/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Søger murer arbejde
Fra : GimZe
Vist : 1576 gange
20 point
Dato : 27-01-07 19:16

Hey....
Jeg er en murer svend der har været murer i 1 år nu.
Har arbejdet med lidt af vært inden for det område, og lige nu arbejder jeg meget med opmuring af huse.
Hvis nogen kunne have interesse i at få lavet noget arbejde lige fra små opgaver til de lidt større så skriv gerne til mig??

ps: til de større opgaver er vi to murer og en arbejdsmand hvis det bliver nødvendigt..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-01-07 19:20

Har I for lidt at lave ??????

Lokalavisen er nok et bedre sted at søge kunder.....

Kommentar
Fra : GimZe

Dato : 27-01-07 19:23

Nej slet ikke vi har sku nok at lave.. det var bare hvis der var nogen der havde brug for en murer efter arbejde..??

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-01-07 19:27

[hør]

det lugter jo af en opfordring til måneskinsarbejde!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-01-07 19:28

Sort arbejde skal du snakke med Fog om

Kommentar
Fra : GimZe

Dato : 27-01-07 19:29

Hvad fanden mener du med måneskinsarbejde

Kommentar
Fra : GimZe

Dato : 27-01-07 19:30

Ja men vil altså ikke lige kalde det sort arbejde.. Og tag en snak med ham er lige som at snakke til en dør

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-01-07 19:33

Måneskinsarbejde = sort arbejde = "orange" ...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-01-07 19:33

Du behøver ikke sige noget.....

Bare henvis til denne tråd samt oplyse navn og adresse....

Kommentar
Fra : GimZe

Dato : 27-01-07 19:38

Behøver jeg ikke at sige noget hvorffor dog det???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-01-07 19:59

Og du påtar dig arbejde på Anholt?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 27-01-07 20:51

du er forhåbentlig klar over, at det er strafbart at udføre sort arbejde, ligesom det er strafbart at antage folk til at udføre sort arbejde for sig.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 27-01-07 21:59

Åh nu kommer alle de moralske vogtere farende
Få jer dog et liv

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 27-01-07 22:43

du må ikke tro, at jeg ikke arbejder sort. det er bare den måde du søger sort arbejde på. det skriger jo til himlen om at blive opdaget af de forkerte.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 27-01-07 23:54

Det er altså diskriminerene at skrive - sort arbejde -

Det hedder arbejde - af anden etnisk herkomst -

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 28-01-07 05:51

Nu må moralens vogtere slappe af.Manden har kun spurgt om at få arbejde.Det har han lov til i danmark. Om han betaler skat af det han tjener er en sag mellem ham og skattevæsenet, ikke en sag for moralens vogtere på kandu.
alimak

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 20 point
Dato : 28-01-07 06:30

Tænk ! det er lige gået op for mig, at jeg til tider sidder på kandu og stjæler arbejde fra
netværkssupportere programmøre og andre IT ansatte, eller måske er jeg ligefrem skyld i
at et stillingsopslag inden for et helt andet område aldrig kom op.

Min nabo vaskede tøj for mig i går, hun gør det så tit at hun har fået et forklæde hvorpå der står
Vøglund, men nu må jeg vel hellere melde hende til fjog.

og bare rolig jeg har betalt gaveskat af forklædet.

En speciel tak til berpox og refi for det arbejde de har lagt i at gøre opmærksom på dette
Arbejdsopgaven med at skaffe os andre på ret kurs, den er vel løn nok i sig selv,
så det behøves sikkert ikke at anmeldes !
Dog tror jeg at det overlapper noget hvor at man skal være medlem af HK !
Tillader HK egentlig at man arbejder Lørdag aften i spisetid.

PS. var det ikke en ide at der kom pointskat på kandu, ja selvfølgelig med et stjernefradrag?

Forresten laver jeg massere af pc'er / indstiller (anden etniske)tvkanaler og har en gang skiftet en sikring på en kaffemaskine hos en ældre dame der ikke havde gigt.

For det meste for en kop kaffe / socialt samvær men ikke mindst for at lærer noget.
Jeg har lært en masse om folks måde at bruge pc, 5 bandeord på Tyrkisk,
og fundet frem til at det sociale for ældre , det stinker af svigt.

Alt sammen fordi at jeg ikke lige passer ind i de'dersens 4kantede uddannelsessteder.
Men livet er jo en livslang uddannelse!

Har GimZe nogen steder skrevet at det var sort arbejde ?
GimZe har jo nok at lave og er nyuddannet, så han søger vel bare udvidelse af sin horizont.
Og det er jo en god ballast at have med sig senere i livet!

Selvfølgelig kunne Jesus gå på vandet, det var jo vinter!
God søndag

Godkendelse af svar
Fra : GimZe

Dato : 28-01-07 12:45

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-01-07 07:48

Citat
Nej slet ikke vi har sku nok at lave.. det var bare hvis der var nogen der havde brug for en murer efter arbejde..??

Taler ovenstående ikke for sig selv?

- og hvis der ikke er tale om en opfordring til sort arbejde, hvorfor så ikke blot skrive det?

Det gjorde GimZe så delvist senere:
Citat
Ja men vil altså ikke lige kalde det sort arbejde.. Og tag en snak med ham er lige som at snakke til en dør

...så er den vel ikke længere? Vel paperboy, natmaden og alimak?

...
Og om det er en sag ml. den enkelte og myndighederne om der betales skat? Nej! Det er da i allehøjeste grad et mellemværende der også vedrører mig samt resten af befolkningen.
Så længe der er mange der unddrager sig at betale skat, så bliver der mindre til sygehusene, vejene, skolerne, institutionerne, ældreplejen, læreanstalterne osv. osv. osv.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-01-07 08:05

ja og til dronningen&co , og så mangler ungdomshuset vist også en krone nemlig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-07 09:35

Moral kan ikke diskuteres - kun læses......