/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Xp Home - DWWIN.EXE
Fra : disken
Vist : 3350 gange
45 point
Dato : 26-01-07 21:01

Xp Home - DWWIN.EXE

Får fejlmelding fra dette program / DWWIN.EXE.
Intet at hente i system loggen.
Bare en kort melding, når jeg lukker min puter.

Den hører ''under OLE''
og har noget at gøre med opdateringer.
Som ER opdateret, bortset fra IE 7, som jeg
bad om ikke at få installeret.
Kunne dog heller ikke få opdateret min Flash
i samme forbindelse, over MS´s update.

Ikke fordi den generer mig, men hvodden
får jeg meldingen VÆK.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-01-07 21:06

så vidt jeg ved er det Dr.Watson som ikke kan initialiseres.
jeg vil køre en sfc-scanning: http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no22

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-01-07 21:13

Kig evt i Doctor Watsons log Drwtsn32.log, og slå evt den latterlige Doctor Watson helt fra http://support.microsoft.com/kb/188296

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-01-07 21:23

Watson finder sikkert en nedlukningsfejl, og kan så ikke selv starte fordi systemet er ved at lukke. Det betyder sikkert ikke noget. En sfc måske, som hcma siger, men ikke sikkert det hjælper.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-01-07 22:21

Det ved jeg faktisk godt.

Problemet er, hvordan man KAN fjerne den
meddelse.

OK /OLE eller Dr Watson - har ikke prøvet det før.
Og kan som sagt LEVE med det.

Men tager lige en Backup af systemet,
og prøver at installere IE 7.
SFC scan, Hæ __ så ryger alle mine opdateringer,
orker det ikke LIGE NU.
Syntes bare --- jeg ville gøre OPMÆRKSOM PÅ DET..
Plejer selv at på på tangenterne_ HVIS ???
Er lige ved at brænde, men vender tilbage,
vil se om det er IE 7 der spøger,,,
-------
Sorry det tager lidt tid, at svare,
men jeg har en skriveboks på
Kandu, der 1½ x 4 cm, og der kan man ikke lige se det, HELE
-----

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-01-07 22:22

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-01-07 22:24

Fik lige denne, da jeg søgte efter update.....

Tak for din interesse for at hente opdateringer på webstedet.

Hvis du vil bruge webstedet, skal du køre Microsoft Internet Explorer 5 eller nyere.

Hvis du vil opgradere til den seneste version af browseren, skal du besøge webstedet Programmer og filer til Internet Explorer.

Hvis du foretrækker at bruge en anden webbrowser, kan du hente opdateringer fra Microsoft Download Center, eller du kan forblive opdateret med de seneste vigtige opdateringer og sikkerhedsopdateringer ved hjælp af Automatiske opdateringer. Sådan slår du Automatiske opdateringer til:

Klik på Start, og klik derefter på Kontrolpanel.
Afhængigt af den visning af Kontrolpanel, som du bruger - klassisk visning eller kategorivisning - skal du benytte én af følgende fremgangsmåder:
Klik på System, og klik derefter på fanen Automatiske opdateringer.
Klik på Ydelse og vedligeholdelse, klik på System, og klik derefter på fanen Automatiske opdateringer.
Klik på den ønskede indstilling. Sørg for, at Automatiske opdateringer ikke er slået fra.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-01-07 22:25

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-01-07 22:48

Virkede ikke, men har fået NOGLE fantaski farver på IE
Hæ- HØ

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-01-07 22:50

½ time, skal lige have fjernet skidtet,

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-01-07 23:33

kan du ikke prøve at deaktivere dr.watson
Internetindstillinger -> Avanceret -> slet fluebenene ved Deaktiver scriptfejlfinding .......

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-01-07 23:39

Bortset fra det, så er skægt med dette_
http://img136.imagevenue.com/img.php?image=51142_snap002_122_251lo.jpg
Hbad jeg kan se.....
-------
Det virker ikke.
Tror det må være noget med_????
en Flashplayer, der fulgte med et Adobe program.
Der ikke kan opdateres.
Har været ude for det før, men aldrig tænkt på det.
Har prøvet opdateringer fra adobe.
...............................

Men kom til at tænke____ Hæ
der var noget med et PLUGIN til Adobe,
der kræver quicktime ////
Men vil stadig mene, at problemet var der før ET PLUGIN...
Har været på spyware.dk, hvor der er en der havde samme PROB
men aldrig svarede.
Indtil videre giver jeg op.

Det har muligvis noget med ''snakken'' mellem pc og UPDATE
at gøre, da den ikke kan finde en Flash-player der er up-to date.

Beklager problemet.
Men har haft en opdatering af Flash, der ikke kunne gennemføres...
Og der kom ingen meldinger om fejl/ koder eller andet.

Og dette er en lovli XP Home, så det skulle ikke være der,
den driller...
------
Lader det stå, til der kommer en mulig løsning.

Takker for deltagelse...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-01-07 23:51

Slet mappen Flash Player, og prøv at opdatere igen.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-01-07 00:12

Prøver LIGE, er det kun MIG, der har det lille vindue______se linket.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-01-07 00:16

Adobe Flasplayer 9 _ Active X
Prøver lige
10 minutter.
Og 20 point mere_hæ

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-01-07 00:43

Kan endda se jeg har rester af en gammel Norman------

Ved ikke dette gør det bedre,
den lå lige på mit skrivebord-NU
Har slettet flash , men får NU 2 Fejlmeldinger.
Den sidste _ Hæ kræver et par opstarter- mere-
før jeg lige ser hvad der er GALT.
Hvliket jeg ikke gider- orker,
syntes bare der måtte være EN LOGISK grund til det
Skal lige sige, at jeg er gået over til Norton,
Men givet diverse tilladelser til udgående trafik,
især til MS.
Og før DET, var der også problemer, med den ene __EXE
Men det ændrer JO stadig, ikke på den ene
fejlmelding, der var der FØRST______DWWIN.EXE
Opgiver for idag, og kører med fejlen.....

DLL_PROCESS_ATTACH DllMain: Fri Jan 26 14:17:20 2007
DLL_PROCESS_DETACH DllMain: Fri Jan 26 14:17:20 2007
DLL_PROCESS_ATTACH DllMain: Fri Jan 26 14:19:00 2007
DLL_PROCESS_DETACH DllMain: Fri Jan 26 14:19:15 2007
DLL_PROCESS_ATTACH DllMain: Fri Jan 26 14:46:18 2007
DLL_PROCESS_DETACH DllMain: Fri Jan 26 14:46:18 2007
DLL_PROCESS_ATTACH DllMain: Fri Jan 26 14:46:19 2007
DLL_PROCESS_DETACH DllMain: Fri Jan 26 14:46:19 2007
DLL_PROCESS_ATTACH DllMain: Fri Jan 26 15:14:02 2007
DLL_PROCESS_DETACH DllMain: Fri Jan 26 15:14:13 2007
Og en rest______

men det behøves du ikke se nærmere på, der er snart
morgen kaffe_/ kattemad

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 00:38:36, on 27-01-2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\ISSVC.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SABSVC.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Acronis\Schedule2\schedul2.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\oodag.exe
C:\Programmer\NETGATE\Spy Emergency 2006\SpyEmergencySrv.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\Programmer\Intel\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Acronis\TrueImage\TrueImageMonitor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Acronis\Schedule2\schedhlp.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Steganos Safe Professional 2006\SAFEPRO2006.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SAdBlock.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\NETGATE\Spy Emergency 2006\SpyEmergency.exe
C:\Documents and Settings\sm\Skrivebord\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: SuperAdBlockerBHO Class - {00000000-6C30-11D8-9363-000AE6309654} - C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SABBHO.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: Norton Internet Security - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Super Ad Blocker Toolbar - {B4B3001E-0F56-4E51-8250-BDE11547EC55} - C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\sabtb.dll
O3 - Toolbar: Norton Internet Security - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PRONoMgr.exe] C:\Programmer\Intel\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TrueImageMonitor.exe] C:\Programmer\Acronis\TrueImage\TrueImageMonitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Acronis Scheduler2 Service] "C:\Programmer\Fælles filer\Acronis\Schedule2\schedhlp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [SAFEPRO2006] "C:\Programmer\Steganos Safe Professional 2006\SAFEPRO2006.exe" -boot
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [SuperAdBlocker] C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SAdBlock.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SpyEmergency] "C:\Programmer\NETGATE\Spy Emergency 2006\SpyEmergency.exe"
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office OneNote 2003 Quick Launch.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\ONENOTEM.EXE
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\spyemergencycnt.dll
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O20 - Winlogon Notify: SABWinLogon - C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SABWINLO.DLL
O23 - Service: Acronis Scheduler2 Service (AcrSch2Svc) - Acronis - C:\Programmer\Fælles filer\Acronis\Schedule2\schedul2.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: ISSvc (ISSVC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\ISSVC.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Intel NCS NetService (NetSvc) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\NCS\Sync\NetSvc.exe
O23 - Service: Norman API-hooking helper (NipSvc) - Intel(R) Corporation - (no file)
O23 - Service: O&O Defrag - O&O Software GmbH - C:\WINDOWS\system32\oodag.exe
O23 - Service: Super Ad Blocker Service (SABSVC) - SuperAdBlocker.com - C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SABSVC.EXE
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Spy Emergency Shield Service (SpyEmrgSrv) - NETGATE Technologies s.r.o. - C:\Programmer\NETGATE\Spy Emergency 2006\SpyEmergencySrv.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 27-01-07 01:21

Åben en kommandoprompt, og skriv sc delete NipSvc tast <enter>.

Prøv lige at se hvor meget Norton har lagt ind. Er nok ikke så godt for stabiliteten

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-01-07 01:35

Nu blev opstarten forlænget BETYDELIGT_ Øv
Som jeg skrev- jeg lærer at leve med det, bare en mærkeligt AFSLUTNING'
Glemte at skrive, jeg har slettet temp / og prefetch.
------
Nu vil jeg lige se lidt Tv og fodre en MEGET doven kat.
Som sagt, har jeg været på spywares side, hvor der var en der havde samme problem.
Men nu vil jeg lige rulle ssytemet tilbage til klokken ?

Stopper her for i dag.
Kom til at give alle mine poinet til et andet spørgsmål.
Så du får ikke mere end jeg haber.
Mvh

Men ved ikke rigtigt, om jeg skal lukke, da jeg ikke har fundet
grunden, blev bare NYSSET, over at den lige pludseligt
dukkede op, men man skal altså være hurtig, for at se den-

Og det kan vel IKKE BARE være et tastatur___NEJ VEL
Hej indtil videre.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 27-01-07 01:44

Sletning af den Norman service giver ikke længere opstarts tid. Men det gør Norton i sig selv.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-01-07 02:18

Har rullet tilbage,
men opgiver at finde fejlen.
Men ved DOG, at det har noget med opdateringer at gøre.
Takker stadig_____nu skal jeg have SÅ hatten passer.....
TAk

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-01-07 02:19

Og katten osss.
nat

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 27-01-07 02:22

Hvad får katten at drikke ?

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 22 point
Dato : 27-01-07 02:24

Jeg kan iøvrigt fortælle, at jeg også har den fejl i øjeblikket. Så vidt jeg kan finde ud af, er det mit antivirus der ikke lukker ned, helt som det skal. Fred være med det .

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-01-07 12:01

Jeg har som stl_s periodiske fejl med bullguard der ikke vil lukke ned.
og får advarsel om at det ikke er startet i ca 1 min , efter pc-opstart.
Bare det ikke ender i Fred være med XP

Dette lille tool er meget smart http://www.processlibrary.com/processscan/
Skal downloades men ikke installeres,
Resultatet kan deles på siden hvor det så ligger i 3 dage.
http://www.processlibrary.com er også et sted hvor man kan få noget at vide om det meste der kører på ens pc.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-01-07 18:58

sti_s------Hvad får katten at drikke ?
Kattemælk til 14.-
Så - kom ikke at sig den ikke får KVALITET Hæ,,,,
Den elsker det, og kan man ofre LIDT på sig selv, så skal katten IKKE MANGLE.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-01-07 19:04

BTW........
Det minder mig om mennesker der har råd til at sidde
på et værtshus og drikke, NATTEN LANG, men ikke har RÅD til en bil hjem.
Men kører selv------
Enten/ eller, min kat har det altså FOR godt.

Prøver lige natmaden´s ''forsøg''
og for det ikke skal gøres værre, så har jeg fået en magen til,
bare fra Adobe 7.
Men det er et andet ''spørgsmål''

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-01-07 19:15

''maden'' det ligger her, men kan IKKE se noget der ikke burde
være nogen steder.
Ved ikke om du/ i kan bruge det til noget som-helst
http://www.processlibrary.com/processscan/results?sid=682718781

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-01-07 19:17

HÆ_ det koster PENGE at scanne.....

Så kan det ikke mere end det jeg selv har, og det reparerer det ØLEBLIKKELIGT......

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-01-07 19:25

Men som skrevet, har det noget med en opdatering at gøre, og jeg kan STADIG LEVE MED DET.
Men ville bare have en ''lille fornem'' forklaring på fænomenet.
Takker for deltagelse, men tror sti_s får point, for at * gidde se min log igennem.
Og så ved jeg ikke om det har med Virus programer at gøre, med_______men til tider har jeg en MEGET stærk MISTANKE- til SUPER-AD-BLOKKER, men kan ikke sige det, da jeg nægter programmet tilladelse til nettet, bortset fra opdateringer.
Da jeg havde Norman, kunne programmet LÅSE min PC indtil flere minuetter PR_KLIK, om tilladelser, men sikkert en helt anden sag........

Lever med skidtet, jeg ser JO alligevel ikke meget af det nedluknings-billede alligevel.
Men blev bare LIDT STUDS, da jeg så meldingen.
Mvh

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-01-07 19:28

Natmaden______
Vil bare skrive - at jeg PÅ INGEN MÅDE HAR PROBLEMER, bare en advarsel, om at programmet ikke kunne gennemføres - da systemet er ved at lukke ned...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-01-07 21:02

Ja-ja disk, brænd nu ikke keyboardet af
det var osse bare et foreslag
Her vimser missen forresten rundt i tanga'er, jeg glemmer aldrig at fodre den

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 01-02-07 17:03

Tak for svaret stl_s.

En skal have point´s.
Tror det er fordi jeg har leget med en del firewalls og virusprogrammer.

Men det burde dog ikke udløse en melding om en opdaterings/ fejl.

Men ser nærmere på dit råd, om at slå Watson fra.

Takker.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-02-07 17:47

Tjaeh, der bliver ofte noget liggende, når man afinstallerer sikkerhedprogrammer.

Lige et tip. Jeg fandt ud af hvilket program der drillede, ved hver gang jeg lukkede ned, forinden lukkede et program nede ved uret, ind til fejlen gik væk.

Hmm, den forklaring var vist lidt knudret .

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-02-07 18:09

Citat
Lige et tip. Jeg fandt ud af hvilket program der drillede, ved hver gang jeg lukkede ned, forinden lukkede et program nede ved uret, ind til fejlen gik væk.

Ja så ___ det prøvede du også, men sikkert stadig med fejl.

Jeg prøvede at gå i KØR- msconfig og lukkede dem ned,
men de kunne ikke findes, eller også havde jeg slettet programmet.
Men de lå stadig i opstart.

Så den skal der LIGE tænkes lidt mere over.

Og jeg havde ryddet op i regbasen/temp og alt andet.

Men det lader åbentbart til, at de bliver siddende på en bestemt
del af harddisken, for med samme system, overføret jeg sytstemet
til en anden disk, uden FEJL-MELDINGER.

Så prøver lige at total slette disken, med Steganos, så skulle
der ikke være spor af noget bagefter.

Dog har jeg fået et andet problem, at systemet ''døjer'' med at huske
indstillinger.
Men det kan være det er mig, der er for nøjeregnende.
Det gælder indstillingerne fra Kaspersky AOL + Sygates Free firewall.

Men venter og ser hvordan, da jeg ikke selv, er helt inde
i de 2 programmer.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-02-07 18:34

Vil lige nævne at dette program, virkeligt kan suge kraften
på opstart, hvis din firewall IKKE udelukker det,
for at gå på nettet.
Mener dog det er alletiders program, da det blokker for næsten ALT.
http://www.superadblocker.com/product_superadblocker.html
Det andet problem er dette, men selvfølgelig ingen nuhed.
Og begge er blokkeret under ADVANCET.
http://www.real.com/player

Men det tager lige et par timer, at sætte sig ind i Sygates firewall,
som jeg syntes er en af de BEDRE.
Da den fungerer som firewall og ikke meget andet.
Og den yder særdeles GOD beskyttelse.

Men som jeg læste et sted, en Firewall skal holde trafik ude/ inde.
Men nutidens firewalls, har mange andre og til tider
uoverskuelige funktioner, hvis man ikke kender bare det
mindste til det/ m
Så jeg villle anbefale Sygate eller Tiny = ZoneAlarm - som begge er gratis.
Og de virker.

Men det er JO bare min mening, og jeg har prøvet mange af disse.

Stopper her, inden det bliver til noget helt andet...