/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
VØLVEN
Fra : Ji9
Vist : 683 gange
100 point
Dato : 31-01-07 00:50

Ved nogen HVOR på nettet man finder en side med VØLVENS spådomme for år 2007?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 31-01-07 01:12
Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 31-01-07 17:20

Hvilken af vølverne...?

Der en gammel (islandsk) masse"-betegnelse for en (gammel) kone/kvinde - og kan næppe placeres under spiritisme.

Men måske under underholdning...?

Du kunne jo sende en mail til journalisten fra BT-linket og spørger, hvem hun har talt med...!

Det er dog et finurligt spørgsmål, hvor jagten på svaret har gjort mig lidt klogere!

Kommentar
Fra : Ji9

Dato : 01-02-07 02:07

Vi var 2 der søgte på Vøvlen men kunne ikke finde andet end den BT. side som også Kortoververden har lavet et link på. Mange mærlelige ting er katagoriseret under navnet "VØLVEN", men ikke andre spådomme eller forudsigelser kan vi finde end den BT. har sat på?

Jeg ved godt at SPIRITISME ikke er helt i samme katagori, men, i mangel på andre OVERSKRIFTER var det hvad jeg tænkte lå nærmest. Nostradamus hører jo heller ikke til under UNDERHOLDNING... og han er vel også en slags VØVL!

Ka jo være her kommer andre der har set/ - eller læst noget?