/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Media Player
Fra : No1Here
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 28-01-07 13:02

Er der nogen der ved hvad grunden kan være til at jeg kun får lyd og ikke billeder frem på media player version 10?. Det har virket hidtil, men nu er der kun lyd og ikke bileder.

Jeg er ikke online de næste timer, men håber man aligevel vil give et bud på, hvad jeg kan gøre for at få det til at virke.

mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-07 13:06

Du mangler codex.....

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-01-07 13:12

Og det manglende codex kan du finde en del mere om her:

http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=97/SubId=97/id=506/text=Codec+og+filmproblemer

iah

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 30-01-07 01:41

Citat
Du mangler codex.....

Er det et svar?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-07 09:31

Ja.....

Jeg kan umuligt vide HVILKET codex du mangler da du INTET oplyser om hvilke mediefiler du har problemer med.....

Men du kan jo hente den store pakke - så er det nok imellem...

http://www.codecguide.com/download_mega.htm

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 24-02-07 15:10

Jeg mangler ikke codex, og kan stadig ikke se videoklip. Kan kun høre dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-07 19:41

Hvor ved du fra du ikke mangler codex ?

Hvad er det for en fil du prøver at afspille ?

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 24-02-07 23:49

Det ved jeg fordi jeg har hele k-lite pakken, og fordi problemet er noget der er kommet til. Mine videofiler på hardisken har virket før, men virker ikke nu.

Jeg ved ikke om det hjælper at vide, at jeg på et tidspunkt forsøgte mig med et link givet af en anden her på siden http://www.steenmartinsen.dk/dex/winguider/mplayerspilalt/mplayer%20spil%20alt.htm

Sært nok, så virkede alle mine videofiler efter at have fulgt vejledningen. Men kun indtil computeren havde været slukket, så var det det samme igen. Kun lyd og intet billede.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 24-02-07 23:51

og selv om jeg gentager vejledningen i linket nu, så virker det ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-07 00:18

Hvad er det for filer ?????

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 25-02-07 00:47

Hvor ser jeg det henne?

Under Egenskaber -> generelt -> filtype står der bare VIDEOKLIP (ikke noget filnavn)

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-02-07 06:47
Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-07 08:24

Hvor stammer videoklippet fra.... ?????

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 09-03-07 11:54

hej Refi.

Du må undskylde jeg har været fraværende i tråden, men jeg har været på ferie.

Jeg har siden sidst fundet ud af, at det nok er min media payer der "fejler" noget. Som landet ligger nu, så kan jeg som sagt få både billede og lyd når jeg anvender media playeren. 1 time senere kan billedet mangle ved prædcis de samme klip, som virkede før

Vil jeg se et bestemt videoklip på for eksempel politiken og ekstra bladet, så virker det måske 11.00 (med både billed og lyd) og klokken 12.00 mangler billedet. Det er altså et periodisk problem, så fejlen ligger jo nok i versionen af den media player jeg bruger.

Jeg har netop forsøgt at skille mig af med media player 10, men det vil ikke lykkes for mig.

Så det er hvor jeg er lige nu. Tak for din tålmodighed.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 09-03-07 12:13

Så hent MediaPlayer 11 ......

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 09-03-07 12:15

Men skal jeg ikke af med media 10 først?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 12:43

Nej...

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 09-03-07 12:45

Nå gg

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 09-03-07 13:06

Media Player 11 hentet og installeret. Det virker stadig ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 13:13

Jeg mangler STADIG at få at vide HVAD filen er for en type...

Hvis det er en onlinefil mangler du måske flash....
Måske mangler du QuickTime.....

Det er umuligt at vide hvad det er så....

Sørg for at maskinen er FULDT opdateret - det er den åbenbart IKKE - siden du ikke allerede havde MP 11....

Så start med at få ALT opdateret....

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 09-03-07 13:35

Jeg ER fuldt opdateret, og havde bevidst fravalgt media player 11, da jeg bedre kan lide media player 10.

Og mangler du filtyper, så HAR jeg jo fortalt, at jeg ikke kan se andet end at mine egne filer kaldes for videofiler.

Citat
Hvor ser jeg det henne?

Under Egenskaber -> generelt -> filtype står der bare VIDEOKLIP (ikke noget filnavn)

Mine videofiler er små klip med for eksempel Morten og Peter, som jeg virkelig ikke kan huske hvor jeg har fra. Men bare glem det, jeg finder ud af det på anden vis.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 13:39

Citat
så HAR jeg jo fortalt, at jeg ikke kan se andet end at mine egne filer kaldes for videofiler.

Så er det fordi dit system IKKE er sat op til at vise filendelser....

ALLE filer hedder et efternavn xxxxx.NAVN

Godkendelse af svar
Fra : No1Here

Dato : 10-03-07 14:38

Problemet er ikke løst, men jeg går ikke ind for anulering. Man burde kunne lukke UDEN at give svaret stjerner, for den ene stjerne er misvigende, da svaret ikke var brugbart.