/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mange modtagere
Fra : bjarnebr
Vist : 375 gange
300 point
Dato : 27-01-07 09:45

En del af de mails jeg modtager er sendt til 20-30 modtagere.
Når jeg klikker på "svar til alle" og sender dem får jeg en advarsel fra mit antivirusprogram om at der er mistænkeligt mange modtagere.
Jeg bruger Avast da bladet "Komputer for alle" har kåret det som det bedste gratis antivirus program.
Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre for at undgå denne advarsel da den er ledsaget af en meget irriterende lyd?
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-07 09:50

du kan jo umiddelbart gå i lyd og lydenheder - fanebladet lyd og fjerne lyden der i første omgang

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 27-01-07 09:56

Dej jeg ønsker er helt at undgå denne advarsel.
Bjarnebr

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-07 10:06

jeg både modtager og sender ofte fra og til mange og ser aldrig den meddelelse - måske skal du lige tage et kig under funktioner - konti - egenskaber - avanceret - opdel meddelelser der er større end og udvide grænsen der - det har jeg i hvertfald altid skullet

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 27-01-07 11:39

Hej miritdk
Jeg glemte også at sige at jeg bruger Microsoft Outlook, jeg ikke finde de faneblade du snakker om.
Bjarnebr

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-07 11:49

ajiii jeg husker aldrig hvad der er hvad i outlook - i forhold til outlook express - så der må der andre til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-07 11:53

men på den anden side så er det jo godt at dit antivirusprogram advarer dig - så lige i det tilfælde ville jeg lade advarslen være - det er en god indikator for evt modtagelse af spam og lign

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 150 point
Dato : 27-01-07 11:57

der skulle selvfølgelig stå modtagels og afsendelse af spam - idet du jo uvidende kan komme til at udsende spam hvis der er skidt på din pc.

MER kaffe idag

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 27-01-07 14:57

Enig med miritdk. Den advarsel er en ekstra sikkerhed, så jeg syntes også at du skulle lade den være, selv om den sikkert kan slåes fra i Avast. Hvis du skulle være så uheldig at få spambot malware på maskinen, som Avast ikke kender, så ved du at noget er galt, og kan tage dine forholdsregler.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-02-07 15:22

Tak for svaret miritdk, selv om det ikke løser mit problem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-07 15:28

velbekomme - men det er vel muligt at fjerne lyden ???? (jeg har det selv sådan at det kun er meget få ting der får lov at give lyd)