/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
bliver smidt ud på skriveborde
Fra : frederikshavn
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 27-01-07 21:26

Hey
Har fået et mega træls problem,som er når jeg feks.spiller inde på kom og vind og lign.sider,bliver jeg lige pludselig smidt ud på skrivebordet,det samme gælder hvis jeg spiller BF eller CS,hr scnnet for spywre+virus,og der er intet,kører medd xp pro sp2+lle updtes,hr en amdx2 64 6200+og 3 gb ram,det burde da være rigeligtPLEASE HELP

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-01-07 22:03

Hvis du benytter tasterne ctrl+m vil du blive smidt ud på skrivebordet.
Så hvis du tager fejl ved at skulle skrive stort M og bruger ctrl i stedet for skift vil den gøre det.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 27-01-07 22:18

det er ikke der for holder mig væk fra atl+f4+windows taasten+d,fejlen må lægge et andet sted

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-07 22:24

Bliver browseren lukket eller blot minimeret til proceslinjen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 27-01-07 23:30

browseren bliver også lukket

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 27-01-07 23:43

Så er det muligt at du ikke har tilstrækkelig plads i din sidefil. Jeg mener et sted at have læst, at i visse tilfælde kræver CS at man øger størrelsen på sidefilen, da den ellers 'hopper ud' af spillet.

Hvor megen diskplads har du tilbage på den disk hvor Windows ligger? ..og er det længe siden du har defragmenteret denne? Hvis der ligger fragmenterede filer spedt ud over næsten hele disken er der nemlig ikke megen plads til sidefilen, da den kræver et sammenhængende adresserum.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 28-01-07 12:02

Tak for svaret molokyle.Af en eller anden grund stod min sidefil kun til 10,og det er jo lige lidt nok,men fik det fikset,og vupti så kører det optimalt igen så TAK for hjælpen