med det! Det er jo vigtigt med tillid i et forhold.

Godkendelse af svar
Fra : storm-p1

Dato : 10-02-07 18:04

Tak for svaret!

Du har virkelig været til en kæmpe hjælp, det betyder rigtig meget for mig at få at vide!
Jeg ved godt det var dumt, og har det også dårligt over jeg ikke bare stolede 100% på hende med det samme.
Det var dumt, men det ødelagde ikke aftenen helt, blev frisk igen for egenlig ved jeg godt hun ikke var utro, men blev bare helt paf da jeg ikke kendte til "fænomenet" og derfor ikke kendte til forklaringen.
Vi hyggede os og jeg fik sagt ordenligt farvel, og ville bare være 120% sikker, selvom jeg burde have stolet ubetinget på hende.

Dummer os allesammen en gang imellem, gælder bare om at lære af lektien!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 10-02-07 18:22

Tillykke med din søde kæreste.

Engang når du kender hende lidt bedre kan du måske fortælle hende om hvad du troede og I kan måske sammen grine lidt af det.

Hun må i hvert fald ikke tro, at du "trækker dig" fordi du synes det er ulækkert. Masser af kvinder vasker sig alt, alt for meget i skridtet og i skeden fordi de er bange for at deres kæreste skal synes at de er ulækre. Nogle kvinder vil slet ikke slikkes fordi de er bange for at de lugter eller er ulækre. Du er heldig at hun har det godt med sin krop. Nyd det!

Og tak for accepten af mit svar.

Kommentar
Fra : Ascended

Dato : 20-11-11 10:59

det kaldes creampie... slå på det op .. det sker kun når de er virkeligt vilde :) 100% det ikke er sæd.. lige så snart sæd varmes op så bliver det helt gennemsigtigt fordi cellerne dør.. som mand burde du selv vide det ...lol