/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Windows Media player fejl
Fra : Fattig
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 29-01-07 19:05

Når jeg vil afspille dvd film på computeren, registrerers dvdén i media player, men der kommer fejlmeddelelse om at computeren skal konfigureres til at afspille dvdér.
fejlmeddelelsen lyder: fejl-id =0xc00d116a løsnings-id = 0x00000000
Hvordan løser jeg problemet?

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 50 point
Dato : 29-01-07 20:13

http://www.k-litecodecpack.com/
Ellers sæt din playér til at afspille ALT.
http://www.steenmartinsen.dk/dex/winguider/mplayerspilalt/mplayer%20spil%20alt.htm
Det kan være der er ændringer, da denne er lavet med en XP UK, men nåden er den samme.
Installer pakken først og åben din media player- og gør som oven nævnte

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-01-07 20:16

Virker det ikke, ligger der en DVD afspiller på min side, men det er IKKE sikkert, den virker uden de Codex du har fået, du behøver ikke hente DivX, da det er i pakken.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 29-01-07 22:40

Jeg forstår ikke rigtigt dit tip. hvad er det jeg skal downloade, full, standard eller basic ?
Hvad mener du med at sætte player til at afspille alt?

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 29-01-07 22:56

Havde forsøgt dit forslag med Stenmartinsen osv. det virker ikke. Hvad vil det suige at der ligger en dvd afspiller på din side?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-01-07 12:45

Du kan sandsynligvis nøjes med at hente BACIS, det vil løse de fleste codecs behov, playeren på diskens side, er en guide i hvordan du får Windows MediaPlayer indstillet til alle filtyper

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 01-02-07 10:53

Tak for svaret disken.
Har i mellemtiden fået et andet program som er godt til DVD.