/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ie 7
Fra : hardy
Vist : 1746 gange
500 point
Dato : 31-01-07 08:14

Hej alle.
Jeg har fået et problem efter jeg har opgraderet ie fra 6 til 7, det viser sig bl. ved at vis jeg er inde på krak og vil summe ind eller ud på et kort , kommer ie melder fejl .og også ved at selv om jeg har sat blokering af pop opvinduer til dukker der tilstadighed nogle op også selv om jeg har ladet vær med at tillade nogle sider i indstillinger.
håber der er et klog hovede her inde der kan hjælpe .
MVH Hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 08:23

det tror jeg ikke lige har noget med ie7 at gøre - men med din sikkerhed. Prøv dog lige at sætte browseren til standard niveau

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 08:34

hej miritdk
Den er sat på standart niveau
mvh hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 08:38

hmmmm - ingen problemer med siden som du beskriver det her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 08:38

hvilken fejlmeddelelse får du ?????

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 08:45

hej igen
den kommer med at siden ikke kan vises .og så noget med at jeg kan teste forbindelsen ,og har prøvet det og der er ingen fejl med forbindelsen.
mvh hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 08:52

hmm - hvad har du af sikkerhed på din pc ???? grunden til at jeg spørger er at det ret ofte rent faktisk kan skyldes snavs på computeren.

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 09:06

hej igen
jeg har tdc sikkerhedspakke-superantispyware.
mvh hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 09:10

hvis du har superantispyware installeret så kør en complete scan med den - husk at holde dine sikkerhedsprogrammer opdateret

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 09:15

hej igen
jeg har her til morgen kørt en fuld skan , og jeg tjekker for opdateringer hver gang jeg gå på nettet op til flere gange om dagen. men mit problem er jo opstået efter jeg har installeret ie7 så det burte da være i forbiendlse med den der er sket noget ?
mvh hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 09:20

tjahhh - ie7 viser mange forskellige fejl/mangler/whatever - er du ikke tilfreds med den så afinstaller den da - du vil så køre ie6 med det samme - men det er for filan da ikke meningen

er det kun hos kraks du har problemer ???

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 09:27

hej igen
nej jeg har også opsaveret det i forbindelse med e-boks, der skal jeg prøve at lokke på flere gange før det lykkes.
mvh hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 09:32

kan være du har en fejl på maskinen så - har du kørt vedligeholdelse ??? (ret fejl i filsystemet automatisk)

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 09:35

hej igen
næ det har jeg godt nok ikke , hvor er det lige jeg finder det
mvh Hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 09:46

åbn denne computer

højreklik på drevet (formoder C er dit systemdrev) - vælg egenskaber

fanebladet generelt - kør diskoprydning

fanebladet funktioner - knappen undersøg nu - sæt flue i ret fejl i filsystemet automatisk (det vil den nok ikke nu men når den genstarter og det er ok) - flue i søg efter/ genopret osv - lad den køre (det er den store chckdisk)

Når det er overstået så kør - også under fanebladet funktioner - diskdefragmentering på de drev der vises

alt i alt en gennemgribende vedligeholdelse der nok er tiltrængt

go´arbejdslyst

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 09:51

hej igen
ok jeg prøver dette og så vender jeg tilbage.
mvh hardy

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-01-07 09:53

Et disktjek gøres på flg. måde.

Åbn denne computer
Højreklik på C-drevet
Vælg Egenskaber
" Funktioner
" Undersøg nu

markering i begge bokse
sig ja til undersøgelse næste gang du åbner din pc
genstart og lad undersøgelsen køre på den blå side - det kan tage lidt tid.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 09:54

morn maxhankat

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-01-07 09:55

Undskyld mirit.
Vi krydsedes - men et godt råd kan ikke gives for tit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 09:57

bare helt rigtigt mis

surt vejr forresten ØV

hardy - i første omgang kan du lige nøjes med at køre ret fejl i filsystemet automatisk - men det er ikke optimalt

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 31-01-07 10:23

prøv lige at downloade Firefox eller Opera og se om du kan tilgå siderne med en af dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 10:24

hcma hvorfor ?????

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 31-01-07 10:30

miritdk >> der er efterhånden mange som har problemer med IE7 og hvis hardy kan komme ind på siderne med f.eks. Firefox bør det ikke have alverden med sikkerhedsniveauet at gøre, og så kan det være en ide at rulle tilbage til IE6 og så benytte Firefox/Opera som standardbrowser. IE6 kan så benyttes som alternativ på de sider som kræver IE

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 31-01-07 10:31

jeg er efterhånden ekspert i at skrive "så"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 10:32

jeps ok - så langt kan jeg følge dig - men det ville da være rart at finde ud af hvorfor så mange har problemer med ie7 !!!!

Jeg smed den ud i første omgang men nuppede den ind igår igen og kører uden problemer nu - håber så det holder - for faktisk er den jo langt hurtigere end ie6

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 10:33

så er da også sådan et dejlig kort ord

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 10:34

ps.. de opdateringer der var hos windows update igår gjorde da underværker hos en del for i øvrigt - men desværre ikke hos de fleste - hvor sytten ligger så problemet ???? (snulrer videre)

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 31-01-07 10:39

miritdk >> hvilke opdateringer kom igår ? kan ikke se at jeg modtaget nogle. er det de brugerdefinerede ?

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 31-01-07 10:39

brugerdefinerede = valgfrie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 10:40

ja brugerdefinerede

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 31-01-07 10:48

jeg har ikke trukket nogle af de valgfrie ned og IE virker fint hos mig.
Mon det have noget at gøre med .NET Frameword 2.0 at gøre. Der udkom jo en .NET....3.0 .
Bare en tanke som ikke er afprøvet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 10:54

det er så vidt jeg ved netop det frame haløjsa den tog jeg ned alene først og det hjalp en hel del på det hele.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 11:04

ps.. det var 3´eren

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-01-07 11:05

mirit har ret!
Jeg hentede og så NET.frame opdatering i går, og jeg skal lige sige, at der er kommet sus i skørterne på min PC, den bare fiser af sted. Undskyld mit vulgære sprog!

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 31-01-07 11:06

hardy >> prøv at Afinstallere IE7 og gå derefter ind på windows update og vælg (når det hele er gennemkørt) valgfrie opdateringer og tag .NET Framework 3.0 og installerden.
Insaller så bagefter IE7 og vend tilbage med resultatet.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-01-07 11:09

Og for resten er der foretaget en automatisk opdatering til NET.frame her til morgen på min PC som følger:
XP Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework, version 1.1 Service Pack 1 (KB886903)

jeps!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 11:10

maxhankat jeg tror nok en eller anden vist nok så hut jeg hvisker sagde til dig at du skulle hente den opdatering

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-01-07 11:10

Men det er måske bare mig, der har været lidt bagud?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 11:11

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-01-07 11:14

ja ja mirit, men jeg fik den sgi da først tilbudt på den automatiske opdat.
Kun var jkeg lidt i tvivl. fordi den siger til SP1 og jeg har XP SP2.
Man bliver så forvirret, når man ikkke er så klog som alle I andre nørder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 11:19

hmmm forresten - jeg hentede da også de opdateringer før jeg hentede den 7´er ind igen

og lige et ps - de fleste stationære der ikke lige er fra igår har et problem med at skriften bliver utydelig - det har flere bærbare også

bærbare - rimelig nye skal bruge cleartype - og i ie gå ind i avanceret og sætte flue ved brug altid cleartype til html*

stationære - der ikke lige er fra igår - skal til gengæld fjerne krydset samme sted og ikke bruge cleartype - men standard (egenskaber for skærm - udseende - effekter)

og så er det en god ide at køre vedligeholdelse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 11:20

maxhankat - det fortvivlende ved en frame er at man skal installere dem alle for at få det bedste resultat da de bygger på hinanden - altså både 1 - 2 og 3

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-01-07 11:22

Citat
og lige et ps - de fleste stationære der ikke lige er fra igår har et problem med at skriften bliver utydelig - det har flere bærbare også

Ikke her!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 11:24

så vidt jeg husker er din pc også rimelig ny maxtheknife

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 11:27

en frame ??? = den Net frame work (min staverollator er vist punkteret)

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-01-07 11:40

Citat
maxhankat - det fortvivlende ved en frame er at man skal installere dem alle for at få det bedste resultat da de bygger på hinanden - altså både 1 - 2 og 3

Nå, ja det er jo forståeligt nok, når man ved det.
Men jeg troede, det betød, at det var for dem der havde SP1 !

Jeg har ikke endnu fattet alt, men kommer da nok efter det en dag. Nørderne i Kandu er meget informerende

Min Pc er fra Okt. 2005 er det ny?

max the knife cat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 11:42

har du sp2 har du også sp1 og jeg din pc er da rimelig ny

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-01-07 11:52

Mirit, så kunne de jo skrive både SP1 og SP2 - nå! - til os dåmme!

Nå, du synes den er ny -! ----jeg synes ellers man ser . der bliver skiftet til nye Pc'er ideligt.

Nu går jeg i bad - glad.

Ha' en go' dag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 11:56

nå hardy - du får en masse råd med her - undskyld den megen snak men der er sikkert mange andre der både kigger med og har noget at sige

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 12:10

hej alle.
Det er kun rart med mange fitback. Man lære jo noget hver dag jeg vil lige prøve at afinstallere ie7 ,
og så prøve at gå ind på brugerdifineret opdatering hos bill? og se om det hjælper.
vender tilbage når jeg er færdig.
mvh hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 12:13

det er vist også den bedste løsning hvis du ikke har været der - det var jo ikke til at vide

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 31-01-07 12:16

den opdatering, du fik ned helt automatisk, er logisk, da du jo nok allerede havde NET Frameword 1.xxxx, og det opdagede scanningen, hvorefter den o.s.v.....

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-01-07 12:26

hcam
Citat
den opdatering, du fik ned helt automatisk, er logisk, da du jo nok allerede havde NET Frameword 1.xxxx, og det opdagede scanningen, hvorefter den o.s.v.....

Selvfølgelig! tak - er taget ad notam.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-01-07 12:28

Undskyld, at jeg laver om på dit navn, hcma er da fint nok.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 31-01-07 12:39

hardy >> hvordan skrider det frem ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 14:09

Hold da kæft hvor I snakker - hen over hovedet på spørgeren

Citat
opsaveret det i forbindelse med e-boks

JEG bruger IE7 nu - og har INGEN problemer med e-boks

Zoomer også udmærket i KRAK (prøvede lige)

Jeg tror bare der er sket en fejl under installationen.....

Slet - og hent igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 14:13

refi det er jo det spørgeren er i færd med - nye briller ??????

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 14:19

Hej igen
Nu har jeg afinstalleret ie 7 , samt hentet de andre opdateringer, inden jeg installerede ie7 igen afprøvede jeg sum fonksionen på krak ,det virkede perfekt .så installerede jeg ie7 igen (shit ) problemet er der stadig .får følgende meddelse-
Internet Explorer kan ikke vise websiden.

Mest sandsynlige årsager:
Du har ikke forbindelse til internettet.
Webstedet har tekniske problemer.
Der er muligvis en slåfejl i adressen.

Prøv at:
Diagnose af forbindelsesproblemer

Flere oplysninger

Dette problem kan skyldes flere ting, inklusive:

Internetforbindelsen blev afbrudt.
Webstedet er ikke tilgængeligt i øjeblikket.
Der kan ikke opnås forbindelse med DNS-serveren.
DNS-serveren (Domain Name Server) har ikke en listepost for webstedets domæne.
Hvis dette er en HTTPS-adresse (sikker forbindelse), skal du klikke på Værktøjer, klikke på Internetindstillinger, klikke på fanen Avanceret og kontrollere at protokollerne SSL og TLS er aktiveret under sektionen Sikkerhed.

Til offlinebrugere

Du kan stadig få vist feeds, du abonnerer på, og nogle websider, du har set for nylig.
For at få vist feeds, du abonnerer på,

Klik på knappen Favoritcenter , klik på Feeds, og klik derefter på det feed, du vil have vist.

Sådan får du vist de senest besøgte websteder (virker muligvis ikke på alle sider)

Klik på Funktioner , og klik derefter på Arbejd offline.
Klik på knappen Favoritcenter , klik på Historik, og klik derefter på den side, du vil have vist.

mvh hardy

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 14:22

ps får også pop op selv om jeg har blokket for dem (mon ikke jeg har noget skit på putteren
mvh hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 14:22

AJIIII altså - jeg har lige været på kraks da du sendte hardy - og jeg oplever absolut ingen problemer der HMMMM ?????

Det er da også pokker som den 7´er laver numre hos mange

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 14:23

tror du selv du har skidt på ??????

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 14:25

hej
man kan jo ikke vide ,de bliver jo også beder til at lave det (dem der gør det)
mvh hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 14:25

HVIS du mener der er sandsynlighed for at du har skidt på så hent denne til skrivebordet - følg vejledningen - kopier loggen herind som vist i vejledningen http://sptlarsenserious.googlepages.com/hijackthis - så kalder vi på sikkerhedsgeniet stl_s - før eller senere må han jo dukke op

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 14:31

Der må kunne laves lidt statistik over HVOR "folk" finder al det snavs......

Min hukommelse siger at 80-90 % er "unge" mennesker der ikke surfer men blot klikker på alt der blinker

Hvad siger "experterne"

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 31-01-07 14:31

jeg har lige været på Krak.dk samt e-boks uden problemer.

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 14:32

ok.

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 14:27:23, on 31-01-2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0011)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Norman\npm\bin\nvoy.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Norman\npf\bin\npfsvc32.exe
C:\Programmer\FLLESF~1\Stardock\SDMCP.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
C:\Norman\npm\bin\ZLH.EXE
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\Cacheman\Cacheman.exe
G:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
C:\Programmer\MSI\Core Center\CoreCenter.exe
c:\programmer\intern~1\iexplore.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\mscorsvw.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Norman\npm\Bin\Zanda.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneService.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Norman\nvc\BIN\NIP.EXE
C:\Norman\npm\bin\NJEEVES.EXE
C:\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
C:\Norman\npc\bin\npcsvc32.exe
C:\Norman\npc\bin\nuaa.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Norman\nvc\bin\cclaw.exe
C:\Norman\npf\bin\npfuser.exe
C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\hardy\Skrivebord\hjk\hjtspecial.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
R3 - URLSearchHook: Share Accelerator Toolbar - {f5c93451-2609-4723-a053-5c19516be1a8} - C:\Programmer\Share_Accelerator\tbShar.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - G:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SolidConverter PDF - {259F616C-A300-44F5-B04A-ED001A26C85C} - C:\Programmer\SolidDocuments\SolidConverterPDF\SCPDF\ExploreExtPDF.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O2 - BHO: AcroIEToolbarHelper Class - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - G:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: SolidConverter PDF - {259F616C-A300-44F5-B04A-ED001A26C85C} - C:\Programmer\SolidDocuments\SolidConverterPDF\SCPDF\ExploreExtPDF.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - G:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O3 - Toolbar: Share Accelerator Toolbar - {f5c93451-2609-4723-a053-5c19516be1a8} - C:\Programmer\Share_Accelerator\tbShar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] C:\Norman\npm\bin\ZLH.EXE /LOAD /SPLASH
O4 - HKLM\..\Run: [NPCTray] C:\Norman\npc\bin\npc_tray.exe /LOAD
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NVIDIA nTune] "C:\Programmer\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneCmd.exe" clear
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [Fork Enc Inside Axis] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\rulebrowseforkenc\1 love.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SetIcon] C:\Program Files\Generic\Seticon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Cacheman] C:\Programmer\Cacheman\Cacheman.exe
O4 - HKCU\..\Run: [FilmStart] C:\DOCUME~1\hardy\APPLIC~1\DRIVEA~1\Safe Global.exe
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = G:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
O4 - Global Startup: AutoCAD Startup Accelerator.lnk = ?
O4 - Global Startup: CoreCenter.lnk = C:\Programmer\MSI\Core Center\CoreCenter.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Programmer\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\npjpi150_10.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\npjpi150_10.dll
O9 - Extra button: Klik her for at tilføje varen til din elektroniske ønskeliste. - {A2C4C6DA-8C02-4425-A5B2-D6E58B99BEF0} - C:\Programmer\DetGodeProgram\DETGODEPROGRAMREMINDER.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra button: (no name) - SolidConverterPDF - (no file) (HKCU)
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\norman\npc\bin\nlf.dll
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O16 - DPF: {01111C00-3E00-11D2-8470-0060089874ED} (Support.com ActionRunner Class) - http://netsupport2.tdconline.dk/sdccommon/download/tgctlar.cab
O16 - DPF: {01111E00-3E00-11D2-8470-0060089874ED} (Support.com SmartIssue) - http://netsupport2.tdconline.dk/sdccommon/download/tgctlsi.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {238F6F83-B8B4-11CF-8771-00A024541EE3} (Citrix ICA Client) - http://a516.g.akamai.net/f/516/25175/7d/runaware.download.akamai.com/25175/citrix/wficat-no-eula.cab
O16 - DPF: {2AF5BD25-90C5-4EEC-88C5-B44DC2905D8B} (DownloadManager Control) - http://dlmanager.akamaitools.com.edgesuite.net/dlmanager/versions/activex/dlm-activex-2.0.5.1.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1157615270406
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1137909963500
O16 - DPF: {8A94C905-FF9D-43B6-8708-F0F22D22B1CB} (Wwlaunch Control) - http://www.worldwinner.com/games/shared/wwlaunch.cab
O16 - DPF: {AB86CE53-AC9F-449F-9399-D8ABCA09EC09} (Get_ActiveX Control) - https://h17000.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Secure/HPGetDownloadManager.ocx
O16 - DPF: {B1E2B96C-12FE-45E2-BEF1-44A219113CDD} (SABScanProcesses Class) - http://www.superadblocker.com/activex/sabspx.cab
O16 - DPF: {BB637307-92FA-47EC-B3F7-6969078673CC} (Royal Control) - http://www.worldwinner.com/games/v44/royal/royal.cab
O16 - DPF: {E8F628B5-259A-4734-97EE-BA914D7BE941} (Driver Agent ActiveX Control) - http://driveragent.com/files/driveragent.cab
O16 - DPF: {F6ACF75C-C32C-447B-9BEF-46B766368D29} (Creative Software AutoUpdate Support Package) - http://creative.com/su/ocx/15021/CTPID.cab
O18 - Protocol: ms-help - {314111C7-A502-11D2-BBCA-00C04F8EC294} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Help\hxds.dll
O18 - Protocol: pcl - {182D0C85-206F-4103-B4FA-DCC1FB0A0A44} - G:\Programmer\Autodesk\Inventor Professional 8\bin\HSPCLPRO10.dll
O20 - AppInit_DLLs: C:\Programmer\Google\GOOGLE~3\GOEC62~1.DLL,wbsys.dll
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.DLL
O20 - Winlogon Notify: MCPClient - C:\Programmer\FLLESF~1\Stardock\mcpstub.dll
O20 - Winlogon Notify: WBSrv - C:\Programmer\Stardock\OBJECT~1\WINDOW~1\wbsrv.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk - C:\Programmer\Fælles filer\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
O23 - Service: Norman NJeeves - Unknown owner - C:\Norman\npm\bin\NJEEVES.EXE
O23 - Service: Norman ZANDA - Unknown owner - C:\Norman\npm\Bin\Zanda.exe
O23 - Service: Norman Parental Control (NPC) - Norman ASA - C:\Norman\npc\bin\npcsvc32.exe
O23 - Service: Norman Personal Firewall Service (NPFSvc32) - Norman ASA - C:\Norman\npf\bin\npfsvc32.exe
O23 - Service: nTune Service (nTuneService) - NVIDIA - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneService.exe
O23 - Service: Norman User Activity Agent (NUAA) - Norman ASA - C:\Norman\npc\bin\nuaa.exe
O23 - Service: Norman Virus Control on-access component (nvcoas) - Norman ASA - C:\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
O23 - Service: Norman Virus Control Scheduler (NVCScheduler) - Unknown owner - C:\Norman\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE (file missing)
O23 - Service: Norman V.O.Y. (NVOY) - Norman ASA - C:\Norman\npm\bin\nvoy.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Sandra Service (SandraTheSrv) - SiSoftware - C:\Programmer\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite 2005.SR2a\RpcSandraSrv.exe

mvh hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 14:33

tilsyneladende ingen eksperter ombord

MEN - nej det er ikke kun unge mennesker - det er i den grad folk der ikke er opmærksomme - og langt mere almindeligt end man skulle tro

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 14:35

Nå hardy - så er det bare med at vente på stl_s

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 14:39

Korrekt....

det er 10-20 % ældre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 14:40

Tror du skal lægge et link i "sikkerhed"

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 14:42

hej igen
ja så må vi jo se hvad han kan se ?
mvh hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 14:42

naahh tror ikke det er nødvendigt med et link i sikkerhed - stl_s plejer godt at kunne finde vej

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 14:43

hardy - stl_s ser ALT

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 14:45

når han er vågen

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 14:45

Tror du skal lægge et link i "sikkerhed" refi skal jeg så bare henvise til denne http://www.kandu.dk/spg99809.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 14:46

ikke nødvendigt med et spørgsmål i sikkerhed

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 14:48

ok jeg håber at du har ret miritdk vi venter og ser
hardy

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 14:49

men det ga ellers et skub at få installeret framwork 3

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 14:49

Når mirit siger det ikke er nødvændig - så er det ikke nødvændig

Men ellers - ja - sådan KAN du gøre....

Og så måske lige bruge ventetiden på at "pynte" på din statistik

- Ubesvarede 12
- Besvarede 15
- Annullerede 0
- Slettede 1
Ialt 28

Der er 5 år gamle spørgsmål imellem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 14:50

sådan er det hardy - når man f***** sin puter op og vil have hjælp så skal man væbne sig med tålmodighed

En af de gode ting er så at al smaltalk holder op i samme øjeblik og så er det kun dig og stl_s der fortsætter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 14:51

åh ja - ud og rydde op hardy så er ventetiden ikke så lang !!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 14:52

Det kan ændres

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 14:52

ok

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 14:53

refis skarpe falkeblik overser da heller ikke noget

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 14:55

refi at "pynte" på min statistik hvordan mener du skal jeg ha lukket dem el. va

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 14:56

Næææææ

Brugerne får en chance inden det "tunge" skyts aktiveres

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 14:56

godt gættet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 15:01

Dem der er besvaret skal selvfølgelig lukkes så svareren kan få sin velfortjente "løn"

Har du ikke fået svar kan du "annulere" - men det "pynter" ikke ligefrem på statistikken hvis der er for mange af den slags. Som regel er der et brugbart svar.

Men du skal selvfølgelig ikke lukke bare for at lukke - der skal da være mening i det....

Og det er INGEN TVANG - Det er dig selv der bestemmer

Men tro mig - du vil få adskillige af disse "stikpiller" hvis du har for mange åbne spørgsmål....

Så føler svarerne at de spilder deres tid

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 15:05

ja det kan der jo værer noget om skal nok lige kikke på det
mvh hardy

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 15:06

Super

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 15:08

refi - fej for egen dør hele 2 - det er da for meget

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-01-07 15:10

Hardy og alle.

Kan Hardys oplevelse have nogte med dette at gøre.

Når jeg går på KRAK og vil se et kort, vises en meddelelse som følger:
--------------------------------------------------------------------------------

TDC kabeltv SIKKERHEDSPAKKE

Beskeder fra Internetskjold
Ugyldigt TCP segment i eksisterende TCP forbindelse Firewall har blokeret denne trafik.
Detaljer:
indgående retning
protokol HTTP out
Fjernport (80) lokalport 1884
--------------------------------------------------------------------------------

Den besked lukker jeg, og så kan jeg uden videre zoome ind og ud af samtlige kort.

Jeg ved jo ikke om det har noget med Hardys probelm at gøre - men alligevel.

mvh

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 15:26

hej sådsn besked få jeg ikke se længer oppe i tråden hvad jeg få det er fra ie7
mvh hardy

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 15:29

Citat
refi - fej for egen dør hele 2 - det er da for meget

Næh du - det er smalltalk.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 15:31

Det er dette forøvrigt vist også blevet

Læg nu det link til stl_s ......

Og "hardy"....

Nu ikke pille - så passer din log måske ikke mere......

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 15:33

jeg har ikke pillet ved noget refi , men tak aligevel det er jo nemt at komme til
mvh hardy

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 31-01-07 15:34

hvis hardy bliver træt af ventetiden, kan han jo hoppe over i spywarefri.dk og lægge loggen ind der

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 15:36

hvorfor dog det ??? Stl_s skal da nok loppe forbi her og det er vel unikt vi har en der kan det og lidt til (mere til) ??

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 31-01-07 15:42

jeg er i tvivl om denne: O3 - Toolbar: Share Accelerator Toolbar - {f5c93451-2609-4723-a053-5c19516be1a8} - C:\Programmer\Share_Accelerator\tbShar.dll

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 15:47

hej hcma.
jeg tror nu nok jeg vil vente til et af genierne kommer forbi før jeg laver noget , men ok det kan da være du har ret vi få se.
mvh hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 15:49

klogt valg hardy - for mange kokke osv -

hcma du ved ski da også bedre

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 31-01-07 15:51

Popupsene stammer fra lop.com spyware, og det skal væk.

Jeg får iøvrigt en mistanke om, at de problemer folk kan få med IE7 kan henføres til at den blive installeret på en inficeret maskine. Men som sagt, kun en mistanke.

1.

Hent denne virus scanner ned til skrivebordet, den skal du bruge senere.

http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

----------------------------------------------------------------
2.

Hent derefter denne scanner http://www.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware1241.exe

Installer scanneren, og opdater dens database manuelt. OBS, ved installationen bliver det foreslået at du registrerer med din email. Det behøver du ikke at gøre.

----------------------------------------------------------------
3.

Så starter du op i fejlsikret tilstand http://www.spywareinfo.dk/htm/fejlsikret_tilstand.htm

Lykkes det ikke, så se her http://www.ctrlaltdel.dk/forum/forum_posts.asp?TID=110&PN=1

(OBS: Hvis du bruger Bootsafe, som er en nødløsning, så tjek vejledningen for hvordan du kommer tilbage i normal tilstand)

----------------------------------------------------------------
4.

Kør nu scanneren MWAV.exe. Kør zipfilen og klik UNZIP, så bliver scanneren pakket ud og brugerfladen åbner.

Sæt et flueben i DRIVE. Klik nu på Scan/Clean, og så scanner den for virus og sletter hvad den finder.

Jeg vil gerne se hvad scanneren har fundet og slettet, så gør venligst dette:

I vinduet VIRUS LOG INFORMATION (vinduet vises KUN hvis scanneren finder virus) markerer du teksten med musen, og trykker så på CTRL og C knapperne samtidig. Så er teksten kopieret til udklipsholderen. Sæt det ind i et tekst dokument (f,eks Notesblok eller Wordpad), og sæt det ind i tråden i dit næste indlæg.

OBS: Scanneren kan også generere en meget lang log. Den skal du venligst IKKE kopiere ind.

Luk scanneren ved at klikke EXIT og EXIT igen (Ignorer reklamen for købe versionen).

-----------------------------------------------------------------
5.

Så scanner du med SuperAntiSpyware:

Start SuperAntiSpyware, klik "Scan your computer", sæt flueben i dine drev, ovre til venstre i vinduet. Ovre til højre i vinduet, sætter du prik i "Perform Complete Scan". Klik "næste", nu scanner den. Når den er færdig, så markerer du det den finder, og lader scannereren fjerne det.

Genstart til normal tilstand (scanneren tilbyder måske at gøre det).

Åbn scanneren igen, og klik "preferences"-> "stastics/logs". Marker loggen, og klik "View log".

-----------------------------------------------------------------
6.

Kopier venligst loggen fra SuperAntiSpyware her ind i tråden, sammen med loggen fra MWAV, og en frisk HijackThis log.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 15:54

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 16:04

BINGO

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 16:08

Citat
Jeg får iøvrigt en mistanke om, at de problemer folk kan få med IE7 kan henføres til at den blive installeret på en inficeret maskine. Men som sagt, kun en mistanke.

Lyder som et rigtigt godt bud

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-07 16:13

nå - sålænge der ikke er gang i den store rengøring - så ja refi og alligevel nej- jeg havde megaproblemer første gang jeg tog den ind - og maskinen ren - ligeledes anden gang - der smed jeg den ud af arrigskab (jeg havde oven i købet kørt formattering lige før - men nu kører den fint her, og det er så bare tredie gang (lykken eller heldets gang ;.) )

Men det er da klart at når en maskine er inficeret så vil der uvægerligt opstå problemer

Og nu holder jeg kæft og render min vej lidt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 16:42

Ja pas på vægten

DON´T FEED THE TROLLS

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 20:21

hej igen det tog sin tid men der er også 750 gigabit hd at skanne, lavede en fejl med hensyn til mwave men håber du kan bruge det.

superantispywaer log:
SUPERAntiSpyware Scan Log
Generated 01/31/2007 at 08:07 PM

Application Version : 3.5.1016

Core Rules Database Version : 3165
Trace Rules Database Version: 1176

Scan type : Quick Scan
Total Scan Time : 01:00:53

Memory items scanned : 456
Memory threats detected : 0
Registry items scanned : 805
Registry threats detected : 1
File items scanned : 71456
File threats detected : 20

Adware.Lop-Gen
   [FilmStart] C:\DOCUME~1\HARDY\APPLIC~1\DRIVEA~1\SAFE GLOBAL.EXE
   C:\DOCUME~1\HARDY\APPLIC~1\DRIVEA~1\SAFE GLOBAL.EXE
   C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\HARDY\APPLICATION DATA\DRIVE AMOK LIST\SAFE GLOBAL.EXE
   C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\HARDY\LOKALE INDSTILLINGER\TEMP\BIS51.EXE
   C:\WINDOWS\Prefetch\SAFE GLOBAL.EXE-32045D7B.pf

Adware.Tracking Cookie
   C:\Documents and Settings\hardy\Cookies\hardy@partygaming.122.2o7[1].txt
   C:\Documents and Settings\hardy\Cookies\hardy@xiti[1].txt
   C:\Documents and Settings\hardy\Cookies\hardy@partypoker[1].txt
   C:\Documents and Settings\hardy\Cookies\hardy@track.adform[2].txt
   C:\Documents and Settings\hardy\Cookies\hardy@e2.emediate[2].txt
   C:\Documents and Settings\hardy\Cookies\hardy@adultfriendfinder[2].txt
   C:\Documents and Settings\hardy\Cookies\hardy@ehg-lexmark.hitbox[2].txt
   C:\Documents and Settings\hardy\Cookies\hardy@overture[1].txt
   C:\Documents and Settings\hardy\Cookies\hardy@ad.yieldmanager[2].txt
   C:\Documents and Settings\hardy\Cookies\hardy@ad1.emediate[2].txt
   C:\Documents and Settings\hardy\Cookies\hardy@doubleclick[1].txt
   C:\Documents and Settings\hardy\Cookies\hardy@mediaplex[1].txt
   C:\Documents and Settings\hardy\Cookies\hardy@tradedoubler[1].txt
   G:\Ny mappe (4)\Documents and Settings\spil\Cookies\spil@ads.gorillanation[2].txt
   G:\Ny mappe (4)\Documents and Settings\spil\Cookies\spil@sales.liveperson[1].txt
   G:\Ny mappe (4)\Documents and Settings\spil.HARDY\Cookies\spil@hypertracker[2].txt

mwave log : lavede en fejl ved denne fik ikke læst alt igennem før jeg startede så jeg fik ikke gemt på den måde du beskrev men jeg håber at du kan bruge dette
[0x000004c4] 31/01/2007 15:57:00:812 :[msvLclnt.dll]ModuleName = C:\Kaspersky\mwavscan.com
[0x000004c4] 31/01/2007 15:57:00:812 :[msvLclnt.dll]WARNING!!! "Autokey" Not Found
[0x000004c4] 31/01/2007 15:57:02:796 :[msvLclnt.dll]Options Set by External applications mwavscan.com are 9896960 (0x970400):
[0x000004c4] 31/01/2007 15:57:02:796 :[msvLclnt.dll]Mode :PACKED,ARCHIVED,CA,WARNINGS,MAILPLAIN
[0x000004c4] 31/01/2007 15:57:02:796 :[msvLclnt.dll]TimeOut : ffffffff
[0x000004c4] 31/01/2007 15:57:02:796 :[msvLclnt.dll]Priority : NORMAL
[0x000004c4] 31/01/2007 15:57:03:078 :[msvLclnt.dll]VirusCount = 260293 Latest Date = 2007/01/21
[0x00000980] 31/01/2007 15:57:48:062 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\APPLIC~1\RULEBR~1\1LOVE~1.EXE infected by Trojan.Win32.Obfuscated.bk
[0x00000980] 31/01/2007 15:57:48:125 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\APPLIC~1\RULEBR~1\1LOVE~1.EXE infected by Trojan.Win32.Obfuscated.bk
[0x00000980] 31/01/2007 15:58:21:093 :[msvLclnt.dll]VirusCount = 260293 Latest Date = 2007/01/21
[0x000004c4] 31/01/2007 15:58:24:015 :[msvLclnt.dll]VirusCount = 260293 Latest Date = 2007/01/21
[0x0000040c] 31/01/2007 16:02:50:109 :[msvLclnt.dll]ModuleName = C:\Kaspersky\mwavscan.com
[0x0000040c] 31/01/2007 16:02:50:203 :[msvLclnt.dll]Registry Key Deleted Properly!!!
[0x0000040c] 31/01/2007 16:02:52:140 :[msvLclnt.dll]Options Set by External applications mwavscan.com are 9896960 (0x970400):
[0x0000040c] 31/01/2007 16:02:52:140 :[msvLclnt.dll]Mode :PACKED,ARCHIVED,CA,WARNINGS,MAILPLAIN
[0x0000040c] 31/01/2007 16:02:52:140 :[msvLclnt.dll]TimeOut : ffffffff
[0x0000040c] 31/01/2007 16:02:52:140 :[msvLclnt.dll]Priority : NORMAL
[0x0000040c] 31/01/2007 16:02:52:406 :[msvLclnt.dll]VirusCount = 260293 Latest Date = 2007/01/21
[0x00000470] 31/01/2007 16:07:00:156 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Documents and Settings\hardy\Application Data\drive amok list\lipkisnm.exe infected by Trojan.Win32.Obfuscated.bk
[0x00000470] 31/01/2007 16:07:00:234 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Documents and Settings\hardy\Application Data\drive amok list\lipkisnm.exe infected by Trojan.Win32.Obfuscated.bk
[0x00000470] 31/01/2007 16:11:03:625 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Documents and Settings\hardy\Skrivebord\inztallations filer\keyfinder.exe infected by not-a-virus:PSWTool.Win32.RAS.a
[0x00000470] 31/01/2007 16:20:31:234 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\MyGlobalSearch\bar\1.bin\M9PLUGIN.DLL infected by not-a-virus:AdTool.Win32.MyWebSearch.l
[0x00000470] 31/01/2007 16:20:31:296 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\MyGlobalSearch\bar\1.bin\NPMYGLSH.DLL infected by not-a-virus:AdTool.Win32.MyWebSearch.i
[0x00000470] 31/01/2007 16:24:37:593 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\XP Smoker\shutdown.exe infected by not-a-virus:RiskTool.Win32.Shutdown.c
[0x00000470] 31/01/2007 16:27:26:171 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{283EBDC1-642D-4C7E-849E-0A6B48C89F0A}\RP184\A0058921.exe infected by Trojan.Win32.Obfuscated.bk
[0x00000470] 31/01/2007 16:27:26:203 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{283EBDC1-642D-4C7E-849E-0A6B48C89F0A}\RP184\A0058921.exe infected by Trojan.Win32.Obfuscated.bk
[0x00000470] 31/01/2007 16:27:27:625 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{283EBDC1-642D-4C7E-849E-0A6B48C89F0A}\RP184\A0058943.exe infected by Trojan.Win32.Obfuscated.bk
[0x00000470] 31/01/2007 16:27:27:656 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{283EBDC1-642D-4C7E-849E-0A6B48C89F0A}\RP184\A0058943.exe infected by Trojan.Win32.Obfuscated.bk
[0x00000470] 31/01/2007 16:41:52:875 :[msvLclnt.dll][00000001] File D:\eMule\Ny mappe\Star Wars - Knights Of The Old Republic - Nocd - Keygen - Crack.zip infected by not-a-virus:Porn-Dialer.Win32.Star
[0x00000470] 31/01/2007 16:41:52:953 :[msvLclnt.dll][00000001] File D:\eMule\Ny mappe\The Great Escape.crack nocd keygen.zip infected by not-a-virus:Porn-Dialer.Win32.Star
[0x00000470] 31/01/2007 16:43:39:390 :[msvLclnt.dll][00000001] File D:\Ny mappe\Ny mappe (2)\plugin\VNCServer\vncconfig.exe infected by not-a-virus:RemoteAdmin.Win32.WinVNC.4
[0x00000470] 31/01/2007 16:43:39:468 :[msvLclnt.dll][00000001] File D:\Ny mappe\Ny mappe (2)\plugin\VNCServer\winvnc4.exe infected by not-a-virus:RemoteAdmin.Win32.WinVNC.4
[0x00000470] 31/01/2007 16:43:39:500 :[msvLclnt.dll][00000001] File D:\Ny mappe\Ny mappe (2)\plugin\VNCServer\wm_hooks.dll infected by not-a-virus:RemoteAdmin.Win32.WinVNC.4
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:21:156 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Advanced WMA Workshop v2_01 Crack updated-fixed 10-2006.zip infected by P2P-Worm.Win32.Kapucen.b
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:21:328 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Advanced WMA Workshop v2_01 Crack updated-fixed 10-2006.zip infected by P2P-Worm.Win32.Kapucen.b
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:21:796 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Alibre Design Xpress 8.2 Crack & Serial.rar infected by Trojan-Clicker.Win32.Delf.eg
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:21:843 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Alibre Design Xpress 8.2 Crack & Serial.rar infected by Trojan-Clicker.Win32.Delf.eg
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:22:156 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\AutoCAD hydraulic blocks updated-fixed 10-2006.zip infected by P2P-Worm.Win32.Kapucen.b
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:22:203 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\AutoCAD hydraulic blocks updated-fixed 10-2006.zip infected by P2P-Worm.Win32.Kapucen.b
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:23:921 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Autodesk Inventor 10 Keygen updated-fixed 10-2006.zip infected by P2P-Worm.Win32.Kapucen.b
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:25:562 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Autodesk Inventor 10 Keygen updated-fixed 10-2006.zip infected by P2P-Worm.Win32.Kapucen.b
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:26:937 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Battle Field 2 Keygen updated-fixed 10-2006.zip infected by P2P-Worm.Win32.Kapucen.b
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:27:078 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Battle Field 2 Keygen updated-fixed 10-2006.zip infected by P2P-Worm.Win32.Kapucen.b
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:28:031 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Eagames Battle Field 2 Nocd Crack By Gtr.zip infected by Trojan-Spy.Win32.Harvester.02
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:28:078 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Eagames Battle Field 2 Nocd Crack By Gtr.zip infected by Trojan-Spy.Win32.Harvester.02
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:28:828 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Microsoft Visual C++ 6 patch crack multiLanguage with serial by ParadoX.zip infected by Backdoor.Win32.Agent.abv
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:28:875 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Microsoft Visual C++ 6 patch crack multiLanguage with serial by ParadoX.zip infected by Backdoor.Win32.Agent.abv
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:29:421 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\SpamBully.for.Outlook.3.0.0.30.WinALL.Keygen.Only.READ.NFO-ViRiLiTY.rar infected by Trojan-Spy.Win32.Agent.pd
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:29:500 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\SpamBully.for.Outlook.3.0.0.30.WinALL.Keygen.Only.READ.NFO-ViRiLiTY.rar infected by Trojan-Spy.Win32.Agent.pd
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:29:703 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Super Internet TV 6.8 crack updated-fixed 08-2006.rar infected by P2P-Worm.Win32.Kapucen.b
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:29:734 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Super Internet TV 6.8 crack updated-fixed 08-2006.rar infected by P2P-Worm.Win32.Kapucen.b
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:29:859 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Super Internet TV 6.8 crack(1).rar infected by Trojan-Dropper.Win32.Delf.vt
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:30:140 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Super Internet TV 6.8 crack(1).rar infected by Trojan-Dropper.Win32.Delf.vt
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:30:390 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Super Internet TV 6.8 crack.rar infected by Trojan-Dropper.Win32.Delf.vt
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:30:484 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Super Internet TV 6.8 crack.rar infected by Trojan-Dropper.Win32.Delf.vt
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:30:578 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Super Internet Tv 6.8 Keygen-Ssg(1).rar infected by Trojan-PSW.Win32.Delf.nw
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:30:640 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Super Internet Tv 6.8 Keygen-Ssg(1).rar infected by Trojan-PSW.Win32.Delf.nw
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:31:062 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Superantispyware Professional 3.2.1028 Winall Keygen Only Read Nfo-Virility.rar infected by Trojan-Spy.Win32.Agent.pd
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:31:140 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\Superantispyware Professional 3.2.1028 Winall Keygen Only Read Nfo-Virility.rar infected by Trojan-Spy.Win32.Agent.pd
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:31:625 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\XoftSpy.v4.21.134.WinALL.Keygen.Only-ViRiLiTY updated-fixed 10-2006.rar infected by P2P-Worm.Win32.Kapucen.b
[0x00000470] 31/01/2007 17:45:31:687 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Incoming\XoftSpy.v4.21.134.WinALL.Keygen.Only-ViRiLiTY updated-fixed 10-2006.rar infected by P2P-Worm.Win32.Kapucen.b
[0x00000470] 31/01/2007 17:49:25:734 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Ny mappe (3)\Programmer\MyGlobalSearch\bar\1.bin\M9PLUGIN.DLL infected by not-a-virus:AdTool.Win32.MyWebSearch.l
[0x00000470] 31/01/2007 17:49:25:765 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Ny mappe (3)\Programmer\MyGlobalSearch\bar\1.bin\NPMYGLSH.DLL infected by not-a-virus:AdTool.Win32.MyWebSearch.i
[0x00000470] 31/01/2007 17:51:06:000 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Ny mappe (3)\Programmer\XP Smoker\shutdown.exe infected by not-a-virus:RiskTool.Win32.Shutdown.c
[0x00000470] 31/01/2007 18:18:16:156 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\Ny mappe (4)\Programmer\XP Smoker\shutdown.exe infected by not-a-virus:RiskTool.Win32.Shutdown.c
[0x00000470] 31/01/2007 18:21:51:343 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\super\keygen.exe infected by Trojan-Spy.Win32.Agent.pd
[0x00000470] 31/01/2007 18:21:51:421 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\super\keygen.exe infected by Trojan-Spy.Win32.Agent.pd
[0x00000470] 31/01/2007 18:21:58:390 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\System Volume Information\_restore{283EBDC1-642D-4C7E-849E-0A6B48C89F0A}\RP184\A0058946.exe infected by Trojan-Spy.Win32.Agent.pd
[0x00000470] 31/01/2007 18:21:58:437 :[msvLclnt.dll][00000001] File G:\System Volume Information\_restore{283EBDC1-642D-4C7E-849E-0A6B48C89F0A}\RP184\A0058946.exe infected by Trojan-Spy.Win32.Agent.pd
[0x00000470] 31/01/2007 18:22:00:812 :[msvLclnt.dll]VirusCount = 260293 Latest Date = 2007/01/21
[0x0000040c] 31/01/2007 18:52:25:234 :[msvLclnt.dll]VirusCount = 260293 Latest Date = 2007/01/21

higjack log:Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 20:12:32, on 31-01-2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0011)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Norman\npm\bin\nvoy.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Norman\npf\bin\npfsvc32.exe
C:\Programmer\FLLESF~1\Stardock\SDMCP.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
C:\Norman\npm\bin\ZLH.EXE
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Cacheman\Cacheman.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
G:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
C:\Programmer\MSI\Core Center\CoreCenter.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Norman\npm\Bin\Zanda.exe
C:\Programmer\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneService.exe
C:\Norman\nvc\BIN\NIP.EXE
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\Norman\npm\bin\NJEEVES.EXE
C:\Norman\npc\bin\npcsvc32.exe
C:\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
C:\Norman\npc\bin\nuaa.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Norman\nvc\bin\cclaw.exe
C:\Documents and Settings\hardy\Skrivebord\hjk\hjtspecial.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
R3 - URLSearchHook: Share Accelerator Toolbar - {f5c93451-2609-4723-a053-5c19516be1a8} - C:\Programmer\Share_Accelerator\tbShar.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - G:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SolidConverter PDF - {259F616C-A300-44F5-B04A-ED001A26C85C} - C:\Programmer\SolidDocuments\SolidConverterPDF\SCPDF\ExploreExtPDF.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O2 - BHO: AcroIEToolbarHelper Class - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - G:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: SolidConverter PDF - {259F616C-A300-44F5-B04A-ED001A26C85C} - C:\Programmer\SolidDocuments\SolidConverterPDF\SCPDF\ExploreExtPDF.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - G:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O3 - Toolbar: Share Accelerator Toolbar - {f5c93451-2609-4723-a053-5c19516be1a8} - C:\Programmer\Share_Accelerator\tbShar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] C:\Norman\npm\bin\ZLH.EXE /LOAD /SPLASH
O4 - HKLM\..\Run: [NPCTray] C:\Norman\npc\bin\npc_tray.exe /LOAD
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NVIDIA nTune] "C:\Programmer\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneCmd.exe" clear
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Cacheman] C:\Programmer\Cacheman\Cacheman.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = G:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
O4 - Global Startup: AutoCAD Startup Accelerator.lnk = ?
O4 - Global Startup: CoreCenter.lnk = C:\Programmer\MSI\Core Center\CoreCenter.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Programmer\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\npjpi150_10.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\npjpi150_10.dll
O9 - Extra button: Klik her for at tilføje varen til din elektroniske ønskeliste. - {A2C4C6DA-8C02-4425-A5B2-D6E58B99BEF0} -

C:\Programmer\DetGodeProgram\DETGODEPROGRAMREMINDER.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra button: (no name) - SolidConverterPDF - (no file) (HKCU)
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\norman\npc\bin\nlf.dll
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O16 - DPF: {01111C00-3E00-11D2-8470-0060089874ED} (Support.com ActionRunner Class) - http://netsupport2.tdconline.dk/sdccommon/download/tgctlar.cab
O16 - DPF: {01111E00-3E00-11D2-8470-0060089874ED} (Support.com SmartIssue) - http://netsupport2.tdconline.dk/sdccommon/download/tgctlsi.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {238F6F83-B8B4-11CF-8771-00A024541EE3} (Citrix ICA Client) -

http://a516.g.akamai.net/f/516/25175/7d/runaware.download.akamai.com/25175/citrix/wficat-no-eula.cab
O16 - DPF: {2AF5BD25-90C5-4EEC-88C5-B44DC2905D8B} (DownloadManager Control) -

http://dlmanager.akamaitools.com.edgesuite.net/dlmanager/versions/activex/dlm-activex-2.0.5.1.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) -

http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1157615270406
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) -

http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1137909963500
O16 - DPF: {8A94C905-FF9D-43B6-8708-F0F22D22B1CB} (Wwlaunch Control) - http://www.worldwinner.com/games/shared/wwlaunch.cab
O16 - DPF: {AB86CE53-AC9F-449F-9399-D8ABCA09EC09} (Get_ActiveX Control) - https://h17000.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Secure/HPGetDownloadManager.ocx
O16 - DPF: {B1E2B96C-12FE-45E2-BEF1-44A219113CDD} (SABScanProcesses Class) - http://www.superadblocker.com/activex/sabspx.cab
O16 - DPF: {BB637307-92FA-47EC-B3F7-6969078673CC} (Royal Control) - http://www.worldwinner.com/games/v44/royal/royal.cab
O16 - DPF: {E8F628B5-259A-4734-97EE-BA914D7BE941} (Driver Agent ActiveX Control) - http://driveragent.com/files/driveragent.cab
O16 - DPF: {F6ACF75C-C32C-447B-9BEF-46B766368D29} (Creative Software AutoUpdate Support Package) - http://creative.com/su/ocx/15021/CTPID.cab
O18 - Protocol: ms-help - {314111C7-A502-11D2-BBCA-00C04F8EC294} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Help\hxds.dll
O18 - Protocol: pcl - {182D0C85-206F-4103-B4FA-DCC1FB0A0A44} - G:\Programmer\Autodesk\Inventor Professional 8\bin\HSPCLPRO10.dll
O20 - AppInit_DLLs: C:\Programmer\Google\GOOGLE~3\GOEC62~1.DLL,wbsys.dll
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O20 - Winlogon Notify: MCPClient - C:\Programmer\FLLESF~1\Stardock\mcpstub.dll
O20 - Winlogon Notify: WBSrv - C:\Programmer\Stardock\OBJECT~1\WINDOW~1\wbsrv.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk - C:\Programmer\Fælles filer\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
O23 - Service: Norman NJeeves - Unknown owner - C:\Norman\npm\bin\NJEEVES.EXE
O23 - Service: Norman ZANDA - Unknown owner - C:\Norman\npm\Bin\Zanda.exe
O23 - Service: Norman Parental Control (NPC) - Norman ASA - C:\Norman\npc\bin\npcsvc32.exe
O23 - Service: Norman Personal Firewall Service (NPFSvc32) - Norman ASA - C:\Norman\npf\bin\npfsvc32.exe
O23 - Service: nTune Service (nTuneService) - NVIDIA - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneService.exe
O23 - Service: Norman User Activity Agent (NUAA) - Norman ASA - C:\Norman\npc\bin\nuaa.exe
O23 - Service: Norman Virus Control on-access component (nvcoas) - Norman ASA - C:\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
O23 - Service: Norman Virus Control Scheduler (NVCScheduler) - Unknown owner - C:\Norman\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE (file missing)
O23 - Service: Norman V.O.Y. (NVOY) - Norman ASA - C:\Norman\npm\bin\nvoy.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Sandra Service (SandraTheSrv) - SiSoftware - C:\Programmer\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite 2005.SR2a\RpcSandraSrv.exe
mvh hardy

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 31-01-07 21:01

Så forsvandt lopskidtet ihvertfald.

Højreklik lige på denne fil -> Egenskaber, og tjek hvad det er for en bandit. Firmanavn, hvornår oprettet osv:

C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe

Rens lige ud i tempfiler med denne:

http://www.atribune.org/content/view/19/2/

Start ATF Cleaner. Sæt flueben i "Select all" (du kan undlade cookies, hvis du vil). Klik "Empty selected".

Hvis dine problemer består, så prøv lige at fjerne Share Accelerator Toolbar. Den kan måske drille.

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 21:02

ps .
er tilsyneladene sluppet af med de forbanede popupér , men har stadig problemmer med at sume ud og ind på krak .
mvh hardy

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 21:09

der var vi vist oven i finanden , kan du ikke lige uddybe det lidt nærmer ,jeg er måske lidt fatsvag lige nu ? oven på alt det her.
mvh hardy

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 21:15

SearchIndexer.exe microsoft version 6.0.5824.16387 er tilsyneladene ok.?
Rens lige ud i tempfiler med denne:

http://www.atribune.org/content/view/19/2/

Start ATF Cleaner. Sæt flueben i "Select all" (du kan undlade cookies, hvis du vil). Klik "Empty selected". syntes ikke rigtig der sker noget nå jeg trykker på linken hvad skal jeg downloade.
mvh hardy

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 31-01-07 21:17

Klik dig frem til denne fil:

C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe

Højreklik på den, klikegenskaber og se om du kan finde et firmanavn, og evt andre oplysninger. Oprettelsesdato, hvornår den er ændret osv.

Hent og rens ud med ATF Cleaner. Den renser ud flere steder, hvor Windows egen renser ikke kommer.

Prøv at fjerne toolbaren jeg nævner. Måske kan den lave ballade med IE7. Hvis ikke, så installer den bare igen.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 31-01-07 21:21

Så krydsede vi igen.

Hent ATF Cleaner direkte her http://www.atribune.org/content/ccount/click.php?id=1

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 21:34

SearchIndexer.exe er oprettet d.17. oktober 2006, 22:53:14
ændret d. 17. oktober 2006, 22:53:14
åbnet d. 11. december 2006, 16:30:27
hvor dan fjerner jeg Share Accelerator Toolbar
mvh hardy

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 21:35

ps har kørt atf

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 21:51

ps har fundet ud af det med Share Accelerator Toolbar "funksioner administrer tilføjelseprogrammer" tjekker lige om det skulle have hjulpet på det med at summe ud og ind i krak.
mvh hardy

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 31-01-07 21:53

hej igen
få stadig denne smøre når jeg prøver sume på krak :
Internet Explorer kan ikke vise websiden.

Mest sandsynlige årsager:
Du har ikke forbindelse til internettet.
Webstedet har tekniske problemer.
Der er muligvis en slåfejl i adressen.

Prøv at:
Diagnose af forbindelsesproblemer

Flere oplysninger

Dette problem kan skyldes flere ting, inklusive:

Internetforbindelsen blev afbrudt.
Webstedet er ikke tilgængeligt i øjeblikket.
Der kan ikke opnås forbindelse med DNS-serveren.
DNS-serveren (Domain Name Server) har ikke en listepost for webstedets domæne.
Hvis dette er en HTTPS-adresse (sikker forbindelse), skal du klikke på Værktøjer, klikke på Internetindstillinger, klikke på fanen Avanceret og kontrollere at protokollerne SSL og TLS er aktiveret under sektionen Sikkerhed.

Til offlinebrugere

Du kan stadig få vist feeds, du abonnerer på, og nogle websider, du har set for nylig.
For at få vist feeds, du abonnerer på,

Klik på knappen Favoritcenter , klik på Feeds, og klik derefter på det feed, du vil have vist.

Sådan får du vist de senest besøgte websteder (virker muligvis ikke på alle sider)

Klik på Funktioner , og klik derefter på Arbejd offline.
Klik på knappen Favoritcenter , klik på Historik, og klik derefter på den side, du vil have vist.
mvh hardy

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 31-01-07 22:03

Okay. IE7 har et lille indbygget "diagnose værktøj", som nulstiller alle indstillinger, og deaktiverer diverse tilføjelsesprogrammer. Du finder den i Internetindstillinger -> Avanceret. Prøv en gang at nulstille, og se om det ændrer noget.

Kommentar
Fra : gywerd

Dato : 31-01-07 22:48

Tja... Der er måske også en anden mulighed... Når man ikke kan se sider, skyldes det jo normalt, at noget blokerer... Prøv at deaktivere norman firewall et øjeblik (får sikkert stl_s på nakken) og se om krak virker... Hvis det løser zoom-problemet kan du jo ringe til deres supportlinje på 80808047-2-4 og få dem til at hjælpe med at rette indstillingerne...

Du deaktiverer ved at gå ned på Norman ikonet nede ved uret.

Den gamle version:
(Stort N)Højreklik>Personal firewall>Stop firewall

Den nye version
(TDC-logo med hængelås)Højreklik>Deaktiver Personal firewall

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-07 09:04

morn hardy

kan ikke lade være -men din log indeholdt så meget cracks og keys at du nok skal overveje at tænke dig om - det falder på et tidspunkt godt og grundigt tilbage på dig selv

BTW hvis det var mig der havde en maskine der havde det så dårligt havde jeg for længst kørt en fuld restore/recovery - og startet forfra med en ren og "ny" maskine - men ok vi er jo forskellige

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 01-02-07 11:33

Hej Hardy.

Kører med trådløs netforbindelse - bare en tanke.
mvh

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 01-02-07 12:21

Hardy en rettelse.

Mit sidste spørgsmål til dig var jo ret ufortåeligt - så derfor en gang til:

Kører du med trådløs netforbindelse?

mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-07 12:24

Lad nu en af gangen prøve at løse problemet......

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 01-02-07 13:50

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 01-02-07 19:52

hej igen

stl_s har prøvet

Citat
Okay. IE7 har et lille indbygget "diagnose værktøj", som nulstiller alle indstillinger, og deaktiverer diverse tilføjelsesprogrammer. Du finder den i Internetindstillinger -> Avanceret. Prøv en gang at nulstille, og se om det ændrer noget.

hjalp ikke
og nej har ikke trodløs netværk.
med hensyn til firewal burte det jo ikke hvære den da der ikke er ændret i instillingerne for den efter jeg har installeret ie7
mvh hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-07 20:20

visse firewalls kan nu udemærket opfatter ie7 som fjendtlig og blokere - det gør min første gang - men der er selvfølgelig forskel på firewalls

du - med alle de popups du får var det måske en ide at installere en rigtig god popup-killer
http://www.panicware.com/ nederst tv free

Hvordan er din situation lige nu ????

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-02-07 21:26

Prøv lige at køre denne. Udpak den, og kør iereg.bat http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 01-02-07 21:37

hej igen stl_s
det hjalp ikke
mvh hardy

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-02-07 22:47

Prøv lige at gå i Internetindstillinger -> Avanceret, fjern flueben ved "Deaktiver script-fejlfinding (Internetet Explorer)", klik anvend og OK. Genstart IE, og prøv lige at se hvad der nu sker, når du prøver at zoome.

Kommentar
Fra : gywerd

Dato : 02-02-07 01:38

Nej... Der er ikke nødvendigvis ændret sikkerhedsindstillinger i firewallen... Men TDC-Sikkerhedspakke er ældre en IE7, så den kender den som udgangspunkt ikke... der er derimod sket ændringer på PCen, som sikkerhedspakken kan reagere imod... Bl.a er sikkerhedspakken endnu ikke kompatibel med Windows Vista, så at der kan være problemer med IE7, er ikke utænkeligt...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-02-07 01:51

Citat
Nej... Der er ikke nødvendigvis ændret sikkerhedsindstillinger i firewallen... Men TDC-Sikkerhedspakke er ældre en IE7, så den kender den som udgangspunkt ikke

Øhh, hvis der kommer noget nyt på maskinen som vil på netttet, som firewallen ikke kender, så bør den da i høj grad reagere. Det er efter min bedste overbevisning et af de vigtigste formål med en firewall. Eller har jeg misforstået noget ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-07 09:48

Jeg vil tilslutte mig stl_s mening om firewall og oplevede da også på stedet at min firewall helst ville have lov at lukke for ie7.

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 02-02-07 14:31

hej igen
stl_s hjalp ikke
mvh hsrdy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-07 14:40

kør for hulan den recovery og brænd det ud du skal gemme

det lyder efterhånden helt forkert det hele synes jeg - virker det når du bruger ie6 ?????

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 02-02-07 14:47

hej miritdk
har skam tænkt på det . har lige fået en 250 gb extern hd der kan der vær det hele på ,så det bliver nok løsningen på det hele.
mvh hardy

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 02-02-07 14:48

ps ja det virker når jeg køre med ie6
hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-07 14:51

ærgeligt når du har været så meget igennem - men jeg havde nok ikke betænkt mig - mistanke om fejl der ikke er til at rette hos mig går lige på recovery

Men - så er der altså et eller andet med ie7 der driller dig af en eller anden grund - hmm ???

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 02-02-07 15:09

hej
ja men det iretere mig ,og problemmet er jo kun ie 7 og efter jeg installerede den , snakkede med en kolega på arbejdet idag han har haft ligende problemmer med ie7, så mon ikke det er børnesygedom i ie7.
mvh hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-07 15:12

som jeg skrev tidligere i tråden gjorde jeg det at jeg pga andet foretog en recovery - downloadede alt - men ikke ie7 - kørte et par dage uden og så hentede jeg den - og der var der ingen problemer - så jeg tror nu mere det er pga noget på maskinen - det være sig snavs - fejl - andet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-07 15:14

kommer da lige i tanke om noget - kraks bruger vist da java - har du opdateret din java ????

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-02-07 19:02

Citat
har du opdateret din java ????

Ja

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\npjpi150_10.dll

Husk at afinstallere alle gamle Java i tilføj/fjern programmer.

IE7 har scriptbugs. Det driller også mig en gang imellem.

Prøv at af og geninstallere IE7, og så nulstille indstillingerne bagefter.

Kommentar
Fra : gywerd

Dato : 02-02-07 20:50

Tja... Vista kører kun med Java(TM) SE Runtime Environment 6...
https://sdlc5d.sun.com/ECom/EComActionServlet;jsessionid=1070E26D181A494A4CB4C8671F9BDBFA

Måske er IE7 også afhængig af den, for at vise nogle sider?????

Kommentar
Fra : gywerd

Dato : 02-02-07 21:15

Hardy:
Citat
med hensyn til firewal burte det jo ikke hvære den da der ikke er ændret i instillingerne for den efter jeg har installeret ie7

Undertegnede:
Citat
Nej... Der er ikke nødvendigvis ændret sikkerhedsindstillinger i firewallen...

stl_s
Citat
Øhh, hvis der kommer noget nyt på maskinen som vil på netttet, som firewallen ikke kender, så bør den da i høj grad reagere. Det er efter min bedste overbevisning et af de vigtigste formål med en firewall.

Jeg er enig stl_s... Men som du ser, henholder jeg mig til Hardys oplysninger... Jeg burde nok have skrevet, at selvom der ikke har været nogle synlige ændringer, spørgsmål med videre, er der sket ændringer på PC'en, som sikkerhedspakken burde reagere overfor... Jeg forsøgte blot at undgå, at forvirre mere end godt er... Og at pointere, at IE7 kan have indført teknologier, routiner, koncepter osv. som Sikkerhedspakken ikke kan håndtere eller automatisk blokerer... [B]Selvom firewallen kan blokere for hjemmesider, hvis den ikke er korrekt indstillet, synes det at være en af de få ting, der ikke er afprøvet...[/B] Samt JAVA SE 6...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-02-07 21:28

Helt ok gywerd. Det er sket at firewalls har blokeret for noget, uden at alarmere på det. Visse firewalls kræver også manuelt konfigurerede regler, for at fungere med visse programmer. Jeg forstår godt din pointe, så lad os ikke "tvære" mere rundt i det .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-07 22:06

arghh også tvær dog videre

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-02-07 22:47

Citat
arghh også tvær dog videre

Kan du selv gøre .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-07 22:50

javel !!! skal gøre mit bedste

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 04-02-07 17:03

hej miritdk
så skulle der vist være ryttet op i tidliger spørgsmål ?
mvh hardy
ps dette er ikke et surt udspil , kan godt se iden?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-07 17:20

ohhh - det føles godt bagefter ikke ???

hvordan går det med maskinen - status nu ??????

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 04-02-07 17:26

hej miritdk
siger og tager backup og så start på en frisk og se hvad den så siger????
mvh hardy

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 04-02-07 17:27

hov
hej miritdk
(sider) og tager backup og så start på en frisk og se hvad den så siger????
mvh hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-07 17:38

oki - må indrømme at jeg tror det er en rigtig god ide

hvis du kører recovery/restore - så prøv at lade være med at hente ie7 ind de første 2 - 3 dage efter - og husk at bruge vedligeholdelsen - sådan dagen efter - så tror jeg det går

held og lykke

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 04-02-07 17:40

hej alle
hopper fra nu.
NU SKAL DET STORE SLAG TAGES ( REINSTALLERING AF WINDÅSE STAETER OM TI MINUTER SÅ EN SIDSTE KOMENTAR SKAL VÆRE NU :
. FOR JEG ER NOK VÆK ET PAR TIMER ?

MVH Hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-07 17:41

pøj pøj og god arbejdslyst

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 04-02-07 17:42

hej alle
hopper fra nu.
NU SKAL DET STORE SLAG TAGES ( REINSTALLERING AF WINDÅSE(starter)-( STAETER) OM TI MINUTER SÅ EN SIDSTE KOMENTAR SKAL VÆRE NU :
. FOR JEG ER NOK VÆK ET PAR TIMER ?

MVH Hardy

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 04-02-07 17:49

hej miritdk
jo tak det bliver en stor omgang men pyt ,vi har prøvet det før . og så som du siger så er der rent ?,
med hensyn til al værdens ting og sager , for man har jo med tidens løb fået downloadet mange mærklige ting og installeret dem,
mvh hardy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-07 07:36

hvordan går det her ???? Har du fået en "frisk" puter ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-07 10:35

hmmm - her ligger løsningen faktisk

http://support.microsoft.com/kb/308260/da

(hold da op en kamp for at huske dit id haha)