/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bagerste nakkestøtter / Kadett E
Fra : iluap
Vist : 575 gange
200 point
Dato : 26-08-01 22:49

Hej - jeg kunne tænke mig at montere nakkestøtter bag i min Kadett E -85 - Opel siger, at ryglænet er forberedt til det og at støtterne koster godt 2200 kr., og huggeren oplyser, at der ikke er nogen brugte her i landet...

Er der nogen, der har erfaring med montering, ville jeg blive glad for hjælp...

Med venlig hilsen

Hans Paulin
V. Snogbæk 23
6400 Sønderborg

iluap@worldonline.dk

Kommentar
Fra : pett2179

Dato : 01-09-01 16:29

Mojne iluap...
prøv at overhøre hvad huggeren siger....find nogle nakkestøtter der passer i stof og farve og lav så beslaget om i ryglænet...hvis nødvendigt...brug dog ikke værktøj der smidder med gnister eller som udvikler stor varme...et sæde er det lætteste at få til at brænde i hele verden...Derefter kommer det mere bøvlet (der hvor mange opgir) at få det hele syet ordentligt sammen igen.....derfor henleder jeg til at det aldernæmmeste er nok at finde en GSI stue, evt. i tyskland....det er jo også orginal....

held og lykke...

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 03-09-01 12:01

Tak for hjælpen - jeg kan oplyse, at jeg har monteret nakkestøtter + "rør" fra forsæderne fra en Corsa - størrelsen passer perfekt i de eksisterende huller inde i det bagerste ryglæn, og også nakkestøtter fra Kadett passer perfekt m. h. til bredde m.m.

Med venlig hilsen

Hans

Accepteret svar
Fra : mikvets

Modtaget 200 point
Dato : 02-10-01 19:14

Mojne iluap...
prøv at overhøre hvad huggeren siger....find nogle nakkestøtter der passer i stof og farve og lav så beslaget om i ryglænet...hvis nødvendigt...brug dog ikke værktøj der smidder med gnister eller som udvikler stor varme...et sæde er det lætteste at få til at brænde i hele verden...Derefter kommer det mere bøvlet (der hvor mange opgir) at få det hele syet ordentligt sammen igen.....derfor henleder jeg til at det aldernæmmeste er nok at finde en GSI stue, evt. i tyskland....det er jo også orginal....

held og lykke...

P.S. accepter dette svar..........plaece........jeg har virkelig brug for disse point

Kommentar
Fra : mikvets

Dato : 03-10-01 19:06

Tak for hjælpen