Baby born strikkeopskrifter
Fra : bamserulle
Vist : 10211 gange
20 point
Dato : 18-12-07 21:41

Er der nogen der kan hjælpe mig, jeg har søger strikkeopskrifter til baby born,
det næsten umuligt at få fat i.

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 20 point
Dato : 18-12-07 21:50
Fra : valde.

Dato : 18-12-07 21:51
Godkendelse af svar
Fra : bamserulle

Dato : 18-12-07 21:58

Tak for svaret valde..

Fra : Nordsted1

Dato : 18-12-07 22:30

Prøv lige at se denne tråd

http://www.kandu.dk/spg114030.aspx

Fra : Camillasmoster

Dato : 19-12-07 10:47

Næmmerlig

Mosters Menageri

Fra : valde.

Dato : 19-12-07 11:02

selv tak

Fra : Gitte.Morsing

Dato : 01-01-08 15:51

Hejsa
Jeg har en masse som jeg gerne vil kopier mod lidt håndøre til det og portoen for at sende dem.

Mvh

Gitte

Fra : mj14

Dato : 17-04-08 07:47

du kan prøve www.hendesverden.dk der er også noget den passer tøj med builde a bear bamsen

Fra : Camillasmoster

Dato : 17-04-08 12:29

Jeg har tre cd'er med strikke, hækle og sy- opskrifter til bl.a. Baby Born.

Ellers gå ind på www.rokken.dk - Håndens Arbejde

Hanne

Du har følgende muligheder