/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
E-Mail
#NavnPoint
o.v.n. 20481
miritdk 16341
Klaudi 15049
refi 14168
dk 5455
tedd 5322
webnoob 5265
BjarneD 5014
emesen 4154
10  bentjuul 3460
TELE2 MAIL OPSÆTNING
Fra : miritdk
Vist : 6187 gange
10 point
Dato : 28-01-07 14:46

er der ikke en eller anden der bruger tele 2 adsl der kan hjælpe med dette så thyfooon kan sende og modtage igen - please ?????

http://www.kandu.dk/Spg99569.aspx



 
 
Kommentar
Fra : taliskoko


Dato : 28-01-07 15:05

Jeg har nogle venner der også er gået fra TDC til Tele2.... BIG MISTAKE... HUGE....

Tele2 er noget lort man skal holde sig væk fra.

Nu kan jeg jo ikke løse problemet når mirit.dk ikke kan ej heller via Tele2´s support, men jeg var bare nødt til at udtrykke mig, for at bevise thyfooon ikke er helt skæv på den...

Kommentar
Fra : taliskoko


Dato : 28-01-07 15:09

Der er da automatisk email opsætning........????????????????????

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 28-01-07 15:12

problemet er jo at den automatiske opsætning ikke virker tilsyneladende - synd !!!

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 28-01-07 15:12

kender forresten og mere en flere der er smuttet fra tele2 - med god grund

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 28-01-07 15:27


HER hvis nogen ikke vil spendere arme 2 point på at gå ind i tråden





Modtage og sende mails
Fra : Typhoone Vist : 70 gange
20 point
Dato : 26-01-07 15:49


--------------------------------------------------------------------------------
jeg er lige overgået til tele2 ADSL ,men har ikke kunnet modtage mails siden den120107
heller ikke afsende mails,til trods for at jeg har prøvet alt hvad de foreslår på deres hjemmeside.


--------------------------------------------------------------------------------
Favorit






Accepteret svar
Fra : miritdk
Modtaget 30 point
Dato : 26-01-07 15:54


--------------------------------------------------------------------------------
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_kundeservice_internet_automaticemailsetup&t2page=privat_kundeservice_internet_tele2get2net


går det ikke så RING til dem - de er ikke glade for utilfredse kunder - kunderne kunne jo smutte



Godkendelse af svar
Fra : Typhoone

Dato : 26-01-07 18:39


--------------------------------------------------------------------------------
Tak for svaret miritdk.



Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-07 18:47


--------------------------------------------------------------------------------
fik du klaret det med supporten eller ?????





Kommentar
Fra : Typhoone

Dato : 28-01-07 12:59


--------------------------------------------------------------------------------
Hej miritdk
det kan ikke konfigureres så jeg er stadig lige vidt.
hilsen typhoone



Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 13:01


--------------------------------------------------------------------------------
arghh tele 2 er kendt for ikke at hverken kunne eller ville hjælpe - fortæl mig lige en ting - har du været tiscalikunde før tele2 købte dem ?????



Kommentar
Fra : Typhoone

Dato : 28-01-07 13:07


--------------------------------------------------------------------------------
hej mirit.dk.
nej jeg har været kunde hos tdc ,og jeg er ved at have fortrudt at jeg
har ladet mig overtale til at overgå til tele2
Typhoone



Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 13:09


--------------------------------------------------------------------------------
tjahh - deres support er ringe ved jeg fra rimelig mange.

Har du stadig dine gamle kontooplysninger liggende i din mail ?? For den skal jo rettes så den passer til de oplysninger du har fået fra tele2.

Hvad står der i fejlmeddelelsen når du sender og modtager (prøver på)


Kommentar
Fra : Vonna


Dato : 28-01-07 15:41

jeg har Tele2 men har ingen problemer med email .

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 28-01-07 15:45

vonna kunne du så ikke lige skrive indstillingerne til thyfooon -

Kommentar
Fra : taliskoko


Dato : 28-01-07 16:01

Skriv dem her eller lav dem i et tip... Jeg skal nok give 5 *...

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 28-01-07 16:04

kom nu vonna

Accepteret svar
Fra : Vonna

Modtaget 10 point
Dato : 28-01-07 16:15

Jeg vil prøve, indgående post,(POP3)POP3.tele2.dk

UdgåendePost(SMTP(SMTP.tele2.dk Udgående po tbruger port587

indgående står port110

jeg er meget dårlig til det her, men bare spørg ,så vil jeg prøve så gott jeg kan


Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 28-01-07 16:17

fint nok så der kan checkes og kigges efter vonna

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 28-01-07 16:18

under servere står der noget med at den kræver godkendelse eller lign ?????

Kommentar
Fra : taliskoko


Dato : 28-01-07 16:20

Lur mig om ikke også der skal være flueben og udfyldt i "Min server kræver godkendelse"(?)

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 28-01-07 16:21

kontonummeret hvor skal det ind ???

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 28-01-07 16:22

ja taliskoko det tror jeg nemlig også men man ved jo aldrig - jo flere oplysninger jo bedre - det kan vel samles til en stor forklaring

sk*de godt vonna

Kommentar
Fra : Vonna


Dato : 28-01-07 16:23

Ja der står Min server Kræver godkendelse

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 28-01-07 16:26

står det kontonummer der bliver udleveret blot under konto ????

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 28-01-07 16:27

pauser lige lidt men vender tilbage

hvor er det dejligt at se sådan en hjælpsomhed

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 29-01-07 14:16

hmmm det ser ikke ud til at thyfooon har lyst til at dukke op - eller har været her - men jeg lader lige spørgsmålet være åbent indtil videre -


Kommentar
Fra : Typhoone


Dato : 29-01-07 20:11

mirit.dk
jeg har til tele2 idag for support ,hvor jeg truede med
at opsige abbonnementet ,jeg fik en ny søforklaring
med at jeg skulle gå ind på tele2.dk/post hvor jeg skulle skrive
min e-mail adresse 2 gange,
men jeg kommer bare ind på en google hjemmeside som jeg ikke kan bruge til noget
typhoone

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 29-01-07 20:41
Kommentar
Fra : Vonna


Dato : 29-01-07 21:22

Du skal bruge ----------mail@tele2.dk -----------som henviser til serveren

Kommentar
Fra : taliskoko


Dato : 29-01-07 21:31

Måske Typhoone skulle gengive sin opsætning her.!!!!!(?)

Kommentar
Fra : Vonna


Dato : 29-01-07 21:33

det syns jeg var en god ide

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 29-01-07 23:17

det med at ryge ud i google har jeg lige fået at vide af en bekendt sker hos hende også - men ikke via mit link - hmmmm ???

F*****s til support de har da også hos tele2

-------------------------------------------
thyphooone gå ind i din mail - funktioner - konti - fanebladet post - knappen egenskaber - der skal du så skrive (ingenting hvor der står pop3.tele2.dk øverst - håber det er korrekt husket)

navn - dit navn

e-mail-adresse - den e-mail adresse du har fået hos tele2

og flueben i medtag denne konto ved modtagelse af post og synkronisering

klik ok

skift til fanebladet servere

serveren til indgående post er en POP3 server

indgående post (pop3): skriv pop3.tele2.dk

udgående post (smtp): skriv smtp.tele2.dk

kontonavn - skriv det kontonavn du har fået opgivet fra tele2

sæt flueben ved min server kræver godkendelse


ps - om du vil skrive adgangskode eller ej er dit eget valg - med mindre tele2 har krævet du skal sætte det ind - så skal du selvfølgelig

------

håber det hjælper ellers må vi videre med spørgsmålet her - vonna kan sikkert hjælpe





Kommentar
Fra : taliskoko


Dato : 29-01-07 23:50

Husk også at udfylde felterne inde i "min server kræver godkendelse..."

Og virker det ikke... Skift udbyder. Har du handlet via nettet har du 14 dages returret.

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 29-01-07 23:53

Citat
sæt flueben ved min server kræver godkendelse
... ved godt det er sent taliskoko

Kommentar
Fra : taliskoko


Dato : 30-01-07 00:33

Jo, men du kan også udfylde felterne videre inde i "min server kræver godkendelse"
Jeg har oplevet det er nødvendigt. Af en eller anden årsag er det ikke nok bare at flueben den af...

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 31-01-07 09:03

talisko - det er sjældent - som regel genererer det sig selv


nu ville jeg altså gerne vide hvordan det går med thyphooon

Kommentar
Fra : Vonna


Dato : 31-01-07 10:22

Jeg er også nysgerri

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 31-01-07 10:23



Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 01-02-07 09:08

Nå stadig ingen respons fra thyphooon - så mon ikke det er på tide at lukke her ??



Godkendelse af svar
Fra : miritdk


Dato : 01-02-07 09:10

Tak for svaret Vonna. Du har været hjælpsom og gjort det så godt du kunne - bare synd spørgsmålet vist røg ud i den blå luft

Kommentar
Fra : Vonna


Dato : 01-02-07 10:25

Bare jeg viste, ja viste hvadnei det burde bestemt ikke være så svært,tak til deg miritdk

Kommentar
Fra : taliskoko


Dato : 01-02-07 21:43

Jeg er da bare skuffet over thyphooon...

Kommentar
Fra : Typhoone


Dato : 02-02-07 13:13

mirit.dk
jeg har prøvet alle muligheder ,men der er desværre ingen repons ,
du spurgte hva den viser når jeg prøve at sende mails.
Den viser som følger:
forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes
Konto:Pop3.mail.dk server,`smtp.mail.dk`
Prtokol:SMTP.Port:25,sikker(ssl):Nej,
socketfejl:10051,Fejlnummer 0x800 CCCOE
tak for hjælpen indtil nu
Typhoone

Kommentar
Fra : Typhoone


Dato : 14-02-07 19:43

til samtlige der har gidet gøre så meget for at hjælpe,
skal jeg herved takke for interessen,
jeg jeg ringede igen til tele2,hvor jeg truede med at opsige mit abonnement
først da fik jeg ordentlig support,så nu kørerdet som det skal
typhoone

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177414
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407814
Brugere : 218875

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste