/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Toppen driller
Fra : anetteogjesper
Vist : 494 gange
30 point
Dato : 28-01-07 19:23

Hej

Jeg sidder og arbejder med at ændre vores hjemmeside design lidt.

www.cloe.dk

Toppen driller bare gevaldigt... Hvis jeg ændrer størrelsen til 1000 i bredden, passer den perfekt på min ene skærm, men bliver alt for stor på min anden og hvis den kun er 900 er den for lille til den skærm osv...

Hvordan får jeg den bare til at passe til alle?

Kode
<table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr class="header">
<td align="center" valign="middle"><?php echo '<a href="' . tep_href_link(FILENAME_DEFAULT) . '">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'top.jpg', 'Cloe.dk') . '</a>'; ?></td>
</tr>
</table>

Lige en anden ting... Hvordan ændrer jeg kantens farve?

Kode
<table width="100%" cellpadding="<?php echo CENTER_SHOP_PADDING; ?>" cellspacing="0" border="0" bgcolor="<?php echo CENTER_SHOP_BACKGROUND_COLOR_OUT; ?>">
<tr><td>
<?php
}
// Center the shop to what size and what bgcolor
?>
<table CELLSPACING="4" CELLPADDING="6" BORDER="1" width="<?php echo CENTER_SHOP_WIDTH; ?>" align="center" BGCOLOR="<?php echo CENTER_SHOP_BACKGROUND_COLOR; ?>">
<tr><td BGColor="FFFFFF">
<?php
}

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-01-07 20:10

endelig en side der passer til min 1680 x1050

Nej driller bare

ser bare ikke lige problemet, men kikker på det

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-01-07 20:22

ok ser hvad du mener, men den er ikke nem da du giver noget kode som jo ikke lige findes
andet steds end hos dig selv.
umidelbart gætter jeg at du skal kikke på din kode i . tep_href_link(FILENAME_DEFAULT) . '">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'top.jpg', 'Cloe.dk')
ja jeg kan ikke overskue den men gætter at du har en table inden i denne, som skal justeres.

syntes desuden at det er nogen gode intaitiver i tager og laver,
men der er altid store opgaver at hjælpe, og 30 point, nej !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-01-07 20:44

du kører jo også serever script.
din butik kører på oscommerce
du laver en opgave som ikke engang julermanden kan gennemskue.
til en gevinst der er langt under hvad børn for i lommepenge..

melder fra her.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 28-01-07 20:58

Ja, jeg ved det godt, har bare ikke så mange point... Det kunne jo godt være der var en enkelt løsning

Annuller spørgsmålet
Fra : anetteogjesper

Dato : 29-01-07 21:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål