/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Indsugning. install-
Fra : kandu01
Vist : 692 gange
75 point
Dato : 29-01-07 13:07

Hej Allesammen ..
Ville liqe høre om der var nogen der kunne forklare meget præcist hvordan man sætter en indsugningsforstærker til .
Jeg har Polini membran så der skal ikk skæres gevind i studsen.

Mvh Martin L

Den første der kommer med løsningen får point med det samme

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-01-07 14:03

Den skal bare monteres så tæt på studsen som muligt, med så lidt slange som muligt imellem dens studs og den studs du har til rådighed ved membran/karburatoren.
Studsen skal vende nedad, for at benzindampene ikke fortætter inde i forstærkeren.
Hvordan du gør den fast, er op til dig, bare den bliver siddende.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : superfc89

Modtaget 75 point
Dato : 29-01-07 19:54

Ved ikk hva den hedder men den har form som et T og så kan du sætte 3 slanger på :p

Skær vacum slangen over og sæt det T i midten og så slangen fra indsugningsforstærkeren i den anden ende

--> Vacumslange T <-------- vacumslange

l

Slangen fra indsugningsforstærker

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 29-01-07 19:56
Godkendelse af svar
Fra : kandu01

Dato : 08-02-07 08:54

Tak for det gode svar ,.

Mvh Martin ..