/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Somalia 1993
Fra : HeavyC
Vist : 444 gange
20 point
Dato : 30-01-07 17:16

Hej jeg skal skrive om Somalia 1993 med henblik på den militære operation, i min større skriftlig opgave på Gymnasiet. Jeg mangler en masse martriale og det hele ser lidt sort ud. Derfor vil jeg høre om i kendte nogen gode steder at kigge, eller om i kender bøger, som beskriver episoden.
Da det er i historie jeg skriver om, er bogen "black hawk" af Mark Bowden ikke godkendt.
Jeg har været på biblioteket, men jeg synes ikke de har været den største hjælp indtil videre.
Derfor vil jeg håbe at i kunne hjælpe mig.
obs. sider som wikipedia.com, må jeg ikke bruge fordi min lære synes det er af tvivlsom karakter.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Balcanard