/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny bærbar
Fra : Tompe_10
Vist : 588 gange
200 point
Dato : 02-02-07 18:48

Halløj :)

Går med tanken om at få købt mig en ny bærbar, og tænkte på om der var nogen der kender et sted hvor jeg kan få en til en rimelig pris. Den skal primært bruges til at spille på, og nu gider jeg ikk til at høre på alt det shit med en stationær er bedre til formålet

Har følgende krav:

Helst 2GB ram
Min 80GB Harddisc
Procesor Intel core 2, har ikk så meget mere at sige
Grafikkort, har jeg ingen forstand på overhovedet kan bare sige det skal være et der rykker.

På forhånd tak Tompe_10

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-02-07 18:55

Hej

Hvad må prisen snige sig op i, for jeg kan da sagtens finde en til dig der er super kvalitet hele vejen rundt, men kvalitet koster.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 210 point
Dato : 02-02-07 18:58

http://www.zeptoeksperten.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=uDGDNjyXrkChbQ1

Her får du en rigtig kvaliklat lidt billigere end hos Zepto selv

www.zepto.dk

Zepto er danskproduceret

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 02-02-07 18:59

Altså... Har en 13.000 at gøre med, men i først omgang er jeg bare ved at finde lidt ud af hvad priserne er på en sådan maskine. Hvis de ikke kan fås til den pris blir jeg jo nødt til at gå højere ;)

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 02-02-07 19:03

Wow, det var sku noget af en bærbar :o Og så billig

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 02-02-07 19:04

Har dog et spørsmål. hvordan kan det være at den samme pc kan fåes billigere hos zeptoeksperten end hos zepto selv?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 02-02-07 19:26

Tompe_10 - det ser umiddelbart billigt ud, men du skal huske at lægge 25 % moms til.

Og samtigt skal du ji huske, at vælge størrelsen på Ram, HD og operativsystem - så stiger prisen pænt - til. f.eks. kr. 9.077,- excl. moms = ca. kr. 11.500,- og så er der jo mange muligheder på markedet.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-02-07 19:30

Husk at kigge med og uden moms.

Zepto er dansk og de vandt forøvrigt en pris i 2006 for det IT firma der var bedst til hardware.

Jeg har selv den forrige model Zepto Znote 6515WD og den kører som en drøm og er endda ikke med så kraftigt grafikkort som den nye.

Det er nok ikke den billigste model, men efter min mening noget af det ypperste.

Husk på at du selv kan bestemme hvad for hardware der skal puttes i.

De kan forøvrigt købes mange steder på nettet efterhånden, men Zeptoeksperten er vist de billigste

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 02-02-07 19:33

har gode er faringer med

www.shg.dk

henrik

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-02-07 19:33

Lige pt har de jo tilbud på den så du får jo dobbelt ram og HD i gratis. Kig lige konfigurationssiden igennem og se hvad prisen ender op i

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 02-02-07 19:35

IBM760, havde ikke set det var eksl moms... Men efter lidt udregning får jeg prisen til 10.311 kr til en pc som jeg synes om.
Synes jeg selv er billigt da de fleste andre pcer med den hardware sagtens har koster over 13.000, kr

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 02-02-07 19:45

Hej Tompe_10, det er ikke fordi jeg siger det er nogen dårlig løsning eller at den er for dyr,
men ud fra din første kommentar var jeg bange for, at du ikke havde foretaget konfiguration og derefter lægge 25% moms på. Det trods alt også penge.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 02-02-07 19:57
Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 02-02-07 19:59
Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 02-02-07 20:00

Der er så lige et par stykker fra dell

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 02-02-07 20:12

daxxa.... De pc'er der fra dell er alt for dyre...
Hældre virkelig meget til de zepto notes..

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 03-02-07 00:51

Det er bedst at prøve

www.edbpriser.dk

den er alle tiders

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 03-02-07 11:49

Så fik jeg bestilt mig en zepto note :)

Mange tak for svaret Fijala lige hvad jeg manglede

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-02-07 12:27

Tak tak of held og lykke med din nye Zepto. Du vil ikke komme til at fortryde det.

Hvis der af en eller anden grund skulle ske noget med den er der super support hos Zepto da det er dem der har service og garanti. Da jeg købte min havde den efter 2 mdr. en fejl ved touchpadden. Det blev promte repareret og ingen slinger i valsen.

Det er altid godt at handle "lokalt". Dansk kvalitet styrer.