Strikkelene fra Rokken.dk
Fra : strikkelene
Vist : 943 gange
100 point
Dato : 12-05-10 17:34

Hej!
Her er Strikkelene fra Rokken.dk. Jeg har ikke været herinde i lang tid. Men nu har jeg fundet Kandu.dk igen. Og jeg fandt mit kodeord, så jeg kunne logge ind. Men mit gamle emne om hakkebøger/hakning og tunesiskhækling er blevet lukket.

Er mine gamle Rokke venner stadig herinde?

Fra : Stouenberg

Dato : 12-05-10 17:35

- ja da...

Fra : smuller54

Dato : 12-05-10 17:38

er du sikker på at det er lukket

hvad hed dit spørgsmål ??

prøv at se her
http://www.kandu.dk/search.aspx?grpid=20221&ss=tunesisk+h%c3%a6kling&sa=7

Fra : Nordsted1

Dato : 12-05-10 17:38

Ja vi er et par stykker, dvs jeg har ikke været ret aktiv på Rokken, men Camillasmoster er her endnu, bare ikke så ofte

Aasenissum er vist også på Rokken? og som Camillasmoster er hun her endnu, men heller ikke så ofte

Spørgsmål hvor der ikke er et svar der bliver accepteret af spørger bliver automatisk lukket af kandu efter 3 mdr.

Velkommen tilbage

Fra : brorteil

Dato : 12-05-10 17:38

jo jo

Fra : Nordsted1

Dato : 12-05-10 17:39

Joo, Strikkelenes spørgsmål er blevet annulleret

http://www.kandu.dk/Spg119526.aspx

Fra : Nordsted1

Dato : 12-05-10 17:42

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 1
- Slettede 0
Ialt 2

Dette spørgsmål er under - ubesvarede - det med hakkebøger er annulleret

Fra : smuller54

Dato : 12-05-10 17:43

Du er som altid hurtig på tasterne Nordsted

Fra : strikkelene

Dato : 12-05-10 19:57

Hej venner!
Nu har jeg jo glemt, hvad I kalder jer på Rokken.

Jeg både hakker, strikker hækler strikkehækler og væver lidt. Og så er jeg jo pjattet med mine strikkeringe. Jeg fandt endda en tråd her i Kandu om strikkeringe.

Fra : smuller54

Dato : 12-05-10 20:27
Fra : supersine669

Dato : 13-05-10 11:20

Hejsa Lene

Jeg er her jo også, og nick-navnet er også det samme

Har heller ikke glemt opskrifterne til hæklet baby-tøj. Har bare ikke haft ret meget tid.

Jeg er ofte her, Kandu.

Fra : Camillasmoster

Dato : 14-05-10 22:41

Tutteluhhh - endnu en rokker her

Fra : supersine669

Dato : 15-05-10 23:18

SEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ billede, skønne camillasmoster

Fra : Camillasmoster

Dato : 16-05-10 17:57

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaark for'et, søjde supersine669

Fra : ilgp

Dato : 21-05-10 19:20

Hej. Jeg er også en rokker. Har bare problemer med at logge ind på siden. Jeg ser et kort glimt af forsiden på Rokken og det skifter lynhurtigt til en hvid side. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre.
Det er et par dage siden jeg sidst prøvede forgæves. Er der nogen af jer andre der har samme problem? Mange pinsehilsener til alle.
Venligst ilgp

Fra : Camillasmoster

Dato : 21-05-10 20:15

Det lyder mystisk med Rokke-siden...

Kan det være noget med afvisning af småkager?

Fra : ilgp

Dato : 21-05-10 20:53

Hej. Jeg har for ½ time siden prøvet at logge ind og det lykkedes efter et par forsøg.
Småkager sætter sig på sidebenene.
Venligst ilgp

Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-10 21:30

Fra : strikkelene

Dato : 23-05-10 01:51

Det er hyggeligt at høre fra jer allesammen. Ja! Cookies i computeren kan også være dumme. Så bare ud med dem!! Jeg kan sagtens komme ind på Rokken, men har tit det problem, at jeg bliver smidt ud (logget ud) temmelig hurtigt. Så jeg må logge ind flere gange før jeg får lov til at bliver der.
Jeg forstår ikke rigtigt det pointsystem her. Hvorfor skal vi hele tiden give hinanden points?

Fra : Nordsted1

Dato : 24-05-10 16:54

Point uddeles til det svar du bedst kunne bruge - hvorefter det betragtes som afsluttet og låst -

Lukker du ikke selv dit spørgsmål gør kandu det efter 3 måneder, (du bliver også trukket yderligere 5 point som straf) og det bliver ikke kun lukket men annulleret så ingen andre kan få fornøjelse af hverken spørgsmål eller svar.. og da kandu er en bruger til bruger hjælp, er det pænest at afslutte sine egne spørgsmål

Du vil have gavn af at læse ude til venstre - kom godt i gang -

Fra : strikkelene

Dato : 25-05-10 15:35

Det er da snyd!! Hvis jeg har lyst til stadig at kunne bruge min tråd efter 3 måneder og den så er lukket.

Fra : Nordsted1

Dato : 25-05-10 15:53

Jamen sådan har kandu lavet reglerne

Men så kan du jo accepterer et svar, og stadig skrive i den, ulempen er så at kandu har en fejl... for dem der har stillet spørgsmålet får ikke selv mail, når der bliver skrevet videre i tråden

Fra : Camillasmoster

Dato : 26-05-10 23:23

Æv nå!

Hanne