/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Ekspropriation..
Fra : Ard
Vist : 670 gange
50 point
Dato : 31-01-07 13:50

I forbindelse med den store udvidelse af ringvej 3, er der blevet eksproprieret nogle ejendomme. Hvor kan man se en liste over hvilke ejendomme?

Så vidt jeg ved, når man eksproprierer, så foregår det ved lov. Da alle lovtekster offentliggøres på internettet, må det stå et sted.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-07 13:55
Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-01-07 13:59

Du kan også rette henvendelse til Vejdirektoratet

http://www.vejdirektoratet.dk/dokument.asp?page=document&objno=74528

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-01-07 14:45

For mit vedkommende var det dengang det stedlige amt der foretog ekspropriationen. Al tekst og mødereferat lå på amtets hjemmeside. Det holdte vi vågent øje med, idet førbemeldte amt var meget lidt gode til at informere os om slagets gang.

Skal du have hjælp i sådan en henseende, kan jeg varmt anbefale dig advokat Torben Møller, Fredericia

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-01-07 14:47

Torben Møller
Advokatgruppen Fredericia
Danmarksgade 8
DK-7000 Fredericia
Tlf. 76 20 74 82
Fax 75 91 19 20
Email tm@advokatgruppen.dk

Pågældende der ekspropierer skal betale advokat og anden bistand i fornødent omfang. Og jeg kan kun anbefale at have en bisidder, som f. eks. Torben.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-07 17:09

Allersidst i dette link, er der en del tegninger. Forslagene er fra 2002

http://www.trafik-bycirkel.dk/Tekster/VVMindsigelse.html