/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Vandrehjem, London Centrum
Fra : soffie2
Vist : 654 gange
20 point
Dato : 27-01-07 17:33

Hejsa!

Mon nogen kan give mig et tip, så vil jeg være mega glad. Jeg skal til London og se på kunst, bl.a. Tate og andet. Det er første gang jeg skal til london. Jeg vil gerne bo centralt ved undergrundsbanen. Og kommer fra Gatwich.
Kan nogen give mig et godt råd, hvor der er et vandrehjem tæt på U-banen og Centrum.

På forhånd mange tak! Måske også et tip om at komme dertil fra Gatwich.

K.h. Soffie

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 20 point
Dato : 27-01-07 17:45
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-07 17:50
Godkendelse af svar
Fra : soffie2

Dato : 27-01-07 17:56

Tak for svaret Teil. Pænt af dig, men det ved jeg jo godt jeg kan kigge under men hvad hedder vandrehjemmet eller stedet, det er det jeg har brug for at få hjælp til. Er det Piccadilly.. eller? Jeg har kigget i en oversigt, men har svært ved at overskue det. Men tak alligevel. K.h.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 27-01-07 18:09

Det var da hurtig godkendelse af svar - men hvad kan du bruge det til?

Miritdk's svar er dog lidt mere uddybende!!!

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 27-01-07 18:15

Hej.

Jeg kender et hotel, der er billigere end de fleste b&b. Det ligger lige ved kings Cross, og jeg skal faktisk bo der med min kæreste i starten af februar. Det er 4 . gang jeg skal bo der. Hottelet hedder: "califonia" og ligger på "belgrove street" prisen for et dobbeltværelse er 55£, så et enkelt er selvfølgeligt billigere.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 27-01-07 18:21

Ja meriitdk er noget af et orakel han er værd at være opmærksom på, jeg var ikke klar over at han var noget af et unikum med IT, men nu også med rejser og et udmærket link, ikke dårligt !