/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål

MS Windows
briani 27239
Irriterende sikkerhedsmeddelelse i Explo
Fra : Brassovitski
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 31-01-14 16:22

Hej
Hvordan hunnen slipper jeg af med denne irriterende sikkerhedsmeddelelse i Explorer 8.0 til XP?
https://www.dropbox.com/s/wl8xucgd8yto2g8/Windows%20Sikkerhedsmeddelelse.png

Jeg har prøvet at rette divere sikkerhedsindstillinger, men uden at det har hjulpet.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 31-01-14 16:35

Det gør du i Funktioner > Internetindstillinger, fanen Sikkerhed, zone Internet,
brugerdefineret, lidt over halvvejs nede er der et punkt, Vis blandet indhold,
vælg Deaktiver
ok, ok

Fra : mig-selv

Dato : 31-01-14 19:32

Klaudi har givet mig svaret engang, det virkede et par timer / genstart og så var det ellers forbi = har samme problem i dag = HAMRENDE TRÆLS, prøv at ret det i din REGBASE, det virkede bedre end oven nævnte

Fra : mig-selv

Dato : 31-01-14 19:34

Øhhh: min var/er WIN7 - så det kunne være det virker på en XP

Fra : Klaudi

Dato : 31-01-14 19:56

Det virker fint på min xp!

Fra : mig-selv

Dato : 31-01-14 20:12

Det var denne + XP, men mener altså at jeg senere havde samme problem med Win7 - IE8
og der virkede det kun et par timer?? men kan ikke lige finde ALLE mine annulerede og TAK FOR SVAR spørgsmål lige nu.., men det må klaudi kunne finde hurtigere end mig - han fik da point for det.
http://www.kandu.dk/Spg163600.aspx

Fra : molokyle

Dato : 01-02-14 09:40

Det virker også fint på min Windows XP PRO m. IE8
</MOLOKYLE>

Fra : Klaudi

Dato : 04-02-14 10:03

Fra : Brassovitski

Dato : 04-02-14 11:19

Har ikke tjekket endnu. Kigger på det i aften.

Fra : Klaudi

Dato : 04-02-14 11:46

Så kan det da ikke være særligt irriterende!

http://peecee.dk/upload/view/431122/full

Fra : Klaudi

Dato : 07-02-14 11:49

Det tar' noget tid det kiggeri

Fra : molokyle

Dato : 07-02-14 21:17

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-02-14 15:11

Tak for svaret Klaudi. Virker fint p XP - IExplorer 8.0, også efter 2 genstart af maskinen.

Fra : Klaudi

Dato : 09-02-14 12:48

velbekomme

Du har følgende muligheder