/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Modtagelse af NRK1
Fra : bigfool
Vist : 1218 gange
100 point
Dato : 02-02-07 10:58

Indtil for ca. 1 års tid siden kunne på fra Viasat eller Canal Digital modtage bl. NRK1 (Det norske stats-TV), men det er vist slut...?

Er det nu kun udvalgte kabel-TV pakker der udbyder kanalen i DK eller er der en anden måde at hive signalet ned på?

Accepteret svar
Fra : Vonna

Modtaget 110 point
Dato : 02-02-07 11:17

her tror jeg du kan se noget fra Norge

http://www.euchannels.net/web/ramme.htm

Godkendelse af svar
Fra : bigfool

Dato : 02-02-07 13:31

Tak for svaret Vonna - Kanon!! (Vi kender én af deltagerne fra det Norske Melodi Grand Prix, der sender delfinale i morgen aften)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-02-07 14:27

NRK1 er fjernet fra TDC KabelTV - og der er vist ingen der savner den...

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 02-02-07 15:44

Fint jeg vil lytte med ,Held og Lykke med din bekendte.