/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
YSSEVEN
Fra : miritdk
Vist : 592 gange
100 point
Dato : 28-01-07 15:06

tak for ordet der forsvandt for mig - og lidt til

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=99658

det er SÅÅÅÅÅ irriterende når man ikke lige kan finde det rette ord - men withdrawn var korrekt

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 110 point
Dato : 28-01-07 15:08

Kender det selv kun alt for godt...

Og tak for søndags-point ad omveje!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 15:10

omveje ?? kunne da ikke give dig point i det andet spørgsmål *G*

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-01-07 15:18

Næ.

Men altså uden selv at oprette spørgsmålet med "eget nummer", da!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 15:23

skal jeg være ærlig så tror jeg svaret netop kom hurtigt fordi der allerede var gang i det der udenlandske *G* - og det benyttede jeg mig lige af

er for i øvrigt røget ind i noget med politisk slang - den er skrap

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 15:24

Tak for svaret Ysseven. nu var jeg jo ved at glemme accepterknappen også tsk tsk - kaffetid - eller endnu bedre - the tid - dejlig mild darjeling der dufter himmelsk og smager ligedan

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-01-07 15:33

Te...!?

Ja, den hopper jeg også på. Sætter vand over, meden jeg glæder mig over, at der endelig er noget at score point på.

Der er jo lidt langt imellem spørgsmål, som ikke vedrører computere og programmer m.v. Og jeg skulle jo nødig helt ned på månedens point-liste! Men har du flere, så prøver jeg gerne igen...

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 28-01-07 15:36

Jeg drikker nu helst KAFFE i dag
Huset havde liggende gæster hele uden - ts ts ts
Nåe ja, de stod da op om dagen

God søndag!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 15:43

maxhankat - liggende gæster hele uden - - - øhhh uden hvad ??? nå men godt de var hele

ysseven - de point dutter ikke til noget som helst

bortset fra det så er min the mums

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-01-07 15:47

Undrede mig også over, hvad de skulle bruges til - har faktisk stadig ikke rigtig luret det.

Men er lidt af en samler, og det gælder også her! Og så går der jo sport i den, ikk'?

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 28-01-07 15:51

Ja men mirit, ikke uden noget - jeg er så traaaat - der skal stå HELE UGEN

Jeg går i seng

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 17:24

Yssevennen samler og den dovne kat lægger sig og ruller sig sammen