/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
foretrukne???
Fra : RaB
Vist : 438 gange
20 point
Dato : 10-01-03 17:13

hvordan gemmer jeg alle mine foretrukne adresser?? skal slette alt på min com.

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 10-01-03 17:18

Du KAN jo vælge at skrive deres URL(internet) adresser ned
f.eks www.kandu.dk
osv

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-01-03 17:19

Hej Rab
Hvis du har en brænder-så brænd dem ned på en cd
du kan da også bare kopierer dem over på disketter
MVH Brian

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-01-03 17:27

Hej Rab!

Jeg har over 1700 foretrukne og de fylder kun ca. 450 kb, så de kan sagtens være på en diskette.

hvilken Windows vers. bruger du p.t.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Goffey

Dato : 10-01-03 17:34

Hej

Man kan exportere både cookies og foretrukne ved at gå ind under filer -> importer/exporter og så gemme dem på en diskette... Hvis det er en nyere version af internet explorer vel at mærke....

Mvh. Per Mathiesen

http://www.combitech.dk

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 10-01-03 17:39

Søg og du skal finde! Der er jo en mappe der hedder FORETRUKNE! bare overfør den til en diskette og placer den (samme sted) når du har formateret. Overskriv den nye der er der!

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 10-01-03 17:52

Hvis du taster på mappen "fortrukne" i IE så den vises ude til venstre, så kan du jo også under "Filer" vælge at printe den ud. Det er så lidt mere besværligt at taste alt ind igen.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 10-01-03 20:12

Mappen Foretrukne ligger i C:\Windows
Selv om jeg har rigtig mange i Foretrukne, fylder de kun ca. 200 kbyte. Det er jo nemt lige at højreklikke på mappen og brug Overfør til - Diskette (A)

mvh
summer

Kommentar
Fra : thomas356

Dato : 10-01-03 22:31

Din mappe foretrukne er: på en xp C:\Documents and Settings\dit bruger navn\Foretrukne og på de andre er det C:\windows\foretrukne

mvh Thomas