/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
At shine gammel barnevogn ?
Fra : Vix1
Vist : 1052 gange
150 point
Dato : 03-02-07 14:41

Vi har en skøn 15 år gammel oddervogn med blank stel og nappakasse. nu vil vi shine den til vore aprilbarn.. men hjælp hvad gør vi ved stellet - det har lidt overflade rust osv

Hvilken lak skal stellet have?
Hvad gør vi med varekurv og hjul der slet ikke er blanke men helt matte, kan de sprayes.
og kan man finde nye fjedre ?
Og hvad er der ellers at gøre?

Jeg har hørt at programmet genbrugsguld har haft et program om det men jeg kan ikke finde det eskate program på nettet - kan i ?

Vi elsker den gamle vogn - den er så lækker og kassen helt intakt

¨Så håber på hjælp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 14:45

Knofedt og kromrens gør underværker

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-07 14:46

Tillykke med det kommende aprilbarn

her er omtalten fra genbrugsguld
http://www.dr.dk/DR1/Genbrugsguld/Guldet/2007/0108184353.htm

Kommentar
Fra : tinah

Dato : 04-02-07 17:15

Til min barnevogns blanke dele (stel kurv og hjul) har jeg brugt noget der hedder Autosol som man pudser med. Ny kurv samt hjul man købe dog købe til en rimelig pris hvis man synes arbejdet er for stort.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-02-07 20:45

Pas på ''møj-ungen''

FORKROM DET HELE - så er der ikke nogen der kan sige at
''vognen'' ikke lever op til diverse standarter.....
Og meget nem at rengøre...

Men er den egentlig ''godkendt''
ikke fordi det kommer mig - andre ved -ALTID BEDRE, men pas PÅ -fingrene...
Og så mener jeg ikke dine, men :::::

Hvis du kommer til en baørnehave/ legeplads,
så kan DU FÅ DE MEST MÆRKELIGE KOMMENTARER -
til en ikke godkendt........vogn.

PÅ DEM - ELSKER MENNESKER DER TÆNKER /
mere end normalen, HVAD DEN SÅ ER...

Noget der UDGÅR FRA en Dansk Standart/ ISO
som folketinget ikke selv lever op til.

Medmindre de LIGEFREM, får et forbud.....

HELT ANDEN SAG.....

Mvh

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-02-07 20:48

ØVVVVVVVV
nu vrøvler jeg igen
Hader at lufte mit fyr ud. der kommer altid en dråbe
ned i halsen, der stadig skal skylles ud, for ikke at smage af H -TIL

Sorry...