garn - pris?
Fra : tpjevser
Vist : 731 gange
200 point
Dato : 26-07-08 04:39

jeg har en lille kræmmerbod med garn i alle afskygninger. men nu har jeg fået lovning på noget garn,- 20% baby kameluld og 80 % merinould. det ligger i 50 grams nøgler og kræver pind 4-5. hvad ville være en passende pris at tage?
hilsen tpjevser

Fra : refi

Dato : 26-07-08 06:04

Tja - da du kalder det kræmmerbod må prisen blive indkøbspris + 100-125% - så er der lidt at "tinge" om

Fra : hawaii7

Dato : 26-07-08 08:22

Som indehaver af en kræmmebod burde du vel kende priserne på diverse ting?
Se hvad det koster i butikkerne. Din pris skal jo ligge langt under disse priser.
Du kender vel den pris du skal give og så kan du fastsætte din pris ud fra dette.

hilsen
hawaii7

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 26-07-08 08:49

I dette link er det 100% merinould hvor prisen ligger på ca 60-70 kr for 100 g Det bliver næppe billigere af at der også er kameluld i blandet??

http://www.garn.dk/group.asp?group=144&sub=13

Så har du en lille rettesnor for din pris

Du må have et godt salg, håber ikke dine kunder bliver afskrækket af varmen

Godkendelse af svar
Fra : tpjevser

Dato : 26-07-08 21:27

Tak for svaret Nordsted1.

Fra : aasenissum

Dato : 26-07-08 21:31

jeg har ledt og ledt på utallige sider, men ikke fundet det rette garn. har du selv en side, hvor du viser dig frem, du der kræmmerske.
prisen på eksklusive garner ligge på ca. 60-65 kr. 50 gr.
held og lykke, hvad med opskrifter?

Fra : Nordsted1

Dato : 26-07-08 21:37

Hej Aase, lang tid siden

Måske du kan finde nogle opskrifter her

http://www.garnstudio.com/lang/dk/kategori_oversikt.php

Fra : aasenissum

Dato : 27-07-08 07:36

tak nordsted1, yeslongtimenosee. måske sker der snart noget

Fra : tpjevser

Dato : 27-07-08 14:26

hej åse.
nej, jeg har ingen hjemmeside. det hele foregår fra mund til mund metoden. jeg sælger garn på bogense torv på alle torsdage, hvor det ikke regner. alle andre sender en mail, hvor de beskriver, hvad de vil lave og tit også hvilken farve/kvalitet garn de ønsker. hvis jeg så kan hjælpe sender jeg en garnende eller flere til dem. så må de se om, de kan bruge noget af det.....
sælger ikke opskrifter, men hjælper gerne med t finde dem.
bedste hilsner fra runa.

Du har følgende muligheder