/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Feljmeddelelse i GTA3
Fra : julle100
Vist : 287 gange
70 point
Dato : 30-01-07 13:21

Hejsa...

Jeg er stødt ind i et problem i GTA3 spillet. Jeg er ellers kommet ret langt i spillet (til 3. ø) og har ikke haft problemer med at loade spillet og fortsætte hvor jeg slap - indtil nu
Jeg når lige at spille et par minutter, men så lukker den ned og jeg får en windows-fejlmeddelelse om, at programmet var nødt til at lukke ned.
Ved ikke hvad der kunne være galt, måske er der andre, der oplever det samme?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-01-07 14:14

HOV!!

Skriver du virkelig, at du spiller GTA3 på PC?

Jeg troede, den kun var udkommet på playstation...

Vaxen - hvis mand da bliver overlykkelig!

PS - sorry, jeg har ikke noget svar på dit spørgsmål

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-01-07 14:16

HOV igen - ingen ko på isen, er det ikke San Andreas, du taler om?

Vaxen

Kommentar
Fra : julle100

Dato : 30-01-07 14:58

Ved godt spillet er til PS2, men hvis man ikke har maskinen, er der jo ikke meget ide i at købe spillet vel

Og nej, net er heller ikke SA - bare det helt oprindelige og ganske almindelige GTA3...

Håber nogen kan hjælpe mig til at finde ud af hvorfor den pludselig går i hak, når den ikke har gjort det ellers... Noget med grafikkortet måske?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-07 00:05

Ja grafikkortet lyder sandsynligt! Inde under savegames til spillet ligger der en fil med efternavnet .set? Prøv at slette den og kør spillet igen!

Kommentar
Fra : julle100

Dato : 31-01-07 08:30

Der ligger flere inde i savegames med .set til efternavn, fordi jeg har gemt flere spil - men hvis jeg sletter dem, så skal jeg vel starte helt forfra?!
Jeg kan sagtens starte et nyt spil som det er nu og så bare spille derudaf i flere timer, og jeg kan også godt loade de andre gemte spil og spille løs. Bare ikke lige den ene, hvor jeg er nået længst...

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 31-01-07 09:05

Jeg ville tro dit grafikkort er for lille.
Prøv og læs bag på æsken hvad det kræver af dit grafikkort for og kunne køre spillet.

Kommentar
Fra : julle100

Dato : 31-01-07 09:15

Umiddelbart burde det ikke være selve hardwaren det er galt med fordi jeg opfylder alle minimumskrav og langt mere. Det er jo ikke ligefrem det nyeste spil og jeg er endda nået længere på et tidspunkt på en langt dårligere computer. Det er simpelt hen så underligt den pludselig ikke vil.
Håbede måske, at fejlen var en bug i spillet, som kunne løses med en patch, ligesom det var tilfældet da spillet slet ikke kunne loade gemte spil.
Nå, men jeg vil da prøve at se om jeg ikke kan tilføje det gemte spil til GTAUserfiles på en anden computer - mon ikke det kunne hjælpe?
Nogen, der har erfaring med sådan noget i stedet?

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 19-02-07 17:53

Undskyld jeg spørger.
Er gta ikke et bil spil altså Grand Turismo 3 A-spec eller hva?

Kommentar
Fra : julle100

Dato : 19-02-07 19:28

Jo, det er et slags bilspil, men det er ikke Grand Turismo - det hedder Grand Theft Auto :)
Tror jeg har besluttet med mig selv, at det er XP's skyld... Jeg har hørt noget om, at der er en fejl i deres service pack2 opdatering, som forårsager disse trælse nedlukninger midt i spillene. Der er vel ikke andet for end at få et andet styresystem...
Jeg lukker spørgsmålet ligesom den anden uheldige gut, der også havde et lignende problem men heller ikke kunne hitte ud af hvorfor det sker.

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 19-02-07 19:59

Gå ind på min computer og så ind på tilføj fjern programmer tryk hvor spillets navn står og så tryk på reparer hvis det står der.
Håber du kan bruge det

Kommentar
Fra : julle100

Dato : 20-02-07 18:27

Det giver den desværre ikke mulighed for... Jeg ved godt man kan gøre det ved nogle programmer, men åbenbart ikke det her. Det eneste jeg kan er, at slette hele spillet... Ellers tak for forslaget

Annuller spørgsmålet
Fra : julle100

Dato : 20-02-07 18:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål