/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
MP3 Musik...........
Fra : hms
Vist : 444 gange
100 point
Dato : 01-02-07 12:18

Hej.

Nogen her på forummet, der kender et godt og sikkert link til at downloade musik til vores 10 årige søn. Det er selvfølgelig alt det nye bras som hip hop o.s.v.

Når jeg skriver et godt link, mener jeg uden at skal modtage alverdens nyhedsmail, og blive udsat for rå mængder af pop up's.

På forhånd tak.

HMS

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-07 12:26

Gratis eller betalende.. ?????

Kommentar
Fra : hms

Dato : 01-02-07 12:29

Gerne gratis , hvis det findes, men ellers.........

m.v.h.
Henrik

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-07 12:32

Jeg har lige præcis nu hentet på www.dba.dk der skal man selv klikke om man vil have nyhedsmail eller ej.

Der er heller ikke en masse af den slags på www.tdc.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-07 12:38

Her er masser af gratis, men desværre på engelsk, men det er vel ikke noget problem for en "ung" nørd

http://music.download.com/2001-7984_32-0.html?tag=MDL_nav_dir&

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-07 12:39

Når man bruger dba's side, går den videre til noget der hedder Urban-playload, men igen, ingen
irriterende reklamer mm

Kommentar
Fra : hms

Dato : 01-02-07 12:42

Hej Refi.

Er det freeware ?

HMS

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-07 12:48

Yes

Langt det meste.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-07 14:19

Ehm.. plejer der ikke at være en masse snavs på de gratis sider ??

Accepteret svar
Fra : taunusanden

Modtaget 100 point
Dato : 01-02-07 20:09

Hejsa, prøv www.mymusic.dk
Brugwer den selv, gratis musik, lovligt og underholdende
Modtager ca en mail fra dem om dagen, men det kan fravælges.

God fornøjelse

- Anden

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 01-02-07 20:35

Tak for svaret taunusanden.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 01-02-07 20:46

Glad for at kunne hjælpe