/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Romanien og kærlighed ?
Fra : Trine08
Vist : 2606 gange
200 point
Dato : 10-02-07 02:04

Hej

I over 6 måneder har jeg spillet et on-line spil (world of warcrat) med en dreng fra Romanien.
Vi har vel ca været sammen i over 100 timer i spillet. For et par dage siden finder han så ud af at jeg er en pige ^^
Jeg har ellers sagt det til ham før,,,men han har nok ikke opfattet det !

Han er 28, jeg er 26....nå men anyway

Han skynder sig at undskylde at han har talt "dirty" til mig (hvilket jeg på ingen måde kan erindre han har gjort)
Han siger at hvis han havde hvist jeg var pige, ville han aldri havde talt sådan.

Nå,,, jeg prøver nu...af og til..ligeså langsom at flirte blot en smule med ham....
Men det er somom han ikke helt fatter det ? Eller gør han.. ser han det bare andreledes (som noget piger ikke gør i Romanien eks?)

Alt i Alt...hvordan er mænd i Romanien..hvordan ser de piger ?

Vi spiller stadig sammen, og han hjælper mig med alt/gør alt for mig.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 10-02-07 06:47

Hvordan ser din "nabo" på piger?

Accepteret svar
Fra : ahtn

Modtaget 200 point
Dato : 10-02-07 09:38

hej trine08
mænd i Rumænien har, tror jeg, en lidt anderledes opdragelse end vi har her i DK. De er opdraget til at vise større høflighed/respekt overfor kvinder. Noget vi måske betragter som lidt gammeldags.
Jeg tror heller ikke rumænske mænd er vant til at kvinder flirter - men ved det jo ikke.
Men han kan også være gift og have børn, så han bare hygger sig med spillet uden at ville for tæt på dig. Hvorfor vil du egentlig flirte med ham ?
mvh
ahtn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-07 13:07

Hvordan mænd i Rumænien har det med piger, kærlighed og flirt, det ved jeg ikke.

Men dem, som spiller World of Warcraft (WoW) gør det af een eneste grund .....spillet, det er det, der har deres interesse og ikke en flirt.

At han tidligere har talt dårligt til dig skyldes sikkert at du har gjort nogle dumme ting i spillet. Nu prøver han at hjælpe dig med spillet. Glæd dig over det.

Han ønsker ikke at WoW skal udvikle sig til andet end det er "et spil"

Du skulle også betragte det på samme måde.

God weekend håber at du klarer dig godt i WoW

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 10-02-07 14:00

Mange i wow flirter, det er skam slet ikke så unormalt. Det ved jeg, nu har jeg spillet i over 2 år.

Selvfølgelig har jeg gjort noget dumt i spillet...ligesom han og alle har, det er jo netop det der gør spillet så sjovt.

ahtn: Du har let ret, jeg tror også mænd i Rumænien har, en lidt anderledes opdragelse end vi har her i DK. De er opdraget til at vise større høflighed/respekt overfor kvinder.

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 10-02-07 14:01

Tak for svaret ahtn.

Kommentar
Fra : stchrisdk

Dato : 10-02-07 17:26

Jeg er ikke sikker på, om du er Rumænien, du mener? Men hvis det er, så har jeg været der 3 gange. Det er dog tilbage til 90erne. Men min oplevelse er, at de var meget præget af tiden efter det kommunistiske styre. Jeg havde en flirt med en pige, da jeg var dernede anden gang, det oplevede jeg som andre gange, jeg har flirtet med en pige. Der var også en anden Rumænsk mand, som flirtede med en anden Rumænsk kvinde, og jeg må sige det virkede som når man nu ser folk flirter.

Men de er/var også opdraget til at vise større høflighed/respekt overfor kvinder, især mødre. Som helhed tror jeg en flirt er en flirt, uanset hvor man er i Verden.