/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ansigter???
Fra : pyllle
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 09-01-03 23:51

Når jeg sidder og læser alle i andres breve og tips, ser jeg at de er fyldte med små søde ansigter. Er der ikke en der kan fortælle mig koderne til alle de søde væsner???? Indtil videre kan´jeg kun lave og
Og dem har jeg selv kunnet tænke mig koden til...
Hvad er koderne på alle de andre???

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 09-01-03 23:53

prøv at se her nederst på siden.
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Mvh Bente

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-01-03 23:53
Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 10-01-03 00:39

Aller første linie øverst i venstre side "kom godt igang" forekommer nærliggende at læse

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 110 point
Dato : 10-01-03 00:48

Hvis du følger dette link, får du svar på dit spørgsmål.

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

M.v.h. franksp

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 10-01-03 01:12

Jeg vil også

- http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

Bemærk at nogle af gif billederne er designet af kandu bruger, så hvis du selv har nogle gode ideer kan du kopier et af "hovederne" over i et tegne program og ændre dets udseende, for så at maile den til kandu. Er den god bliver den nok taget med på listen.

Vær opmærksom på nogle af smiley tegnkombinationerne er uheldige og man er da nød til at adskilde tegnene med mellemrum for at de ikke bliver vist som en smiley.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-01-03 01:25

Hej franksp m.fl.!

Jeg har lige læst en masse indlæg fra dig, og det ser ud som om du er en meget sympatisk person; men nu skuffer du mig!

Man bør kun bruge formodet svar når man er helt sikker på at have det rigtige svar og andre ikke har givet en kommentar der kan bruges som et svar.
Dette har været oppe og vende mange gange!

Bente har svaret helt korrekt med en kommentar; men burde nok her have brugt formodet svar; men hun har sandsynligvis ikke ville risikere at få en på hatten; men det er da helt klart hende der burde få tildelt æren / point for svar; men det er jo op til spørgeren!

Så må vi jo håbe, at spørgeren er klar over at hun kan afvise dit formodede svar og acceptere en kommentar som svar.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 10-01-03 11:04

Ja jeg må indrømme at jeg også blev lidt paf, da jeg så at franksp PLUDSELIG gir formodet svar, når han SÅ TYDELIGT kan se at der er givet kommentar til nøjagtig samme link. DET ER IKKE FAIR!!!!!!!!!!

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 10-01-03 14:26

Han er endnu et r-vh-l, de står åbenbart i god kurs her.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 10-01-03 16:05

Nå nu er han her igen, med et af han's store ordforråd,ham z-nk-r (10-01-03 14:26)

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 10-01-03 16:38

Til pylle

Helt ærligt, så ER det altså ikke fair at du godkender det svar, når der var en bruger der var kommet med nøjagtig det samme svar FØRST, så du burde ha godkendt den kommentar som svar, hvis du ikke som minimum følger de klare regler at den som kommer først med et brugbart svar eller kommentar også bliver godkendt og får pointene, ja så bliver du hurtig upopulær her. Læs dog reglerne ordentlig igennem hvis der er noget du er i tvivl om.
Så længe der er point på kandu, ja så bør det også gå fair til.

Med venlig hilsen
Bantam

PS. lad os nu se om den forkerte modtager er mand for at give sine point til den rette ejermand/kvinde

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-01-03 17:12

? ? ?

Bjarne