/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjerne password win 98 SE
Fra : Brassovitski
Vist : 416 gange
200 point
Dato : 01-02-07 20:35

Hej
Så er den gal igen! En maskine med win 98 SE, hvor der er password på. Hvordan nulstiller/fjerner jeg logon-passwordet?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-02-07 20:41

Jeg kan ikke huske om man får lov til at lave nyt password ved geninstallation.
Men du kan roligt rulle 98se ind over som ny installation. (ej formatere)
Alt forbliver intakt.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 01-02-07 20:44

Har rullet win 98 ind over den eksisterende installation, der kræves stadig password.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 01-02-07 20:44

Er det ikke bare at skrive et nyt brugernavn, og så lave en ny kode? Eller bare tryk anullér. Kan ikke helt huske om netværket er tilgængligt, hvis man anullerére.

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 01-02-07 20:53

hej Brassovitski
du skal finde en fil der heder pwl (xxx.pwl ) det er den fil som er paswoord slet rename den

mvh hardy

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-02-07 21:14

http://www.fullprograms.co.uk/modules.php?name=Search
PAS PÅ VIRUS ///////

Var det ikke nemmere at hente en NY udgave.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 01-02-07 22:07

start maskine i dos evt med start disk

c:\dir *.pwl så dukker de op så del *.pwl og de er slettet og burde starte op uden pasword mener de ligge i rod ellers cd win og kig dem der

Annuller spørgsmålet
Fra : Brassovitski

Dato : 01-02-07 22:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Maskinen er en celeron 448 mHz, så den er ikke besværet vær er skrottet, kaput slut, finito.
Tak for jeres indsats.