/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Ansvars-hæftelse i andelsbolig
Fra : Avant85
Vist : 904 gange
300 point
Dato : 01-02-07 06:35

Hvilket økonomisk / juridisk ansvar påtager man sig, hvis man køber sig ind i en andelsboligforening

Hvad nu hvis man ønsker at flytte igen og der er ingen købere til andelsbeviset/andelen ? Er jeg så stavnsbundet til den adresse ? Er der normalt bopælspligt på en andels-bolig ? Kan jeg hæfte for mere end andels-bevisets værdi ? Kan der tegnes ejerskifteforsikring på en andels-bolig ?

Venligst Avant85

Accepteret svar
Fra : hyggemor

Modtaget 300 point
Dato : 01-02-07 12:02

Ved ikke så meget om dette emne, men måske dette kan hjælpe:

http://www.andelsportal.dk/

her skulle jeg mene at du ville få svar.

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 01-02-07 12:58

Tak for svaret hyggemor.

Det var en meget fin side du henviste til.

Venligst Avant85

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 01-02-07 13:35

Velbekommen. Men gav siden dig svar... Ellers er mit link jo til ingen nytte - hvis du forstår.