/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Antivirus erhverv
Fra : Mallie
Vist : 653 gange
500 point
Dato : 31-01-07 16:17

Vi har lige fået vores emailopsætning lavet om så mails kommer direkte ned på serveren.

Vores eksterne edb firma siger at vi skal have en anden antivirus løsning og at det vil være for dyrt at opgradere vores nuværende løsning.

Dette er hans tilbud:
NOD 32 Antivirus beskyttelse til 8 PC’er + Navision server + Exchange server
1 år: 5.670,-
2 år: 8.506,-
3 år: 11.341,-

Jeg er fra anden side blevet foreslået denne løsning
http://www.avast.com/eng/sbs_suite.html
som er meget billigere, men som edb-manden siger er dårligere end NOD 32.

Skal jeg vælge at betale den høje pris eller er avast til erhverv ok ...???

P.s. svar skal ikke være for tekniske, da jeg så ikke forstår en bønne af hvad I taler om *G*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 16:33

Mails er vel ALTID kommet ned på postserveren......

Hvor henter I dem ellers fra.....

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 31-01-07 16:33

Pop.hosted exchange ved TDC

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 510 point
Dato : 31-01-07 16:41

NOD32 er et top antivirus, imens Avast kan klassificeres godt, og "over middel". Priserne for NOD er ok, men personligt har jeg så meget tillid til Avast, at jeg mener du vil blive godt tilfreds med det.

Husk at du skal lægge moms oven i priserne på Avast.

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 13-03-07 11:36

Har du fået løst problemet, for ellers vil jeg gerne give et tilbud på en NOD32 løsnning.

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 14-03-07 10:50

Tak for svaret stl_s.