/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mediaplayer problemer
Fra : Sunowich
Vist : 548 gange
200 point
Dato : 31-01-07 22:23

Konens bærbare har et problem jeg ikke lige har fået løst :det drejer sig om at når man ser film hører musik eller andet kører lyden for hurtigt (ja jeg ved godt at det kan stilles nede ved afspilningsindikatoren men der kan den kun kører hurtigere og der hvor den skulle være alm hastighed kører den stadig hurtigt så stemmer bliver til (mus) Jeg har også været inde i mediapl instillinger men kan ikke finde et sted der kan reguleres HJÆLP

Mvh Sunowich

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 01-02-07 01:36

Har også haft det problem, det var driveren til lydkortet det var galt med, har du en driver opdatering så forsøg det, ellers gå til Enhedshåndtering, højre klik på lyd driveren og klik Fjern, genstart computeren, nu finder computeren "ny" hardware og søger efter driver, har du ikke en driver så lad den finde en på nettet, det løste mit problem

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 01-02-07 05:17
Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 07-02-07 00:12

Tak for svaret o.v.n..Det var lige det og ved det jo egentlig godt (har selv rådet andre til det samme ved andre lydproblemer )
Såe det er jo lidt -t