strikkeopskrift på vest
Fra : gubbierne
Vist : 17101 gange
150 point
Dato : 22-05-09 17:07

Hej.
Er der nogen der ved om der er en hjemmeside hvor man gratis kan hente en strikkeopskrift på sådan en kort lille vest til børn?

Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 17:31

Mon ikke heldet kan være med dig her, der er i hvert tilfælde rigtig mange gode opskrifter

http://www.garnstudio.com/lang/dk/kategori_oversikt.php

Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 18:08

Familie Journalen og Kvickly har også gratis strikkeopskrifter, men der er ikke nogle på veste til børn

Mere så du ikke behøver søge der

Fra : HelleBirgitte

Dato : 22-05-09 18:52

Nu har du ikke nævnt str. men her er en sød vest til baby 0-3 år

http://www.familiejournal.dk/Handarbejde/Strik%20til%20born/2009_08_Tre%20ting%20til%20baby.aspx

Fra : gubbierne

Dato : 22-05-09 19:17

Åh undskyld. Ja det var måske en idè at skrive str. Det er til en knap 3 årig... Altså en 98-104... Kan se den vest på dit link hellebirgitte er en lukket vest, vil gerne ha opskriften på en kort åben vest. Mage ved dem der er topmoderne til voksne lige nu. Håber I forstår hvilken jeg mener.

Nordsted: Har prøvet at tjekke dit link ud, men kan ik umiddelbart finde den udgave jeg leder efter
Men hold op hvor er der mange andre fine ting derinde.

Men takker mange gange for jeres svar

Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 19:21

Gubbierne du skal kikke under - små drop

Kikker lige

Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 19:24

Hov det er endnu nemmere end at kikke smådrop igennem

Ude til venstre i søgefelterne, kan du skrive barn og næste felt vest, så kommer der bl.a.

http://www.garnstudio.com/lang/dk/search.php

men ellers så må du smådrop's igennem

Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 19:27

Her er en åben vest ude til højre i billedet

http://www.garnstudio.com/lang/dk/search.php

Jeg er ikke sikker på at link' virker??

Men i stedet for at skrive børn i søgefeltet kan du også skrive baby

Fra : HelleBirgitte

Dato : 22-05-09 19:49

Her er en smart model som ganske vist koster en lille smule -men så er den altså også rigtig sød, ser nu hæklet ud, men der står strikket
http://www.tantehanne.dk/product.asp?product=1793

Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 19:57

Ja, der må da være en skrivefejl, for den er da hæklet

Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 20:11
Fra : gubbierne

Dato : 22-05-09 20:14

HelleBirgitte: DEN er godt nok sød - Nu har jeg ik forstand på at strikke, det er min fars kæreste der vil lave nogen til mine tvillingepiger, men kan man ik bare lade være med at "sætte" ærmer på? Men ved jo heller ik om hun kan hækle, hvis I mener den er hæklet.

Nordsted: Jeg må lige rode lidt mere med den side du anbefaler, har fundet èn derinde, men den har også lidt ærme, og det vil jeg helst undgå.

Er virkelig glad for I gider hjælpe mig

Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-09 20:51

Man kan sagtens undlade ærmerne, bare få strikket et par pinde rib i ærmegabet, det kan din fars kæreste sagtens finde ud af

Fra : Nordsted1

Dato : 23-05-09 13:11

Denne er nok en anelse for stor, men jeg syntes den er rigtig sød, den kan jo altid ændres til "pigefarver"

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=s6&d_id=7&lang=se

Fra : HelleBirgitte

Dato : 23-05-09 20:40

Kom til at tænke på, om det du søger måske er en bolerovest

Du kan se en her i voksenstr.

http://www.garn.dk/product.asp?product=4093

Jeg kan ikke finde opskrift på sådan en i børnestr men prøv evt. biblioteket, som har mange håndarbejdsblade/bøger eller en garnforretning

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 150 point
Dato : 23-05-09 23:34

Denne syntes jeg også er sød, men behøver jo ikke strikke den så lang som på billedet

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b10&d_id=7&lang=dk

Godkendelse af svar
Fra : gubbierne

Dato : 27-06-09 18:11

Tak for svaret Nordsted1. Og tak for hjælpen...

Du har følgende muligheder