/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvilken af disse 2
Fra : Mille35
Vist : 1922 gange
150 point
Dato : 01-02-07 12:42

Fona
ACER NOTEBOOK ASPIRE 9424WSMI VHP
   Intel Centrino Core 2 Duo T5600 processor (1.66 GHz)
   17" WXGA+ skærm med CrystalBrite
   160 GB SATA harddisk (5400 RPM)
   2048 MB DDR2 RAM (2 x 1024 MB)
   DVD SuperMulti
   10/100 Mbit netkort samt trådløst netkort
   Nvidia GeForce 7300 med 128 MB TurboCache
   Bluetooth, Voice-Over-IP, Webkamera
   6 cell batteri
   Microsoft Windows Vista Home Premium
Pris 10900

Expert

Acer Aspire 9423WSMi

   Intel Centrino Core 2 Duo T5500 (1.66 GHz)
   2 GB DDR2 RAM
   120 GB harddisk (5400 RPM)
   128 MB nVidia GeForce 7300 (dedikeret)
   17" skærm
   DVD SuperMulti (+/- R/RW)
   Indbygget webkamera
   Trådløs netkort 54Mbit
   MS Windows XP Home Edition med Media Center software
   Opgradering til MS Vista Home Premium for kr. 149,- indtil d. 15. marts 2007 - Henvend dig i din butik og hør mere
Pris 9999

Nogen der kender noget til disse 2 maskiner ??
Er lidt lun på dem men hvad for en af dem skal jeg vælge ?
Jeg skal ikke bruge den til at spille spil på
Kun musik ,foto/film

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 01-02-07 12:44

køb den aldi har

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-02-07 12:51

Jeg siger også ALDI

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-07 12:52

http://www.aldi.dk/ tryk på aldi aktuel.... Notebook fra 31.1.2007

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-07 12:52

Så er spørgsmålet om der er flere

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-02-07 12:56

Acer Der er ikke andet end problemer med dem...
Jeg har selv lige skifter fra Acer til Toshiba P100 - 369.
Den sparker virkelig røv, og er til samme pris som dem du ser på...
Den har dog MEGET bedre grafikkort. men en smugle mindre HD.
Denne maskine klare bare alle spil, og er super stabil. Jeg bruger selv meget min pc, hjemme, og der er det smart med Thoiba, kan batteriet tages af så det ikke bliver ladet heletiden
Her er et link:
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1239

Det er et køb du slet ikke vil fortryde.
Glemte jeg forresten at fortælle at Højtelerne i denne maskine er harman kardon, så det er virkelig god lyd.

Håber du kan bruge det til noget
Venlig Hilsen
Michael

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-02-07 12:59

Her er jeg lige igen, den som Toshiba, laver list svarende til det du søger er denne:

LINK:
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1059

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-02-07 13:09

Jeg ville også hurtig glemme Acer og skynde mig til Aldi, læste mig frem til at den er testet i Alt om Data, hvis du skulle være overbevist efter vore indlæg http://www.altomdata.dk/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=2353 jeg har selv en Medion og har aldrig haft problemer med den

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 01-02-07 13:12

Uhhhh a det er svært
Ville jo osse gerne have windows Medie center i og det er der jo ikke i den fra Aldi ??
Og det er der I Acer + indb.webcam

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-02-07 13:15

Mig bekendt inkluderer operativsystemet på den fra Aldi også Windows Vista Media Center.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-07 13:15

Ja sætter du flere krav op er der jo ikke noget valg....

Så køber du bare Acer.....

Så må du jo tage de andre ting der kommer, med

Kommentar
Fra : gywerd

Dato : 01-02-07 13:16

Lad os holde os til fakta... Toshibaen der henvises til er billigere, men den har også mindre hukommelse og kun WinXP uden tilbud om opgradering til Windows Vista. Med 1 GB RAM koster den 7690,- Som Refi siger, ALDIs noebook er nok udsolgt i går, og hvis der er problemer, skal Notebooken sendes til Tyskland af teknisk inkompetente købmænd. De to Acer har umiddelbart samme konfiguration bortset fra bluetooth og processor (T5500/T5600 med samme frekvens); der kan dog være forskel på skærmtypen, det skal du lige have tjekket først, men da begge er fra Acer 9420serien er de sandsynligvis ens. Hvis du kan undvære bluetooth, er der altså 751 kr at spare på den nederste Acer med Windows Vista

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-07 13:17

Du kan iøvrigt købe Media Center flere gange for de penge du sparer

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-02-07 13:23

Jeg vil fraråde både Medion og Acer...
Toshiba, p100-369. er også media Center. men har også bare alt muligt mere. en exter HD, koster ikke så meget, heller ikke en 2,5". Hvis du søger mere plads.
Og det gør vi jo nok altid HAHA

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-02-07 13:27

Windows Vista Home Premium forbedrer alle aspekter af dine digitale underholdningsoplevelser, bl.a. visning og deling af billeder, video, tv, film, musik, spil, m.m. For eksempel kan du med Windows Vista Home Premium lave dine egne dvd'er og redigere dine egne high-definition film. Mest vigtigt er det, at Windows Vista Home Premium indeholder alle egenskaberne i Windows Media Center, så din pc kan omdannes til et alt-i-ét underholdningscenter. Windows Media Center i Windows Vista er en ny måde, du kan nyde musik, billeder og dvd-film på. Du kan også anvende Windows Media Center til at optage og se dine foretrukne tv-programmer (endda HDTV) og få adgang til nye typer online underholdning. Du kan også tilslutte Windows Vista Home Premium til din Microsoft Xbox 360, således at din Media Center-oplevelse kan overføres til flere rum i dit hjem.

Kilde:
http://www.microsoft.com/danmark/windowsvista/getready/editions/home_premium.mspx

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-02-07 13:28
Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 01-02-07 13:43

Tror lige jeg smutter en tur i Aldi Nu ... så hører i senere hvad det blev
Hvis jeg nu køber denne kan jeg så tilslutte min bærbare til vores Fladslærms tv derhjemme
?

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 01-02-07 14:05

Der er osse denne her

TOSHIBA SAT P100-208 17"
•   INTEL CORE 2 DUO T5500 1,66GHZ
•   2048 MB DDR RAM (1024 + 1024)
•   200GB HARDDISK
•   COMBO CD & DVD-BRÆNDER
•   512MB NVIDIA GEFORCE GO7600
•   17" WXGA TFT TRUBRITE SKÆRM
•   NETKORT 802.11 A/B/G, MODEM
•   4 X USB, 5I1 KORTLÆSER, I.LINK
•   TV-OUT, DVI-OUT, BLUETOOTH
•   WINDOWS XP MEDIA CENTER EDI
•   Fra merlin til 12900

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-02-07 14:13

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1228

der er oz dette moster. Savle Savle

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-02-07 16:21

Det kan ikke svare sig at give mange penge for en stor HD
En USB HD til lige at smide film over på koster ikke ret meget.
Den Satelite er da lidt tyndbenet i forhold til prisen..........burde ikke koste over 5.000

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 01-02-07 17:13

Der var ikke flere i Aldi de havde solgt 4500 på landsplan i går

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-02-07 18:34

Ja det er jo tit sådan, med deres tilbud..

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 01-02-07 19:42

Hvorfor har i så meget i mod acer?? Har haft min i over 1½ år og der har ikk været den mindste ting galt med den??

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 07-02-07 09:23

PACKARD BELL NOTEBOOK EASYNOTE BU45-O-018
Intel Centrino Core Duo T2250 processor (1.73 GHz)
12" WXGA skærm med DiamondView
160 GB PATA Harddisk
1024 MB DDR2 RAM (2 x 512 MB)
DVD-R/-RW/+R/+RW/+R9
10/100 Mbit netkort samt trådløst netkort
Onboard grafikkort
Webkamera
3 cell batteri
Microsoft Windows Vista Home Premium

Den købte jeg i fona i fredags
Men har sådan fortrudt.batteri kan kun holde i en time ,ellers lækker maskine,men skærmen er lidt lille

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-02-07 13:21

Skal man ønske tillykke det lyder ikke som om du er tilfreds, har du ikke mulighed for at retunere til Fona og få en anden(batteri) jeg havde godt hørt at Vista er en bærbar batteri dræber, men kun 1 time, det må du have mulighed for at ændre, ikke for at gøre dig ked af det, men min lille billige Medion med 6 celler batteri og Windows XP home købt i Aldi, har en batteri tid på minimum 5 timer, gå tilbage til butikken og prøv at få den byttet, det dur ikke at du allerede nu har fortrudt, der må være en form for fortrydelses ret, havde du købt på nettet, er der 14 dages fortrydelse/ombytning, Fona vil gerne have tilfredse kunder, så gør et forsøg

Kommentar
Fra : gywerd

Dato : 07-02-07 14:06

Købeloven giver ikke en egentlig fortrydelsesret på fejlkøb, men mange butikker har en politik herom for at få tilfredse kunder. Men hvis batteri levetiden er angivet til længere end den faktiske eller skærmstørrelsen er angivet forkert, har butikken ikke leveret den aftalte vare til aftalt tid. I så fald kan du hæve købet eller kræve reduktion i prisen, med mindre forretningen bringer fejlen i orden indenfor rimelig tid.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 08-02-07 14:01

Jeg fik den byttet i Fona i går der var ingen problemer
Til en Acer
ACER NOTEBOOK ASPIRE 9424WSMI VHP
Med stort batteri.... men i har nok ret i at Vister tager MEGET

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 14:11

Citat
3 cell batteri

Selv et 6 cell er ikke nok til batterispil....

Der skal du op i 12 cell

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 08-02-07 14:30

Kan man købe det ? Og hvor ?

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 08-02-07 14:36

Altså til min ACER NOTEBOOK ASPIRE 9424WSMI og hvor stort batteri kan man få

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 14:38
Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 08-02-07 14:42

Syndes bare ikk jeg kan finde min maskine der ?

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 08-02-07 14:43

Du må undskylde alle de spørgsmål ! men jeg er ny med hensyn til "blærbar"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 14:48

http://www.batterishoppen.dk/produkter/200-8060&q=acer+12+cell.htm

Denne skulle passe, men check lige det ikke allerede er 12 cell der sidder i...

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 08-02-07 14:50

Mit ser ikke sådan ud !
Det er langt

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 150 point
Dato : 08-02-07 15:01

Har det et nummer...... ???

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 08-02-07 18:29

Tak for svaret refi.
jeg har fået fat i et 9 cels batteri

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 18:55

Selv tak....

Det var da en fremgang