/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office programer - start problem
Fra : janhp
Vist : 311 gange
100 point
Dato : 10-01-03 07:32

Hej!

Efter at have installeret Office 2000 Premium oveni Office 2000 prof(for at få Frontpage installeret) får jeg flg. problem.
Hvis jeg f.eks. starter Outlook, Excel eller Word, går der ca. 5 til 10 sek. hvorefter programmet lukker sig selv. Har prøvet genindstallation, Repair og afinstalltion - intet hjælper. Kører win XP - skal jeg evt. genstallere denne og vil det hjælpe?

..hygge!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-01-03 07:39

Hej

Vi er flere i grupperne, der ikke er interesseret i, at et kommercielt
foretagende som www.kandu.dk, skal lukrere på vores løsninger
ved at forlange, at du skal lade dig registrere hos dem (for at
"kandu" kan dokumentere mange brugere og dermed få flere penge
for at vise annoncer?) for at kunne se svar, der er *frit* tilgængelige
i grupperne.
Hvis du ikke får et svar her (hvad jeg håber, du ikke gør (forstå mig
ret!)), vil jeg anbefale dig at spørge *direkte* i grupperne.

--
Med venlig hilsen
Leo Heuser

"janhp" <janhp.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:DMtT9.32876$Hl6.3433505@news010.worldonline.dk...
> Hej!
>
> Efter at have installeret Office 2000 Premium oveni Office 2000 prof(for
> at få Frontpage installeret) får jeg flg. problem.
> Hvis jeg f.eks. starter Outlook, Excel eller Word, går der ca. 5 til 10
> sek. hvorefter programmet lukker sig selv. Har prøvet genindstallation,
> Repair og afinstalltion - intet hjælper. Kører win XP - skal jeg evt.
> genstallere denne og vil det hjælpe?
>
> .hygge!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 100 point
Dato : 10-01-03 10:01

Hej janhp
Nu kunne jeg aldrig drømme om at spørge om det er en lovlig udgave du har af programmerne,så det vil jeg lade være med
men til dem som ikke kører med orginalen
ja så opstår de overnævnte proplemer som du nævner
Microsoft har simpelhen fundet ud af,at der er en del der bruger samme key,og har derfor lukket ned for disse numre
så det ikke er muglig at bruge alle programmerne i office
hvad gør man så,ja det er et godt spørgsmål.
men du har jo en lovlig udgave af office,så mit råd vil være,afinstalerer og så prøv at instalerer office igen
MVH og held og lykke
Brian

Godkendelse af svar
Fra : janhp

Dato : 10-01-03 10:07

Hej!

Ja, det er lovlige licenser, så ingen problemer her Men Jeg har set på Microsoft's hjemmeside at licenser som starter med GC6J3 ikke er valide mere, så jeg skal vel kontakte dem. Ellers må jeg bruge Pro udgavens licens som er 'god nok.

Tak for dit svar!

..hygge
..Jan

Kommentar
Fra : janhp

Dato : 10-01-03 10:08

Hej!

Ja, det er lovlige licenser, så ingen problemer her Men Jeg har set på Microsoft's hjemmeside at licenser som starter med GC6J3 ikke er valide mere, så jeg skal vel kontakte dem. Ellers må jeg bruge Pro udgavens licens som er 'god nok.

Tak for dit svar!

..hygge
..Jan

Kommentar
Fra : janhp

Dato : 10-01-03 10:08

Hej!

Ja, det er lovlige licenser, så ingen problemer her Men Jeg har set på Microsoft's hjemmeside at licenser som starter med GC6J3 ikke er valide mere, så jeg skal vel kontakte dem. Ellers må jeg bruge Pro udgavens licens som er 'god nok.

Tak for dit svar!

..hygge
..Jan

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-01-03 10:12

Hej igen
Når du har lovlige licenser til den,så skal du kontakte dem og få en anden key som du kan bruge den igen
for de der office,er sku da dyre nok
MVH og en forsat god dag
Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-01-03 22:09

Den 10 jan 2003 skrev Leo Heuser i dk.edb.programpakker.ms-office:

> vil jeg anbefale dig at spørge *direkte* i grupperne

= vejen til en hurtig løsning

--
Mvh
LarsK

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-01-03 10:28

)

"Lars Klintholm" <nospam2003@klintholm.com> skrev i en meddelelse
news:Xns92FFE1661F899larsklintholm@klintholm.com...
> Den 10 jan 2003 skrev Leo Heuser i dk.edb.programpakker.ms-office:
>
> > vil jeg anbefale dig at spørge *direkte* i grupperne
>
> = vejen til en hurtig løsning
>
> --
> Mvh
> LarsK