/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Viskerobot til Skoda Felicia
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 671 gange
50 point
Dato : 30-01-07 12:53

Jeg leder efter en skabelon til fremstilling af viskerobot til en Skoda Felicia, men er der nogle, der ved, hvor man kan finde en sådan?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-07 13:32

Citat
skabelon til fremstilling af viskerobot til en Skoda Felicia

Hvad mener du ????

Vil du til at producere viskerrobotter eller er det blot ledningsnettet du leder efter..... ???

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 30-01-07 17:02

Søg på velleman-kits eller lignende.
Evt. bare viskerrobot på google.

Et saml-selv-kit kan fås for ca 65 kr. Har selv samlet et, men har aldrig fået det monteret i bilen.

Mvh. Akaup.

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 31-01-07 10:26

refi > Jeg vil bare se, om jeg selv kan lave en, så altså et udkast til et print

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 31-01-07 13:28

Der skal du nok en tur i en elektronik-hobby forretning.....

De har garanteret hvad du skal bruge

http://www.brinck.dk/bygges.asp

http://www.brinck.dk/byggesaet/br6.asp

71.- kr.....

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 31-01-07 19:59

Tak for svaret refi.