/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mp3/wma afspillere
Fra : sonjor
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 02-02-07 13:44

Hej
Er der nogen der ved om der findes en mp3/wma afspiller, som kan øge/formindske hastigheden (pitch)?

Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 02-02-07 14:12

Hovsa
Jeg glemte at skrive, at det skal være et softwareprogra, som kan bruges til at afspille musik på en bærbar computer
Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-07 14:24

Mener du at forøge/formindske hastigheden på det du spiller, så det kører langsommere eller hurtigere ? Det kan du ind den indbyggede Windows MediaPlayer

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 02-02-07 14:32

til o.v.n.

ja, det er det jeg mener, det er nok lidt kompliceret at forklare, men jeg prøver:

Jeg underviser i seniordans og har en liste fra access fremme på skærmen. Der er tilknyttet hyperlinks til den musik, der passer til den pågældende dans. Altså trykker jeg på hyperlinket, og så spiller musikken. Jeg har hidtil brugt winamp, sammen med en plugin, der hedder pacemaker. På min nye bærbare sker det desværre bare ofte, at winamp "slukker" for lyden, og skal så HELT afinstalleres og installeres igen, og der duer ikke, når der står 50 mand på dansegulvet og venter. Jeg kan vel næppe i Mediaplayer se en pil, der kan regulere hastigheden eller kan jeg mon?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-07 14:56

I menuen foroven, kan du klikke på Vis gå ned til Udvidede indstillinger, ud og ned til Indstillinger for afspilnings hastighed, forneden i MediaPlayer vil der nu være en boks hvor du kan vælge mellem Langsom-Normal-Hurtig, jeg mener at i tidligere versioner, var der en skyder så det kunne gøres trinløs, den er ikke i min nuværende (MediaPlayer 11)

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 02-02-07 15:46

Til o.v.n.

Det er lidt omstændelig i forhold til winamp, men det kan bruges. Jeg har heldigvis "kun" MediaPlayer 10, så jeg har skyderen.. Tak for rådet. Hvordan er det lige, at jeg giver dig point?

Hilsen Sonja

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 02-02-07 17:24

Har du fået et svar du kan bruge, så kan spørgsmålet lukkes og point uddeles ved at klikke på Accepter i det indlæg der hjalp dig mest, er svaret ikke helt god nok, så lad spørgsmålet stå åben, spørg eventuel mere uddybende i et indlæg her i spørgsmålet, senere kan du måske hæve point og få spørgsmålet i Seneste indlæg igen, jeg kender ikke Winamp, bruger mest JetAudio som jeg mener er den bedste gratis afspiller: http://www.cowonamerica.com/download/ der er så ikke mulighed for at ændre hastighed (så vidt jeg ved) i den gratis udgave

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 02-02-07 19:46

Tak for svaret o.v.n..

Hilsen Sonja