/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Godt kollegie i Århus...
Fra : wezzler
Vist : 851 gange
120 point
Dato : 31-01-07 14:10

Hey!

Jeg søger en nyt værelse i Århus om en månedstid... og har ca. 33 mdr ancinitet hos K8000.

Dvs. at jeg kan få en kollegie værelse med ca. 20 mdr's ventetid!

Har nogle af jer nogle gode anbefalinger?

Jeg er 29 år.... vil gerne i midtbyen, vest eller syd... dog ikke for langt fra centrum....

På forhånd tak

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 31-01-07 14:19

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men blev bare helt sentimental ved tanken om min kollegietid i Århus (for rundt regnet 100 år siden)

Boede på Parkkollegierne i Universitetparken. Nummer 7, tror jeg det var.

Ikke ligefrem det mest moderne kollegie, men superstemning.

Største problem var, at jeg altid kom forsent til forlæsningerne, fordi jeg boede så tæt på

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 15:36

Det var nok også det første sted jeg ville kugge på

http://www.koll.au.dk/kollegierne/praesent/vaerelser

Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 31-01-07 16:21

Tak for anbefalingerne....

Men jeg tænker ikke lige omkring uni-parken, da jeg går på handelshøjskolen....

Og søger gerne på den anden side af midtbyen, da jeg har prøvet at bo i Århus N

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 16:45

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-39,GGLG:da&q=ledige+v%c3%a6relser+%c3%a5rhus

Så er det bare at undersøge den øjeblikkelige situation.....

Der er masser af ledige værelser i Århus og omegn......

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 31-01-07 19:04
Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 31-01-07 20:52

tak for link'ne...

men som sagt har jeg over 33 mdr's ancinitet kollegie 8000... og f.eks vilhelm's kjer er kun 6 mdr

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-07 09:33

Kan det ikke være ligegyldigt med den ancinitet.....

Bare du finder er værelse....

Kommentar
Fra : Mely

Dato : 11-03-07 11:04

Det bedste er nok at se på nettet om nogen udlejer værelser, min veninde har lige fået et værelse på viborgvej på den måde og hun går også på Handelshøjskolen så det er perfekt...:)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-07 13:26

Nu er der så snart gået 1½ måned - så hvad har du fundet......

Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 11-03-07 14:48

mejlgadekollegiet!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-07 15:08

Tillykke....

Så bedes du lukke spørgsmålet.....

Annuller spørgsmålet
Fra : wezzler

Dato : 12-03-07 09:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Besvarelserne var trods pointering om jeg kunne få et godt kollegie i midt byen, mere om kollegierne langt fra midtbyen. Derfor mener jeg ikke jeg kunne bruge svarene overhovedet.