/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE7 "Fryser"
Fra : okjk
Vist : 942 gange
100 point
Dato : 03-02-07 15:11

Hej, har opdatere til IE7, som jeg har to problemer med. 1 selvom jeg beder om en bestemt startside, kommer der hvergang en blamk/tom side frem når jeg starter - jeg skal så efterfølgende trykke på startside det må da kunne lade sig gøre at få den til at komme op med den startside jeg ønsker eller ?.
2 Når jeg lukker alle faneblade - "fryser" programmer, og jeg må boote for at komme videre - nogen der kender løsningerne på dette ?
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-02-07 15:23

Hmmm! Jeg har ingen problemer, men prøv at gennemse:
http://msdn2.microsoft.com/en-us/ie/aa740486.aspx

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-02-07 15:26
Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 03-02-07 15:32
Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 15:32

- Ubesvarede 18
- Besvarede 29
- Annullerede 1
- Slettede 0
Ialt 48

Her er fejlen....

Den kan ikke lide alle de åbne spørgsmål.....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-02-07 15:46

refi nåhhh en af den slags

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 03-02-07 16:26

Til refi - det er fint synes jeg at du kan more dig over andre vi trænger skam til al den morskab vi kan få - det behøver dog ikke at udelukke seriøse svar.
CLAN - ja kravene er opfyldt, og nej det var ikke den løsning som en anden bruger anvendte - jeg har ikke Quickfind installeret.
Nå men hvis det ikke løser sig ja så bliver det 19 ubesvarede.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 17:00

Citat
Til refi - det er fint synes jeg at du kan more dig over andre

Jeg morer mig sandelig ikke

Men du må ikke forvente nogen gider hjælpe når du alligevel ikke lukker spøgsmål....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-02-07 17:13

Hej igen
Efter hvad jeg kan opsnuse på nettet, så har MSN en tildens til at få IE7 til at låse. Nu ved jeg jo ikke hvilken version du har, og om du i det hele taget benytter MSN.
Som nævnt tidligere, så har jeg ikke haft problemer - overhovedet! Trods det jeg har MSN 7.5 installeret.
Andre muligheder er spyware/malware og andet godt fra skuffen - her vil jeg anbefale www.spywarefri.dk (forum).
Har du opdateret alle dine programmer, som ligger og køre i baggrunden? (anti-spyware og virus).
Ditto Windows.
Jeg må melde pas, efter dette, da jeg ikke aner hvad der er galt.... og vi overlever nu nok, selv om du skulle komme op på 19
Hygge... og fortsat go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 03-02-07 17:38

CLAN - jo alt er up to date, jeg bruger ikke MSN, så der kan det ikke være - jeg vil chekke www.spywarefri.dk ud , og må så leve med refis irettesættelser
Tak for hjælpen alligevel.

Refi hvis du alligevel ikke har noget relevant input, foreslår jeg du bruger dit krudt på noget andet.
De spørgsmål jeg har fået besvaret er alle lukket - de andre kan stadig besvares. Jeg synes du kan bruge tiden bedre end til at snage i min gøren og laden tak. Hvis du mener jeg har åbne spørgsmål for at genere noget er du galt afmarceret - men det ville vel ikke være korrekt at give point, uden at spørgsmålet er besvaret, det er muligt jeg tager fejl, i så fald vil jeg meget gerne vide hvad den korrekte måde er at lukke på når spørgsmålet stadig er ubesvaret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 17:50

Citat
Refi hvis du alligevel ikke har noget relevant input, foreslår jeg du bruger dit krudt på noget andet

Jeg har et STORT arsenal

Citat
de andre kan stadig besvares

Hvem tror du ser dem....

Citat
Jeg synes du kan bruge tiden bedre end til at snage i min gøren og laden tak

Vi er de ENESTE der KAN det - derfor

Citat
men det ville vel ikke være korrekt at give point, uden at spørgsmålet er besvaret

Korrekt -men en del af dem ER besvaret - uanset om du er tilfreds med svaret eller ej....

Citat
den korrekte måde er at lukke på når spørgsmålet stadig er ubesvaret

Det er at "annulere" - men som regel er der et eller andet der kan bruges - og nogen har trods alt brugt tid på dig....

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 03-02-07 19:24

Da vil jeg glæde mig til at høre nogle af dine for - spørgsmålet - relevante svar.
For tre dage siden fik jeg en besvarelse af et 14 måneder gammelt spørgsmål.
Jeg vil tage til efterretning at det muligvis er bedre at annullere, selvom svaret ikke er 100%
Til din orientering - Du er den eneste der nogensinde har gået ind og rodet rundt i mine data, inden der blev svaret ( hvad du jo stadig ikke har gjort ) De fleste er vist herinde fordi de finder det interressant at dele sine viden og interesser med andre, og ikke så meget for at gå i rette med andre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 19:36

Beklager....

Jeg kan garantere dig for jeg IKKE er den eneste.....

Men nogen skal jo stå for skud....

Det har INTET med point at gøre.... men udelukkende RESPEKT for konceptet....

Der er MANGE der lægger en masse arbejde i at besvare.....

Så virker det ikke særlig atraktivt at spørgeren ikke respekterer dette.

F.eks.
http://www.kandu.dk/Spg55821.aspx

Dette er besvaret for over 2 ÅR siden

Men det er tilsyneladende gået hen over dit hoved....

Jeg GIDER ikke og gå dem alle igennem, men der er garanteret en del flere

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 03-02-07 21:40

Det spørgsmål du henviser til er ikke besvaret, men nu vil jeg ikke bruge flere resourser på dig - du har stadig ikke svaret på det som mit spørgsmål drejer sig om, og da du åbenbart er mere interesseret i at kværulere, slutter jeg hermed.Det er jo patetisk at forsøge at føre en fornuftig dialog på den facon.Det er derimod uforståeligt at du GIDER blande dig i noget som slet ikke er dit område - besvar dog hellere spørgsmålet - kom nu vær ikke så sur og kedelig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 21:52

Citat
Det er derimod uforståeligt at du GIDER blande dig i noget som slet ikke er dit område

Jo.....

Kandu er brugerstyret

Citat
kom nu vær ikke så sur og kedelig

Son tidligere nævnt er jeg hverken sur eller kedelig.....

Og hvis ikke du kan se at dit spørgsmål ER besvaret for 2 ÅR siden....

Tja ¨- så er der ingen grund til at spilde mere tid på det....

Prøv at læse Kandu´s pointregler

http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Citat
Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret

Det har de desværre endnu ikke fundet ud af at effektuere - men det er jo ikke ensbetydende med at det skal misbruges..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-07 08:23

http://www.kandu.dk/Spg91648.aspx har jeg lige besvaret

enig med refi - det er manglende respekt overfor dem der forsøger at hjælpe ikke at acceptere svar når der faktisk ER svaret med en brugbar løsning.

ikkke for noget - du skriver mine data... du bevæger dig i et offentligt forum og alt hvad der er tilgængeligt på normal vis er ikke dit

god søndag - trods alt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-07 08:26

Citat
kom nu vær ikke så sur og kedelig
jamen refi ER da en sur og kedelig en

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-07 08:37

har du for i øvrigt tastet din normale startside ind i internet explorer ???

hvis du downloader superantispyware free version www.superantispyware.dk kan du taste din startside ind der under hijack-protection - så skulle den holde fast på siden til enhver tid og meddele dig hvis der gøres forsøg på at nedlægge den. Det ville måske så være en rigtig god ide at køre en tur med den for at udrydde evt spy-malware

muligheden for at du har snavs på maskinen er i den grad tilsteder.

frysningen du omtaler - hmmm - har du overvejet at køre vedligeholdelse og få ryddet op ????

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 04-02-07 08:42

Jamen dog - jeg lægger mig fladt på ryggen i beundring og respekt for det overbevisende bevismateriale der hermed er produceret.
Nej helt ærligt som nævne er det ikke af hverken manglende respekt eller uvilje jeg ikke har accepteret svarene - men tidligere er jeg blevet korrigeret netop fordi jeg accepterede et svar der var for "tyndt", og som burde uddybes (hvad det så også blev)
Mirit - nu har jeg så accepteret dit svar - men hvem kan bruge det - det er ganske vist en fin kalender - men den opfylder blot ikke kriterierne.
Nå god søndag derude.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-07 08:49

aha så er stilen lagt -men skal bombardere ubesvarede spørgsmål

okjk - du er fast bruger af kandu - jeg tror nu "man" går mere op i dem der overhovedet ikke gider besvare/acceptere - og en reminder gør da ingen skade - glemsomhed kan jo også være årsag. Er der spørgsmål der bare ikke kan besvares - så annuller( det kan altid tages op igen og så er der måske pludselig en der har svaret - finder du selv svaret så skriv det og annuller - osv osv

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 04-02-07 09:20

Tja - jeg tvivler nogen for alvor føler de er udsat for disrespekt pga et manglende svar.
Jeg synes helt klart det er et større problem med selvbestaltede "politimænd" som refi der har det som deres indhold i livet at korrigere andre. Som du er inde på en reminder - det er fint - men det er noget helt andet når man vil ironisere over andre. Specielt i dette medie, hvor glimtet i øjet jo ikke kan ses, og der bliver kortere vej til en dårlig tone.

Nu vil jeg lukke, jeg accepterer CLANS svar, selvom det desværre ikke har kastet lys over sagen

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 04-02-07 09:21

Tak for svaret CLAN.
Desværre har det ikke kastet nyt lys over sagen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-07 09:26

og nu accepterer du uden at have fået en løsning - øhhhh ?????? det er jo ikke meningen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-02-07 11:28

Tak, tak... &
Kors hvor I køre med klatten
mirtdk jeg har fanget undertonen i dit 09:26 men jeg tror nok, jeg kan takke Refi og dig for den beslutning
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-07 12:09

Det er dig velundt "CLAN"

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 04-02-07 13:30

Nej men det er resultatet af "dialogen" - desværre tror jeg også det afholder flere fra at stille spørgsmål, en ting er jo de "officielle" meddelser der kommer - men de private mails kunne man godt være foruden - jeg synes man går død i debatten - såe har ikke rigtig mere at tilføje.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-07 13:46

Du er tilsyneladende den eneste i dette spørgsmål der har problemer med dette

God Søndag...