/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Traffik tæller
Fra : Thomas.Haugaard
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 01-02-07 13:30

Findes der en måde hvor man kan se hvor stor trafikken er på vilkårlige danske hjemmesider

VH

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-02-07 14:18

Tvivler, men du kan måske bruge denne.
Så den på Tv2 forleden.
http://www.googlefight.com/

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-02-07 14:43

Nogle har tællere på, men ellers kan du ikke, og det google fight gør, er at den vel blot checker hvor mange ord af de påfældende, der findes på deres søgemaskine.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-02-07 16:49

Googlefight, mener jeg bliver **opdateret** efter hvor mange gange den er linket, til andre sider.
og ikke efter antallet af besøg.
Men skæg nok alligevel, selvom den ikke kan bruge til meget.

Prøv at sammenlign www.kandu.dk mod andre sider.

Ellers tvivler jeg på du kan finde en nøjagtig statistik.

Med mindre du kan finde noget hos hos sidens udbyder WHOIS.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 02-02-07 03:45

En statistik over hvor mange der ser en given side, kan den "ejeren" jo sikkert kun selv se...

iah

Annuller spørgsmålet
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 18-03-07 13:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål