/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook og pst*
Fra : briseogstorm
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 03-02-07 13:51

Formaterede min PC, havde gemt alle adr og personlige foldere i en pst fil, ville så gerne have dem på plads igen, men kan ikke.
im &eksport siger at jeg ikke kan importerer til samme folder?
og hver jeg nu åbner outlook kommer der en lille skærm og forlanger pasword til personlige foldere, men der er ikke noget password?
Hvad gør jeg nu?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-02-07 14:05
Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-02-07 18:00

Hej briseogstorm,
jeg forstår ikke helt din forklaring:

Citat
Formaterede min PC, havde gemt alle adr og personlige foldere i en pst fil, ville så gerne have dem på plads igen, men kan ikke.

Du siger du har gemt i en pst fil - i Outlook findes standard alle dine mail's m.m. i Outlook.pst.
Og den kan så kopieres ind på en ny PC eller efter en formattering. Hvis der i forvejen findes en Outlook.pst bør den få et nyt navn eller evt. slettes.

Citat
im &eksport siger at jeg ikke kan importerer til samme folder?

Import er beregnet på, at du importerer fra f.eks. en CSV-fil, hvor du har gemt dine adresser.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 03-02-07 23:02

Hej st_l fulgte brugsanvisningen du gav, det var OK men den kommer stadig op og vil have et password, jeg har ikke givet noget pw og har heller ikke noget, nogen forslag?
TAk til IBM også. MvH B&S

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 25 point
Dato : 06-02-07 01:17

Prøv om dette program kan hjælpe dig http://www.nirsoft.net/utils/pstpassword.zip ellers prøv denne http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 07-02-07 09:02

kan se alle pw'er ne og også dem den danner, men ingenting virker. Mvh B&S

Godkendelse af svar
Fra : briseogstorm

Dato : 02-03-07 02:11

Tak for svaret stl_s.