/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Min harddisk er blivet sletter
Fra : palmgren1
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 02-02-07 16:11

HJÆLP
Jeg har været nød til at kører en RECOVERY på min Pc'er, med jeg tror kun at det var styresystem
den lavet, men til min store skræk er min Harddisk sletter.
Findes der ikke et program der kan genopretter min Harddisk, da jeg har en masse Feriebilleder på min harddisk.

Hilsen palmgren1

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-02-07 16:19

Det er muligt at denne kan klare det.

http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/download.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-07 17:19

tvivler hvis du har kørt en fuld restoer/recovery ????

Jeg er lige kommet tilbage fra en der bestemt troede at alt på pc´en var væk - det viste sig dog at der var kørt en recovery hvor filerne/billederne gemte sig på d drevet - dokrmenter og settings - ejer - har du kigget der ??? (bare lige hvis du ikke HAR kørt en fuld recovery)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-07 17:20

dokrmenter ??? = selvfølgelig dokumenter -

Kommentar
Fra : kategat

Dato : 02-02-07 19:07

Hvis du har overskrevet området på din harddisk hvor filerne har lagt, kan du ikke gendanne dem, men prøv dette link, og læs evt hvad de skriver, og prøv dig frem, du har alt at vinde og intet at tabe..

Kategat

http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-07 19:13

kategat -det var lige det første link der blev lagt -

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-02-07 20:00

De påstår at dette program kan finde dine filer igen, selv om du har formatteret og geninstalleret Windows. Jeg er lidt skeptisk, men det er vel et forsøg værd http://www.recovermyfiles.com/

Ellers er løsningen at sende harddisken til eksperter på området, men det er meget dyrt.