/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
outlook expres
Fra : popo
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 28-01-07 15:05

når jeg modtager en mail,hvor der er en link til en side på nettet, prøver jeg at klikke på den men der sker ikke noget.Er der nogen som kan hjælpe,det er noget skidt at man skal skrive linket ned,og sætte det ind i explore

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 28-01-07 15:24

prøv at trykke på CTRL tasten når du klikker

/ Henrik

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 28-01-07 15:36

som regel er det pga popupstopper og du kan bruge CTRL samtidig som du klikker men du kan også opleve der går lidt ged i dine ie indstillinger - prøv så at gå ind under Internetindstillinger - kontrolpanel - vælg fanebladet Programmer og klik på "Nulstil webindstillinger".

genstart din maskine og det burde virke

eller kig her:

http://support.microsoft.com/kb/823301/da

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-01-07 15:36

Dukker der ikke også en lille besked op om at holde "CTRL" nede, når du prøver...?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 28-01-07 15:49

Du kan evt. markere teksten (på hjemmesiden) - højreklik i markeringen og tryk på kopier - åbn Explorer - tryk på adresselinien - højreklik og tryk på Sæt ind.

Clou

Kommentar
Fra : popo

Dato : 28-01-07 20:04

Takker mange gange miritdk det bare virker nu spiller det igen

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 28-01-07 20:05

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 20:06

godt at der virker igen