/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Noder
Fra : Oompa_Loompa
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 26-01-07 15:56

Hej alle...

Jeg mangler noder til den sang som hedder "amazed By You" med "Lonestar"

Jeg mangler til trommer, guitar, elguitar(ved ikk om det er det samme som almindelig guitar),
Bas og klaver.

Jeg håber virkelig der er nogen der ved hvor jeg kan finde dem da jeg skal giftes til August og det er min forlovedes og min sang. Planen er at jeg selv skal synge den for hende, men det band vi har hyret kender den ikke... derfor skal jeg finde noderne så de evt. kan lære at spille den inden da... Jeg har selv søgt på nettet men syntes ikke umiddelbart at kunne finde dem... Hvis nogen ved hvor man kan købe dem ville det også være helt fint...

Mvh.
Oompa Loompa

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-01-07 16:01

I Århus har vi en nodeforrertning på 1. sal i Ryesgade - ovenover Chas E.

Hanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-01-07 16:13

Du kan købe dem online for kr. 25 her

http://www.musicroom.com/da-DK/se/ID_No/0556253/details.html

Trommenoder behøver en rutineret trommeslager ikke, han kan spille efter "gehør"

Tillykke med det kommende bryllup

Kommentar
Fra : Nordsted1