/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Stormflode efter 1.nov 2006
Fra : tadeo
Vist : 500 gange
100 point
Dato : 27-01-07 16:01

Jeg havde en tråd sidste år om Stormfloden d. 1. nov. 2006, de er forsat, derfor denne tråd, der kunne have interesse for flere bruge af kandu., der måske også har oplevet denne katastrofe.
Vi har nu nogle flere Stormflode der er betegnet som tidligere nævnt "Stormflod".
http://www.kandu.dk/Spg96212.aspx

Det er egentlig ikke noget spørgsmål, men alligevel, det handler om penge, vi kommer under alle omstændigheder til at betale, da ikke alt erstattes.

MVH
tadeo

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 50 point
Dato : 27-01-07 19:00

der er jo en risiko forbundet med at være til, og hvis man skulle forsikre sig, så man var dækket 100% i alle situationer, ville man ikke have råd til at leve.
så tag det som en mand. op på hesten igen og se at komme videre.

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 29-03-07 16:46

Tak for svaret trimare46.

Jeg er kommet videre, har dags dato endelig fået udbetalt erstatningen fra Stormrådet.

Men der forestår stadig et stort arbejde med at skabe et nyt hjem, det økonomiske er nu
afsluttet, godt for det, vi lever jo så kort, men er død meget længere.

Mvh
tadeo