/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Billedet drejet 90 grader
Fra : vibse68
Vist : 3063 gange
300 point
Dato : 31-01-07 20:10

Hej
Min datter har spillet på min pc, og vupit siger hun ... så var billedet drejet 90 grader. Er der nogle der kan hjælpe mig med at få den tilbage igen.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 31-01-07 20:15

Højreklik et eller andet sted på "skrivebordet"
Vælg "Egenskaber"
Vælg fanebladet "Indstillinger"
Her inde under, evt. ved tryk på knappen "Avanceret" - kan du nok finde indstillingerne.
Alternativt evt. ved at trykke på et ikon nederst til højre vedr. skærmindstillinger .... det kan måske også være der der er blevet pillet....

Men meget afhænger af hvilket grafikkort det er du har i maskinen, og dermed driveren...

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 310 point
Dato : 31-01-07 20:21

ALT+CTRL+piletast

Kommentar
Fra : yleman

Dato : 31-01-07 20:21

Kontrollera inställningarna för ditt grafikkort. Här kan du återställa till normal visning.
T.ex. i mitt NVDIA finns inställning för rotation 90, 180 eller 270 grader.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 20:38

Alt Gr og piletasterne til visse skærme

Godkendelse af svar
Fra : vibse68

Dato : 31-01-07 21:25

Tak for det hurtige, og for mig rigtige svar miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 21:26

velbekomme - drilsk skidt det Lad være med at sige det videre og bed din datter stå på hovedet næste gang hvis det sker igen

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 31-01-07 21:29

OK - det ka' man al'så ikk' med min skærm vha. piletaster! Det kræver muskelarbejde at vende skærm(billedet) 90°