/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Nogen som kender til Gigahost
Fra : 2100
Vist : 359 gange
20 point
Dato : 03-02-07 13:12

Vil gerne høre om der er nogle som bruger Gigahost som webhotel, da jeg selv har problemer med at få det til at virke.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-02-07 15:45

Hvad er problemet.
Har du et Domain, eller har du bare lejet hotellet og tror det virker af sig selv.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 03-02-07 22:27

disken: Nu ved jeg ikke hvor meget du kender til Gigahost eller at du også hoster hos dem. Hvis du selv hoster hos dem kan du måske forklarer mig hvad jeg gør forkert.

Jeg er oprettet hos Gigahost og domænenavn er også aktiv. Lad mig høre om du selv har Gigahost.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-02-07 23:23

Nej, det har jeg ikke, men systemerne hos de fleste udbydere, virker stort set ens.
Men når du ikke skriver HVAD problemet er, kan vi jo ikke andet end gætte.

Annuller spørgsmålet
Fra : 2100

Dato : 04-02-07 13:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål