/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Søger Surround anlæg
Fra : superfc89
Vist : 422 gange
70 point
Dato : 28-01-07 10:25

Ja vil høre om der nogen der kan hjælpe med og finde et godt surround anlæg på nettet med dvd

Dvd'en skal ha HDMI... Og en MAX pris på 2500....Men hvis i kender et sæt til 2500 uden dvd som er meget bedre end dem med dvd så det også fint

Har selv kigget på

http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=3520&menu=Multi&menuid=249&catid=359

Og MÅSKE

http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=3885&menu=Multi&menuid=249&catid=359

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-01-07 11:31

Jeg har købt et Samsung, da det skulle passe med mit tv og fjernbetjeningen passer sammen

http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=3094&menu=Multi&menuid=249&catid=359

Det fåes også med 2 satelithøjtalere, men er ellers det samme

http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=3589&menu=Multi&menuid=249&catid=359

og sandelig også med 4 satelithøjtalere

http://www.achetezfacile.com/samsung-ht-q25-comparer-les-prix-139431.html

Det er så nu lavet i en ny model der passer til det nye desigm på tv et

http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=3588&menu=Multi&menuid=249&catid=359

Det spiller vældig fint, men hvis du er fanatisk musikelsker skal du nok vælge et andet der er lidt kraftigere. Jeg har dog smidt mit gamle Sony stereoanlæg ud da jeg synes det nye her spiller fuldt ud til min tilfredsstillelse. Men som sagt det er smag og behag.
Jeg gik faktisk i Fona da de har det nye Samsung og der fik jeg det jo så demonstreret og efterfølgende gik jeg så på nettet og fandt det meget billigere.

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 28-01-07 11:42

Men de har desværre ikke hdmi?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-01-07 11:44
Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 28-01-07 11:48

nok ik meget anlæg du får for 2500,,,pris og kvalitet følges som regel ad,,så det er nok aldi du skal lurer i.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-01-07 11:48
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-01-07 11:50

Der er også USB indgang så du kan plugge en fx. MP3 afspiller i og afspille det . Dog ikke Ipod, det har jeg afprøvet, der skal jo et program til Itunes for at kunne det. Men kan bruges til kamera og andre former for billedvisning

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 28-01-07 11:52

Ja den til 4000 har HDMI Men det må max koste 3000...

Hva med de 2 jeg har kigget på ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-01-07 11:56

Lige en side bemærkning. Hvis du handler hos Easyshopping og bor tæt på grænsen kan du jo selv afhente varen, da sparer du jo nogle penge ved at du kun betaler tysk moms i stedet for dansk.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-01-07 11:58

De 2 du har kigget på er sikkert ligeså gode som de andre, jeg kender dem bare ikke. Hvis det er muligt at finde dem i en forretning, var det jo oplagt at få dem demonstreret

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 28-01-07 12:28
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-01-07 12:46

Det er kun det nye Samsung der er HDMI Ready, mit har ikke men jeg har så også købt den billige model
Jeg har selvfølgelig tilsluttet det med scart og phonostik istedet og det lyder(i mine ører) fint

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 28-01-07 14:18

hejsa

ikke for at komme malurt i bægeret , men men du får da ikke meget surround anlæg for de penge du vil give for det. jeg syntes selv vi har et godt surround anlæg og det har kostet over 100.000 så jeg vil da tvivle på du finder et helt anlæg for under 3000 og at dvd skal have hdmi.
jeg ville nok hellere købe lidt af gangen og så købe noget jeg gerne vil have. min bedre halvdel siger at du kan få ok anlæg til ca. 7-8000.

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 28-01-07 15:01

Er 17år..har 6000 om mdr..og et værelset på 10Kvm...Har hverken råd eller brug for et til 100.000

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 28-01-07 15:19

hej igen

NEJ NEJ det var heller ikke det jeg mente vi har da heller ikke købt vores af en gang , det jeg mente var at du hellere skulle købe lidt af gangen og så få noget i en kvalitet du vil blive glad for over en længere årrække.

undskyld hvis jeg havde formuleret mig forkert det var ikke meningen.

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 29-01-07 22:08

Hej jeg har selv købt på QXL, og her har jeg fået følgende set.
http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?IDI=417426513

Og det er virkelig et elegant det, med masser af power på

Venlig HIlsen
R

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-01-07 22:16

at samenligne det højtalersæt og kun højtalere og ikke reciever og dvd, og med max output på 350W, med Samsung med det hele på 500W er el synd. At også chicapigen mener man skal op i ca 100.000 for et anlæg er nok i den hel anden grøft. Derfor vil jeg stadig foreslå at du går lidt på sightseeing og kigger lidt ud og får det demonstreret, for ellers bliver du bare endnu mere forvirret.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-01-07 22:19

Glemte lige at sige at selvfølgelig er der HDMI i et sæt selvom det bare koster 4000, men det er da klart at det ikke er af den samme kvalitet end et til 100.000, men hvem tror på at man kan høre for 96.000 kr forskel

Undskyld chicapigen, men du må revurdere din opfattelse af hvad du kan købe for penge idag.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 30-01-07 08:51

SuperFC89: Jeg ved ikke rigthg hvor i landet du boer, men er det i nærheden af skanderborg, så er du meget velkommen til at komme forbi og få en lækker lydoplevelse.
Grunden til han der selger dem, kan sælge dem så billigt er at han arbejder hos Amitech, og får dem til en rigtig fornuftig pris. Det er med garanti, som i en butik.
Hvis du køber dette set vil du helt klart blive posetiv overrasket

Fijala: Du må ikke lade dig nare af de 350W. for du kan jo finde et set fra trust med 1000W, som bare spiller af møg til... Amitech laver dansk kvalitet, og et smukt design, Hvis du skal købe dette set ved Amitech selv, koster det 2500 - 3000.
Et anlæg til 100k er hvis for oz dødelige, som bare vil have god lyd, kan det gøres meget billigere... HAHA

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 30-01-07 16:31

hej fijala

jeg tror du har misforstået mig, jeg mener bestemt ikke man skal op i de priser som vi har surround anlæg i for at få noget godt. i den prisklasse skal man virkelig være en nørd og her i huset er det ikke mig men min bedre halvdel. , jeg mente med mit indlæg at han ikke skulle købe noget der var for billigt for det ville han blive ked af og så er pengene spildt men så hellere købe noget godt og så købe lidt af gangen. eller som der bliver skrevet tidligere på QXL

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-01-07 17:43

Jeg er fuldstændig enig i at man får hvad man betaler får og jeg ved også at de oplyste Watt ikke kan regnes for noget, men da jeg kigge på linket fra dig Rustica.dk så jeg det kun som et højtalersæt og ikke som et komplet anlæg.
Forøvrigt har jeg selv et sæt Trust surround inkl. lydkort til en af mine pcer på HELE 850W, men det lyder nu lidt som papkasse

Jeg undrede mig over at der overhovedet kom på tale at snakke om store penge da der blev spurgt om et sæt til ca. 2500. Jeg må sige at jeg er utrolig forundret over lyden på det sæt fra Samsung som jeg inversterede i og det var jo kun for at få lidt mere lyd på tvet og filmene, men det lyder sgu meget godt må jeg sige, selv med en god musikcd på.

Netop derfor vil jeg nu igen igen opfordre til at gå på sightseeing og lytte lidt til hvad der nu findes.

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 01-02-07 22:15

Det blir det her http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=3885&menu=Multi&menuid=249&catid=359

Tror i ikk også det er godt nok? rart med dvd optager hvertfald

Kommentar
Fra : bønnespiren

Dato : 02-02-07 09:37

Jeg ville gøre følgende
Gå ud i et par butikker find et par anlæg eller 5 og skriv pris navn og modelnummer ned, kig på nettet hvis du vil men vær vågen nogen gange er varen væsentlig dyrere på nettet
Beslut dig for hvilket anlæg du kan lide inden for en rimlig pris, men det bliver nok ikke 2500, det er lige lidt nok, men igen hvor længe vil have det og hvad skal du med det, hvis du vil høre musik på det er du nok nød til at give lidt mere
A-Z og kvikly ekstra her anlæg i den pris klasse du beskriver som sikkert spiller fint
Jeg købte et fint et til 5000 da en af børnene skulle konfimeres for et år siden og det fungerer fint og er af mærket yamaha
Skulle jeg have et til mig selv ville jeg nog give lidt mere, men til et værelse er det her rigtig godt og jeg ville enda mene det er ok il en halv stor stue og jeg er endda gammel entusiast (men så fik jeg børn)
Men ellers køb et billigt i kvikly eller a- z brug det et par år og når pengene er der til det køber du et andet

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-02-07 15:35

rigtigt bønnespiren, det er netop det samme jeg har foreslået en 2-3 gange under dette spørgsmål.

superfc89

køb det hvis det er det du føler for og jo jeg tror du bliver glad for dvd optageren. Hvis dette anlæg vækker din interesse så måske du efterfølgende kommer efter at købe et dyrere.

Held og lykke med din handel.